thanks, in Uden zijn ze niet zo rijk, vandaar dat het een beetje verroest isquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een prachtig plaatsnaambord!
En de gemeente Uden van de lijst gehaald
Kijk aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En het is dus de Burenstraat, getuige de foto's van Railtrash.net
http://www.railtrash.net/images/Veghel-Mill/slides/12_13198.html en 2 verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dus maar even een pinpoint
Nice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kijk aan. En ik was al bang voor gezeik omdat het geen echt 'bebouwde kom bord' is
.
Mjah, ik vind hem mooi gevonden, zolang dit maar geen vrijbrief wordt om hem op perrons aan de borden vast te makenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kijk aan. En ik was al bang voor gezeik omdat het geen echt 'bebouwde kom bord' is
.
Op perrons komen zoveel mensen dat ie zo weg is gehaald door het personeel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mjah, ik vind hem mooi gevonden, zolang dit maar geen vrijbrief wordt om hem op perrons aan de borden vast te maken
Maar het is en blijft een bord met de plaatsnaam, dus een plaatsnaamsbord.
Roest in de grond...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dat water geel. Was ook zo op de luchtfoto, viel me al op.
Hoe komt dat?
Leuk dat je hem zo in de gaten kan houden
Er zit een breuklijn in de grond en daar komt veel ijzer uit (roodbruin). Er mag daar ook niets gebouwd worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dat water geel. Was ook zo op de luchtfoto, viel me al op.
Hoe komt dat?
Leuk dat je hem zo in de gaten kan houden
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef boertie het volgende:
Normaal gezien had ik er wel een ritje aan willen wagen als de Stok (te)lang blijft liggen. Ware het niet dat ik sinds kort een stapel stenen heb gekocht waar ietwat werk in zit en ik dus wat krapjes in de vrije tijd zit .
Zoiets ja. Alleen zit er bij mij nog wat cement tussenquote:
Dat. en/of als ie weer in de buurt van Overijssel komt.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef boertie het volgende:
Och, ik denk dat dit weer zo'n dipje is die minimaal eens per jaar voorkomt. Mijn voorspelling is dat dit spelletje weer in een sneltreinvaart doorgaat zodra het weer mooi weer wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have Phun
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Hoeft al niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Broertie het volgende:
zal morgen wel even pp-en, nu geen zin..........
Breng'm dan naar Rijswijk, Den Haag of Voorburg voor mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Kan de stok niet even naar schiedam komen?Hengelo is om de hoek!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Rockfire het volgende:
Ik denk dat ik hem straks ga halenAlleen kan ik hem dan pas zaterdag droppen (aan de andere kant van het land)
Yeah!! Rock n roll!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Rockfire het volgende:
Hij lag keurig netjes op mij te wachten:
[ afbeelding ]
Op naar het westen ermee
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe heb je dat fiets slot (?) open gekregen trouwens?
Met een betonschaar natuurlijk, want bij elke verplaatsing moet er een nieuw fietsslot gebruikt worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah!! Rock n roll!
Hoe heb je dat fiets slot (?) open gekregen trouwens?
Daag me uit en ik haal hem als de wiedeweerga (3x woordwaarde) weer terug!quote:Op naar het westen ermee
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef Broertie het volgende:
[..]
Daag me uit en ik haal hem als de wiedeweerga (3x woordwaarde) weer terug!
gaat wel steeds lastiger, er zat nog een hoop zand uit best in toen ik 'm neerlegdequote:
Viel wel mee hoor, ging nog redelijk makkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gaat wel steeds lastiger, er zat nog een hoop zand uit best in toen ik 'm neerlegde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |