Ooh dat is wel chillquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef promisionxexposed het volgende:
maar sof, sowieso zijn er op zaterdag te weinig kassamedewerkers dus kan ik op zaterdag sowieso al 6-8 uur draaien, dat scheelt wel al natuurlijk
Ja en het scheelt dat er veel medewerkers zijn die 3 weken etc op vakantie gaan en ik maar 1 weekje heb gevraagdquote:
1 week maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en het scheelt dat er veel medewerkers zijn die 3 weken etc op vakantie gaan en ik maar 1 weekje heb gevraagd
Ja prima hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
Goed goed, met jou? Is takkie donderdag vrij?
Bah, dan gaan Bas en ik alleen skimboardenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima hoor
Nee donderdag moet hij werken van half 9 tot kwart over 5 geloof ik
Had je al geDM't he schattebout.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Rockiejj, nog interesse voor moviepark kaarten?
Je negeert mijn dm ookquote:
Ik zie jouw dm nu wel maar van rockiejj niet :Squote:
quote:
Je hebt er zelfs op geantwoord!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie jouw dm nu wel maar van rockiejj niet :S
Maar je zou kijken voor die week ernaquote:
Oooooooh.. Nee ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je zou kijken voor die week erna
Ik dacht dat je datum wou wijzigen
Oh okequote:
huh wie wat waar? Lijkt me tofquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus iemand naar movie patk germany voor 2 dagen incl hotel en ontbijt?
6 en 7 juliquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh wie wat waar? Lijkt me tof
dus 49 pp?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
6 en 7 juli
Voor 2 personen 98 eurotjes
Ik ben bijna blut D: Wel een vet park thoughquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
6 en 7 juli
Voor 2 personen 98 eurotjes
Ja, maar ik had per ongeluk 2perskamer geboektquote:
I'm inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik had per ongeluk 2perskamer geboekt
Moet je wel iemand zoeken die meegaatquote:
zwerty?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je wel iemand zoeken die meegaat
Oh jij niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al een kamer met moeder enzoquote:
LBquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?quote:
You badassquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ik wilde tosti maken maar ik ben uit eindelijk naar boven gegaan met een bord chips![]()
Zo domquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ik wilde tosti maken maar ik ben uit eindelijk naar boven gegaan met een bord chips![]()
Oh oh sorry VAquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat je iemand zocht voor op jou kamer nu stel je VA teleur
paprika en naturelquote:
Ik wil ook paprikaquote:
Ik ben er ook dan hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat wordt dan de eerste LB-meet, maar neeeeee
Vraag zwerty? xcachet? Iemand? Een vriend?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is eigenlijk niet eens zo duur en wel een leuke ''date''. Maar ik heb niemand om mee te vragen dan
Ezellquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is eigenlijk niet eens zo duur en wel een leuke ''date''. Maar ik heb niemand om mee te vragen dan
Mwah, geen behoefte aan eigenlijk. Nooit gedaan en ook compleet geen verlangen naar dus houden zoquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk eindigen LB en krabs op 1 kamer en staat VA daar te kijken
En mn mamaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk eindigen LB en krabs op 1 kamer en staat VA daar te kijken
Ik zat dus lekker aan de cola, toen ik plots Patricia Paaij naakt voorbij zag lopen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nog nooit echt een leuk verhaal gehoord dat begon met ''Ik zat dus lekker aan de cola'' En zonder alcohol geen Hangover Trilogy
Ik zat dus lekker aan de warme chocomelk en ik dacht dat is wel leuk met rietje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nog nooit echt een leuk verhaal gehoord dat begon met ''Ik zat dus lekker aan de cola'' En zonder alcohol geen Hangover Trilogy
Wiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok ik weet wel iemand, maar not gonna happen
Shotjes :S :Squote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zat dus aan de cola toen ik moest lachen en er cola uit m'n neus kwam.
Toetsenbord kapot natuurlijk dus ik naar de winkel om een nieuwe te halen, zie ik opeens een vliegend paardHHHIIIHAHAHIIIHIIIIAA
Krijg ik ne cola?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Toetsenbord kapot natuurlijk dus ik naar de winkel om een nieuwe te halen, zie ik opeens een vliegend paardHHHIIIHAHAHIIIHIIIIAA
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Alleen maar een deel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Sinds krabs die shotjes heeft genomen is ie denk ik deel van zn hersenen kwijt geraakt :S
Hossel jij zo chicks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat een lugubere, macabere, gemene opmerking van jou Maaike!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Sinds krabs die shotjes heeft genomen is ie denk ik deel van zn hersenen kwijt geraakt :S
quote:
Hoiquote:
quote:
Taalnaziquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt*
En ja, ik word gehosseld door mezelf
Niks persoonlijks heb ik bij iedereen gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat heb ik gemerkt
zomaar ontvrienden
nee want je hebt rockiejj nogquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks persoonlijks heb ik bij iedereen gedaan
Wat danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks persoonlijks heb ik bij iedereen gedaan
Die ging mij gister nog toevoegen jaquote:
Verwijder hem dan ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ging mij gister nog toevoegen ja![]()
Maar ik hou mijn fb account en fok account liever gescheiden
Zakelijk hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ging mij gister nog toevoegen ja
Maar ik hou mijn fb account en fok account liever gescheiden
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echoes and silence, patience and grace
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[info] Wie wilt met VA naar Movie Park Germany? [/info]
Ik gok nu dat als je in de balk rechts kijkt bob sinclar er ook staat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
Wtf, vind ik dit nummer na jaren ooit eens terug![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik gok nu dat als je in de balk rechts kijkt bob sinclar er ook staat.
En rechts van je zeker een vliegend paard hihahahooquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zag in disneyland zo'n fransman met zo'n frans mutsje en een tas met stokbrood die in z'n eentje door het park ging lopen![]()
nee dit was echtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
En rechts van je zeker een vliegend paard hihahahoo
Ik ken dat soort mensen niet eensquote:
quote:
Gemeenschappelijke vrienden, dan krijg je rechts in beeld '.... heeft gereageerd op blabla' en zo kom je dit soort prut tegenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen niet eens
Mijn balk rechts is volledig chat. Wat anderen doen kan me echt geen zier interesserenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke vrienden, dan krijg je rechts in beeld '.... heeft gereageerd op blabla' en zo kom je dit soort prut tegen
Oh bij mij niet helaasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn balk rechts is volledig chat. Wat anderen doen kan me echt geen zier interesseren
Tussen die 2 kolommen zit een balkje, schuif die omhoogquote:
Ff proberen thanksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tussen die 2 kolommen zit een balkje, schuif die omhoog
bij mij zwertyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij staat krabs als eerste bij de chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij mij zwertyJji hebt zwerty op fb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat Krabs ook eerste
je staat bij mij ook tweedequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerste FOK!ker is LB. Wel als tweede
haha nee, oh wowquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jji hebt zwerty op fb?
Bij mij staat Krabs ook eerste
no shirt, no blousequote:
Nee, gadverquote:
jordyquote:
Joh, zo'n foutje kan ik niet wakker om liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
"Niet meer dan twee eieren per week eten hè schat! Is nii zo goed voor je cholestorol!"![]()
!
Cholestorol!
Gewoon ik lust het nietquote:
Mwah, sowieso die zin al. Wat een bullshit om dat onder iemands foto neer te zettenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, zo'n foutje kan ik niet wakker om liggen
quote:
WKD dan, meest zoete shit die je kan bedenkenquote:
oke brbquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je nou drum gaat oefenen kunnen we vanavond weer drinken
eh watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WKD dan, meest zoete shit die je kan bedenken
And I have read it!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]LB had een samenvatting gemaakt van dat verhaal, ff zoeken
Neequote:
No shirt no blouuussequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het ook op iemands fb eerst. Ik had niet geluisterd toen
WicKeDquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je dat nietdat is blauw spul als ik het goed heb
jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
No shirt no blouuusse
Gelukkig heb je hem van jordy gekregen dan
Nee ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je dat nietdat is blauw spul als ik het goed heb
Afbakbroodjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
MAG IK OOK EEN BROODJE?
IS HET KOFFIEBROOD?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
krabs was dronken - wist 5 uur niks meer - belandde ergens in een bos zonder fiets - ging slapen in de auto van een vriend - werd wakker - ging portemonnee (toch?) zoeken - bij de bos was een herberg - vroeg aan die man of ie wat zag - hij zegt nee en vraaft wat ie heeft gedaan - ma zegt shotjes - man denkt drugs - einde
Blauw spul, meisjesdrankje, 4.5 procent, zoeter dan wat dan ookquote:
Ik ga eigenlijk nauwelijks uit. Meer bij vrienden zitten enzo. Colaquote:
ik moet lachen om mn eigen samenvattingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
krabs was dronken - wist 5 uur niks meer - belandde ergens in een bos zonder fiets - ging slapen in de auto van een vriend - werd wakker - ging portemonnee (toch?) zoeken - bij de bos was een herberg - vroeg aan die man of ie wat zag - hij zegt nee en vraaft wat ie heeft gedaan - ma zegt shotjes - man denkt drugs - einde
methquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blauw spul, meisjesdrankje, 4.5 procent, zoeter dan wat dan ook
Dan drink ik wel gewoon cola, want dat is ook zoet en tast je hersenen niet aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blauw spul, meisjesdrankje, 4.5 procent, zoeter dan wat dan ook
Zo fucked up ben ik dan nooit geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moet lachen om mn eigen samenvatting
Deze bazin weetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan drink ik wel gewoon cola, want dat is ook zoet en tast je hersenen niet aan.
Is sowieso onzinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
"Niet meer dan twee eieren per week eten hè schat! Is nii zo goed voor je cholestorol!"![]()
!
Cholestorol!
Oohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nauwelijks uit. Meer bij vrienden zitten enzo. Cola
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan drink ik wel gewoon cola, want dat is ook zoet en tast je hersenen niet aan.
daarom : shotjes :Squote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo fucked up ben ik dan nooit geweest
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
Dat mensen alcohol nodig hebben voor een leuke avond. Dat is pas een emogif waard.
Daarom ook een groot deel van het fabrieksvoedsel vermijdenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alles wat we eten is slecht voor je met al die e-nummers.
Geniet, maar drink met mate(n)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
Dat mensen alcohol nodig hebben voor een leuke avond. Dat is pas een emogif waard.
quote:
Daarom wietquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
Dat mensen alcohol drugs nodig hebben voor een leuke avond. Dat is pas een emogif waard.
Daarom neem ik euroshopper cassis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, die euroshoppercola is water, suiker en chemicalieen
Eensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
same. Denk je echt dat daar bessensap in zit?quote:
Huhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
same. Denk je echt dat daar bessensap in zit?
Frisdrankquote:
ies koeltoerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs dronken - wist 5 uur niks meer - belandde ergen in een bos zonder fiets - kon niet naar huis - ging naar vriend - vriend sliep - auto was open - krabs sliep daar - vader van vriend zag krabs - ging naar huis - bij de bos was er een herberg - ouders en krabs gingen naar herberg - krabs vraagt of ie wat heeft gezien - man zegt nee en vraagt wat krabs heeft gedaan - mama krabs zegt "heeft shotjes genomen" - man denk drugs en zegt dat het niet goed is - mama krabs zegt is normaal tegenwoordig - krabs is junk- einde
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs dronken - wist 5 uur niks meer - belandde ergen in een bos zonder fiets - kon niet naar huis - ging naar vriend - vriend sliep - auto was open - krabs sliep daar - vader van vriend zag krabs - ging naar huis - bij de bos was er een herberg - ouders en krabs gingen naar herberg - krabs vraagt of ie wat heeft gezien - man zegt nee en vraagt wat krabs heeft gedaan - mama krabs zegt "heeft shotjes genomen" - man denk drugs en zegt dat het niet goed is - mama krabs zegt is normaal tegenwoordig - krabs is junk- einde
het is wel het bosquote:
oh kut, had niet eens doorquote:
Alberto loopt de park te checken!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
alberto checkt de park
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
alberto checkt de park
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Is het nodig ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 14:24:18 (ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis ) ]
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 14:25:07 (ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis ) ]
sup?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |