bel of sms hem dan... hij zou hem vorige week vrijdag al plaatsenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb em niet meer gesproken... en zie hem ook niet op msn...
meer kan ik niet doen momenteel
ik kan er niet meer tegenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf start alvast een spannend (en stiekem een beetje onheilspellend >:)) muziekje...
Vet, jouw avatar beweegt precíes op mijn muziekquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf start alvast een spannend (en stiekem een beetje onheilspellend >:)) muziekje...
opsporings verzochtquote:Op zondag 9 december 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezocht: ArieV
Omschrijving: hij draagt een grote stok bij zich
quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef buzzer het volgende:
Dat Terschelling was echt een klasse idee...
Nee, jij niet... de stokquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:53 schreef ArieV het volgende:
ja leef nog steeds... ben niet altijd op het internet, heb nog meer te doen, heb ook nog een prive leven hiernaast
und ?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:08 schreef Socios het volgende:
Ah mooi zo, bedankt mang! Ik zit nu in de trein van Leeuwarden naar Harlingen. Voor dat ik naar huis ga, ga ik even door naar Harlingen Haven, daar zou het dus moeten lukken om de stok te pakken.
goed bezig !quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Socios het volgende:
De stok was weer blij me te zien! Hij lag er keurig op de aangegeven plaats. Na het lange eilandavontuur en de tussenstop op het treinstation krijgt 'ie morgen een nieuwe locatie. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volgen morgen voor het middaguur reeds de foto's van de nieuwe plaats. Dit verraadt natuurlijk al dat het geen Zuid - Limburg gaat worden, daar heb ik helaas momenteel geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |