Je hebt de laag gemeente die er nog tussen zit die dan het verschil maakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel lastig als dezelfde plaats 2x in een provincie voorkomt.
Je mag hem gewoon ophalen hoor, ook als je niet meer in de buurt woont.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:51 schreef Bosbesbos het volgende:
Beetje jammer nu dat ik al een poosje verhuisd ben, ik woonde 5 minuutjes van Roozendaal vandaan.![]()
Ik wacht wel tot de stok hier in de buurt is..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon ophalen hoor, ook als je niet meer in de buurt woont.
Sluit gemeente Bronckhorst inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gok op Oosterwijk, gemeente Leerdam
maar gemeente Bronckhorst wil ik niet helemaal uitsluiten
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:06 schreef Dingest het volgende:
Mijn kennis belt zojuist - 'Ik sta in Rozendaal, waar is die stok?'![]()
Had hij niet tegen mij bevestigd dat hij wel ging kijken, dus ik had niet gezegd dat-ie al verplaatst was
Maar ik vind hem wel ver weg van die drie huizen die Oosterwijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nattekat's locatie is volgens mij de juiste, met dat hek lijkt het meer overeen te komen dan de optie van Maringo
Die gehuchten kunnen best groot zijn, en een 60km zone doe je niet zomaar in een willekeurig weiland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ik vind hem wel ver weg van die drie huizen die Oosterwijk moeten zijn.
Uur en een kwartier enkele reis is me toch wat te ver met de huidige benzineprijs.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Wie van de oostelingen gaat hem nu halen?
Als die er over 4 weken nog steeds ligt gaat ie mee naar Italië![]()
Te fuhr.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag wat precies onder Oosterwijk wordt gerekend. Denk maar aan Wienequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat kruispunt wordt in dat artikel genoemd dus ik geloof dat maarquote:Op zondag 9 juni 2013 13:07 schreef Maringo het volgende:
Ik ben van mening dat mijn pinpoint correct is. En dat het 60 km bord het enige is dat niet is veranderd aan dat kruispunt.
In dit artikel kunnen we namelijk lezen dat in 2010 het kruispunt is heringericht en de foto op Maps is van 2009.
ik onthou mij van commentaar...quote:
Maringo heeft de pinpoint geplaatst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ga hem vrijdagavond wel ophalen, wil wel weten waar die precies ligt!
Kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:18 schreef Maringo het volgende:
En daarnaast komt het 60km bord wel erg overeen met degene die we hier zien in de gemeente Bronckhorst. Het zou zomaar kunnen dat het bord aan de lantaarnpaal hangt die we daar ook in beeld zien.
Ik gok richting Nimma.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maringo heeft de pinpoint geplaatst.
En waar breng je hem naartoe? Kan ik dan rekening mee houden met mijn zaterdagplannen
Nee joh, Nimma = Nijmegen.quote:
Haal hem eens weg van de Duitse grens, daar haalt niemand hemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee joh, Nimma = Nijmegen.
Ik ga straks rijden.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |