Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.quote:
Ik denk dat je ontiegelijk dom bent, of zuigt in trollen. Wat je er mee doet kan mij niks schelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ehm nee?Maar mag je denken hoor, wat iemand op internet van mij denkt boeit me niks
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ah zemmel, ik sla je helemaal kapot!'
Geloofwaardig hoor.
Das dus niet van mij, maar nogmaals denk wat je wilquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
Wie zijn datquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
als je zo erbij loopt op de streetsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloofwaardig hoor.
Straks gaat ie nog acteren ofzo, kan ook zo maar met dat soort typesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn carriere mag wel eindigen. Ben voor hem wel bang dat dat voor zijn 27e gebeurt, alle meisjes zijn dan op hem uitgekeken want hij is dan al een oude knakker.
Ja maar waar is de rest van *NSYNC* of Take That of Spice Girls?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog acteren ofzo, kan ook zo maar met dat soort types
Leuke troll was dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.
Maar fijn dat je dat niet meegemaakt hebt, nu vind je mij tenminste nog aardig.
Ik pis in mijn broek, serieus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rezania, ik bedreig je niet of iets, maar je merkt het nog wel klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat praat jij, kom roffa zuid dan ik bescherm rezania welquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rezania, ik bedreig je niet of iets, maar je merkt het nog wel klootzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |