ik zat toen neit op deze account ik leende em aan een mongool die er een rotzooi van maaktequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Was jij niet dat joch dat keihard werd getrolld met die racefiets?
Maar je hebt die emancipatie discussie niet meegemaakt dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeee, ik ben hier heel vaak 's nachts hoor
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaanquote:
Bedreigingquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar werd je verhoord dan voor man?
Ram maar op mijn dm knop dan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben mijn DM staat los
* swerty wordt genegeerd door supersofquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaan
Could'nt care less. net alsof jij elke 3 seconden een kaarsje opsteekt voor die kindjes in afrikaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Jong dood gaan is net zo erg als ziektes
Ook als het ene Bieber betreft
Nee..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar je hebt die emancipatie discussie niet meegemaakt dus?
iehl krabs :S :Squote:
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zat toen neit op deze account ik leende em aan een mongool die er een rotzooi van maakte
yo krabsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef swerty het volgende:
[..]
* swerty wordt genegeerd door supersof
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjes gaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Jong dood gaan is net zo erg als ziektes
Ook als het ene Bieber betreft
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjesgaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.
nja dat wel, bekennen is justitie verwennen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou ik heb me mond gehouden wanneer het moest, anders had ik foute dingen gezegt
Heb je 1 van mijn velen tips gestuurd. Waarschijnlijk krijg je er ook een ban bij maar dat moet je ervoor overhebbenquote:
quote:
Ehm nee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Je bent gewoon verzuurd dat je zo keihard bent getrolld, en nu probeer je terug te trollen zonder enige succes.
Mijn oren verknald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in zijn gezicht spugen? Wat heeft hij jou misdaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat klopt, zijn carriere mag wel eindigen. Ben voor hem wel bang dat dat voor zijn 27e gebeurt, alle meisjes zijn dan op hem uitgekeken want hij is dan al een oude knakker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij mag ook zijn dood faken en naar de achtergrond verdwijnen. Hij is een slecht voorbeeld, meisjes gaan de vloer kussen waar hij op gelopen heeft. Is toch van de zotten.
Ja maar dat was dus het grappige: Ik had niemand bedreigtquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja dat wel, bekennen is justitie verwennen.
Maar als je iemand bedreigd en die gaat naar popo heb je iets verkeerd gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |