Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hemquote:
Nee, maar ik slik mijn woorden in als ik praat dus typ ik soms ook zo.quote:
Je lul is 's ochtends hardquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Misschien kon 'ie niet kiezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Ik niet. En ook niet van parkiet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben serieus, hou van wiet.
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hem.
Gelukkig hebben we alleen maar een paar keer praktijk les van 'm gehad en verder niet.
ja, wacht dit snapt hij nietquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Waking up is the second hardest thing in the morning
betalen voor een jodensterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
yequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Krijg je sterretjes als je abonnement hebt?
Jup. Ik had zelf gelukkig niet zo'n last van hem toen. Maar om hun te steunen kwam ik ook maar niet meer in de les.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
betalen voor een jodenstersinds wanneer post jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké nu wil ik jou ook zo'n ster gevenGroot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij hier?
oké nu wil ik jou ook zo'n ster geven
Ja, maar ook andere dingetjes:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Krijg je sterretjes als je abonnement hebt?
Had ik ook niet gedaan. Uberhaupt al niet bij zo'n rare vent hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Ik had zelf gelukkig niet zo'n last van hem toen. Maar om hun te steunen kwam ik ook maar niet meer in de les.
Ik zou me waarschijnlijk schamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik zou me notes wel eens willen lezen, lijkt me grappig
Zijn jullie nog wel naar gym gegaan met die viespeuk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan. Uberhaupt al niet bij zo'n rare vent hoor.
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaatquote:
Ja dat wel.. Ik had er verder geen last van maar zag wel wat ie deedquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn jullie nog wel naar gym gegaan met die viespeuk?
Je moet ook niet bang zijn voor notes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaat
Dat klopt. Kreeg willekeurig 3 weken ban.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaat
Notes boeien me niet, maar onterechte bans vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet bang zijn voor notes.
Daar staat vaak toch onzin in.
Je was niet bang dat 'ie het bij jou zou doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel.. Ik had er verder geen last van maar zag wel wat ie deed
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Notes boeien me niet, maar onterechte bans vind ik niet zo leuk
Bans delen ze uit om wie je bent!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.
Ze kijken daar of je al waarschuwingen heb gehad, en als er dan neppe instaan en je krijgt daar een ban voor, vind ik het onterechtquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.
Volgens mij staan waarschuwingen niet in je notes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze kijken daar of je al waarschuwingen heb gehad, en als er dan neppe instaan en je krijgt daar een ban voor, vind ik het onterecht
Waar is die tijd gebleven dat alles veel goedkoper was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
Waar is die tijd gebleven, dat je niks zelf hoefde te betalen.
Waar is die tijd gebleven dat je nog zorgeloos een potje kon gaan voetballen zonder gezeur dat je moet werken.
Waar is die tijd gebleven van de R&R = back cultuur op Hyves.
Waar is die tijd gebleven, dat alles zo simpel was.
Weet ik niet, maar heb wel eens zo 1 opmerking gehad dat ik er een note voor kreegquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij staan waarschuwingen niet in je notes?
Waar is die tijd gebleven dat Nederland nog niet verpest was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat alles veel goedkoper was.
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar heb wel eens zo 1 opmerking gehad dat ik er een note voor kreeg
Ik voel je pijn..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
Waar is die tijd gebleven, dat je niks zelf hoefde te betalen.
Waar is die tijd gebleven dat je nog zorgeloos een potje kon gaan voetballen zonder gezeur dat je moet werken.
Waar is die tijd gebleven van de R&R = back cultuur op Hyves.
Waar is die tijd gebleven, dat alles zo simpel was.
De reinste bullshit.quote:
nee inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Pertinent onwaar, zelfs bevestigd door mods.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De reinste bullshit.
Bans delen ze uit omdat je doorgaat met kloten, tegen de policy ingaat en fok in een zwart daglicht zet.
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent ook een goed en net meisje natuurlijk
eh.. ja. heb er net nog gekeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja? http://www.fok.nl/shop/notes.php
VBL krijgt een speciale behandeling.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, zelfs bevestigd door mods.
Wat staat er in zulke notes dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je hebt 48 notes gekregen van onze moderators.
waarvan 45 zeker onterecht
Willekeur dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
VBL krijgt een speciale behandeling.
Dat hele forum staat er om bekend zich amper tot niet te kunnen gedragen. tuurlijk is het daar willekeur.quote:
mij 2,25 per notequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Onorgineel het volgende:
Als ik m'n notes in zou zien zou het me 22 cent per note kosten
Dus dan is bans krijgen voor normale posts goed te praten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat hele forum staat er om bekend zich amper tot niet te kunnen gedragen. tuurlijk is het daar willekeur.
Vind je mij saai? Bedanktquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
Jij bent een beetje saai dus.
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
geen idee, ga geen geld verspillenxd
Zijn er ergere ziektes dan kanker dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik snap niet waarom je niet met k mag schelden eigenlijk en wel met andere nog ergere ziektes
Dementie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn er ergere ziektes dan kanker dan?
inb4 complottheorieenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... ik ga echt niet betalen om m'n notes te kunnen zien. Als het als waarschuwing moet dienen dan vertellen ze je dat wel in het topic. Notes zijn puur voor mods om over je te praten achter je rug om.
Zeker wel, maar niet bekend. ASL bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan MS ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet bekend. ASL bijvoorbeeld
Ik ken ziektes bedenken waarbij je van binnenuit afsterft. Dat lijkt me ook wel erg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De 25 nadert bitches pullen is niet meer zo simpel.quote:
Ja er is een bacterie die je van binnenuit opvreet toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken ziektes bedenken waarbij je van binnenuit afsterft. Dat lijkt me ook wel erg.
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan is bans krijgen voor normale posts goed te praten.
Droeftoeter.
Pijnlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De 25 nadert bitches pullen is niet meer zo simpel.
wow jij eet snel.quote:
Ja. Dat lijkt me dus extreem pijnlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja er is een bacterie die je van binnenuit opvreet toch?
Nou, ik maak ook absoluut geen grapjes over ALS/MS/Dementie/Alzheimer/Kanker of welke ziekte dan ook. Triest om daar grappen over te maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En over die ziektes worden rustig grapjes gemaakt, een beetje raar systeem, lijkt de nederlandse wet wel
Jij kent alle wetten uit je hoofd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En over die ziektes worden rustig grapjes gemaakt, een beetje raar systeem, lijkt de nederlandse wet wel
Mijn ban werd inderdaad op de laatste dag van de 21 dagen opgeheven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meer
Begin mij maar eens uit te schelden dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik ga me ook misdragen want ik wil ook een note. Voel me een buitenbeentje
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al 4 notesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Beetje onzinnig welik post ook,in vbl en werd gister ook harder aangepakt dan normaal het geval is.Snapte er al niks van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meer
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moest voor eigen advocaat spelen omdat ik er zelf niet 1 kon betalen
Postalgold stuurde mij 450 notes, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik had ooit eens 450 notes, echt fantastisch!
Hoe dan?quote:
Grapje hoor ;dquote:
Doe ik toch al via dmquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Begin mij maar eens uit te schelden dan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Postalgold stuurde mij 450 notes, dat was echt fantastisch
instagram plaatje dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Rezania het volgende:
Ik moet een foto selecteren voor een persoonlijke OV-chipkaart. Ik heb helemaal geen goede foto's van mezelf.
Je scheld iemand uit. moet je niet doen. ban is dus niet voor niks geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ban werd inderdaad op de laatste dag van de 21 dagen opgeheven.
Ik kreeg de ban door iemand domme doos te noemen.
Nee niet, je negeert mijn vraag in die dm zelfsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Grapje hoor ;d
[..]
Doe ik toch al via dm![]()
Instagram, duckface, swag, yolo, ditdatalles.quote:
Dat je ontiegelijk hard lult, ONZ is een deur verderop.quote:
Nu is het nog rustig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een snelle SC dit trouwens zeg zo van jeetje
Ik heb helemaal geen dm meer van je gehad?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee niet, je negeert mijn vraag in die dm zelfs
Dafuq. nou dan dm ik nog wel een keerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen dm meer van je gehad?
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je ontiegelijk hard lult, ONZ is een deur verderop.
Jij bent hier 's nachts niet, anders zou je dat niet vragenquote:
Nee. Morgen moet ik de Poissonverdeling behandelen.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?
oeee, ik ben hier heel vaak 's nachts hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent hier 's nachts niet, anders zou je dat niet vragen.
Sommige users hier vinden mij niet altijd zo lief meer.
Beide een verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand reageerde in een bieber topic met "Nog een paar jaar kan die mooi blij club 27" Waarop ik reageer hopelijk haalt hij dat niet eens.
Krijg ik een note en die ander niet :"
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand reageerde in een bieber topic met "Nog een paar jaar kan die mooi blij club 27" Waarop ik reageer hopelijk haalt hij dat niet eens.
Gewoon niet doen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja maar pak dan ook beide aan.quote:
Ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jamaar, persoon die ik niet mag
Mogen we tegenwoordig niet meer zeggen dat Bieber een kutjoch is en zo snel mogelijk de genenpoel uit moet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mogen we tegenwoordig niet meer zeggen dat Bieber een kutjoch is en zo snel mogelijk de genenpoel uit moet?
Als ik hem tegen kwam zou ik in zijn gezicht spugen. Krijg ik wel gezeik, maar de liefde die ik daarvoor van het internet zal krijgen is het helemaal waard
Jawel anders snapt ze mijn opmerking ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True.
Die mod kende de term 'club van 27' zeker niet
7 maar wie weet zijn het allemaal positieve van LBquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wow jij eet snel.
hoeveel heb je er dan?
waar werd je verhoord dan voor man?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?
Was jij niet dat joch dat keihard werd getrolld met die racefiets?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat valt onder schelden met de k woord
Mocht je tips nodig hebben mijn DM staat losquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
ik zat toen neit op deze account ik leende em aan een mongool die er een rotzooi van maaktequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was jij niet dat joch dat keihard werd getrolld met die racefiets?
Maar je hebt die emancipatie discussie niet meegemaakt dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeee, ik ben hier heel vaak 's nachts hoor
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaanquote:
Bedreigingquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar werd je verhoord dan voor man?
Ram maar op mijn dm knop dan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben mijn DM staat los
* swerty wordt genegeerd door supersofquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaan
Could'nt care less. net alsof jij elke 3 seconden een kaarsje opsteekt voor die kindjes in afrikaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Jong dood gaan is net zo erg als ziektes
Ook als het ene Bieber betreft
Nee..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar je hebt die emancipatie discussie niet meegemaakt dus?
iehl krabs :S :Squote:
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zat toen neit op deze account ik leende em aan een mongool die er een rotzooi van maakte
yo krabsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef swerty het volgende:
[..]
* swerty wordt genegeerd door supersof
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjes gaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Jong dood gaan is net zo erg als ziektes
Ook als het ene Bieber betreft
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjesgaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.
nja dat wel, bekennen is justitie verwennen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou ik heb me mond gehouden wanneer het moest, anders had ik foute dingen gezegt
Heb je 1 van mijn velen tips gestuurd. Waarschijnlijk krijg je er ook een ban bij maar dat moet je ervoor overhebbenquote:
quote:
Ehm nee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Je bent gewoon verzuurd dat je zo keihard bent getrolld, en nu probeer je terug te trollen zonder enige succes.
Mijn oren verknald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat klopt, zijn carriere mag wel eindigen. Ben voor hem wel bang dat dat voor zijn 27e gebeurt, alle meisjes zijn dan op hem uitgekeken want hij is dan al een oude knakker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjes gaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.
Ja maar dat was dus het grappige: Ik had niemand bedreigtquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja dat wel, bekennen is justitie verwennen.
Maar als je iemand bedreigd en die gaat naar popo heb je iets verkeerd gedaan
Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.quote:
Ik denk dat je ontiegelijk dom bent, of zuigt in trollen. Wat je er mee doet kan mij niks schelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ehm nee?Maar mag je denken hoor, wat iemand op internet van mij denkt boeit me niks
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ah zemmel, ik sla je helemaal kapot!'
Geloofwaardig hoor.
Das dus niet van mij, maar nogmaals denk wat je wilquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
Wie zijn datquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
als je zo erbij loopt op de streetsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
Straks gaat ie nog acteren ofzo, kan ook zo maar met dat soort typesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn carriere mag wel eindigen. Ben voor hem wel bang dat dat voor zijn 27e gebeurt, alle meisjes zijn dan op hem uitgekeken want hij is dan al een oude knakker.
Ja maar waar is de rest van *NSYNC* of Take That of Spice Girls?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog acteren ofzo, kan ook zo maar met dat soort types
Leuke troll was dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.
Maar fijn dat je dat niet meegemaakt hebt, nu vind je mij tenminste nog aardig.
Ik pis in mijn broek, serieus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rezania, ik bedreig je niet of iets, maar je merkt het nog wel klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
wat praat jij, kom roffa zuid dan ik bescherm rezania welquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kalmeerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kom kanaleneiland je wilt geen fittie met mijn goonzquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat praat jij, kom roffa zuid dan ik bescherm rezania wel
paar bradas wonen daar van mij misschien ken je die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom kanaleneiland je wilt geen fittie met mijn goonz
Probeer je nou een note te krijgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Heb school daar en woont 1 mattie van mequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar bradas wonen daar van mij misschien ken je die?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek, serieus.Ja dat zeg je nu, stoere boy, je kent me niet eens. vuile flikker die je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, hele bitchfight dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.
Maar fijn dat je dat niet meegemaakt hebt, nu vind je mij tenminste nog aardig.
Dat is dat jochie dat ze voor de gek gehouden hebben in een V&A topic toch? Hem wijsgemaakt dat 'ie een hele zeldzame fiets heeft die veel waard is en toen heeft hij allemaal foto's gemaakt en dacht 'ie dat 'ie rijk was.quote:
Ik heb dan ook alleen dat stuk met slaan meegekregen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje serieus hoor.
Ik was erbij, om het een bitchfight te noemen gaat wat ver.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, hele bitchfight dusTuurlijk vind ik dat
Jij gaat dreigen, wie is hier nou de stoere boy?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, stoere boy, je kent me niet eens. vuile flikker die je bent
Ja komt wel uit die reeks ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dat jochie dat ze voor de gek gehouden hebben in een V&A topic toch? Hem wijsgemaakt dat 'ie een hele zeldzame fiets heeft die veel waard is en toen heeft hij allemaal foto's gemaakt en dacht 'ie dat 'ie rijk was.
Ik wil je niet verwonden ofzo maar ik gooi wel een baksteen door je harses.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Morgen moet ik de Poissonverdeling behandelen.
Jij probeert er om heen te draaien, idijoodquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat dreigen, wie is hier nou de stoere boy?
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, hele bitchfight dusTuurlijk vind ik dat
Ik wil niet raar aangekeken maar ik neem wel een gewei mee in de treinquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil je niet verwonden ofzo maar ik gooi wel een baksteen door je harses.
Ik wil je niet arm hebben, maar ik steel wel al je geld.
bakstenen zijn niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor je watquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
Recht op mijn doel af, Rennen voor mijn mula
Ik zag de bui al hangen jaquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=idijood&lang=nnquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij probeert er om heen te draaien, idijood
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wil niet raar aangekeken maar ik neem wel een gewei mee in de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Iemand die idioot is +joodquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=idijood&lang=nn
Ja, een weerwoord geven is hetzelfde als er omheen draaien. Jij bent echt slim, wow.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij probeert er om heen te draaien, idijood
ja tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd strapped met de bentley rollen, choppers in de kofferbak
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben echt een chille blower, voor de rest allemaal opgefokte nerdjes hierzo
Ja joh ik blow nooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben echt een chille blower, voor de rest allemaal opgefokte nerdjes hierzo
ik ben klaar met jou je bent niks je bent 1 eenzame jonge die altijd eenzaam zal blijvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, een weerwoord geven is hetzelfde als er omheen draaien. Jij bent echt slim, wow.
jij blowt toch ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF blowt en is daarom cooler dan ons. vein om te wedeh
hai swertyquote:
kkjodenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoe noemen feyenoorders ajaxcieden dan?
Ga eens weg, boeddhist dat je dr bij looptquote:
bim bam bom bim bam bomquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaaaaakun
Dus geen actie meer tegen mij? Jammer hoor, had me er al zo op verheugd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben klaar met jou je bent niks je bent 1 eenzame jonge die altijd eenzaam zal blijven
Sarcasme vriend maar je dubbelcrossed me op het moment.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daarom ben je ook opgefokt, blowen en bob marley luisteren, dat is het leven toch
het is uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens weg, boeddhist dat je dr bij loopt
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzoquote:
ik heb je back sowieso wel no spang wel chille user jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
Zo'n stoere internetvent die naar mijn huis komt om mij in elkaar te rammen, net zoals iets uit een actiefilm. Lijkt me vet om te zien op z'n minst.
Niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzo
nee integendeelquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzo
fout in 9 dagen 15quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus geen actie meer tegen mij? Jammer hoor, had me er al zo op verheugd.
Zo'n stoere internetvent die naar mijn huis komt om mij in elkaar te rammen, net zoals iets uit een actiefilm. Lijkt me vet om te zien op z'n minst.
Oh, maar wacht, je bent fucking 14.!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, denken dat blowen je chill maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |