Baantjes trekken op je vrije dag lekker ontspannend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zwem altijd alleen, maar dan wel baantjes. Verder kijk ik liever niet naar dames die al een keer zijn uitgescheurd.
quote:Individuele psychotherapie
Op basis van ervaringen van psychiaters lijkt een individuele psychotherapeutische behandeling het meest geschikt. Individuele psychotherapie dient in eerste instantie gericht te zijn op het verminderen van de gevoelens wantrouwen en vijandigheid. Het belangrijkste doel van iedere therapievorm is om het idee dat niemand te vertrouwen is aan te pakken. Vervolgens is het belangrijk om te werken aan het beperkte probleemoplossend vermogen van de patiënt. Een lange termijn aanpak en intensieve (2 of meer sessies per week) individuele psychotherapie is vaak nodig.
inderdaad, als ze er net zo uit ziet als haar moeder wil niemand dat gedrocht zelfs ook maar aanraken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
Haar man dacht dat hij 100cm ketting had besteld maar zag bij bezorging dat het 100m was. Jammer...quote:
Ben wel benieuwd naar de entreeprijzen dan? En je hoeft er niet mee akkoord te gaan, je kan ook niet gaan zwemmen of naar een ander zwembad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan.
haha ts kan niet zwemmen en moest daarom met haar lelijke kind in het ondiepe badje bij spelende mannen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
Bleek.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |