Mwah, geen behoefte aan eigenlijk. Nooit gedaan en ook compleet geen verlangen naar dus houden zoquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk eindigen LB en krabs op 1 kamer en staat VA daar te kijken
En mn mamaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk eindigen LB en krabs op 1 kamer en staat VA daar te kijken
Ik zat dus lekker aan de cola, toen ik plots Patricia Paaij naakt voorbij zag lopen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nog nooit echt een leuk verhaal gehoord dat begon met ''Ik zat dus lekker aan de cola'' En zonder alcohol geen Hangover Trilogy
Ik zat dus lekker aan de warme chocomelk en ik dacht dat is wel leuk met rietje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nog nooit echt een leuk verhaal gehoord dat begon met ''Ik zat dus lekker aan de cola'' En zonder alcohol geen Hangover Trilogy
Wiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok ik weet wel iemand, maar not gonna happen
Shotjes :S :Squote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zat dus aan de cola toen ik moest lachen en er cola uit m'n neus kwam.
Toetsenbord kapot natuurlijk dus ik naar de winkel om een nieuwe te halen, zie ik opeens een vliegend paardHHHIIIHAHAHIIIHIIIIAA
Krijg ik ne cola?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Toetsenbord kapot natuurlijk dus ik naar de winkel om een nieuwe te halen, zie ik opeens een vliegend paardHHHIIIHAHAHIIIHIIIIAA
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |