quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?
oeee, ik ben hier heel vaak 's nachts hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent hier 's nachts niet, anders zou je dat niet vragen.
Sommige users hier vinden mij niet altijd zo lief meer.
Beide een verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand reageerde in een bieber topic met "Nog een paar jaar kan die mooi blij club 27" Waarop ik reageer hopelijk haalt hij dat niet eens.
Krijg ik een note en die ander niet :"
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand reageerde in een bieber topic met "Nog een paar jaar kan die mooi blij club 27" Waarop ik reageer hopelijk haalt hij dat niet eens.
Gewoon niet doen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja maar pak dan ook beide aan.quote:
Ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jamaar, persoon die ik niet mag
Mogen we tegenwoordig niet meer zeggen dat Bieber een kutjoch is en zo snel mogelijk de genenpoel uit moet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mogen we tegenwoordig niet meer zeggen dat Bieber een kutjoch is en zo snel mogelijk de genenpoel uit moet?
Als ik hem tegen kwam zou ik in zijn gezicht spugen. Krijg ik wel gezeik, maar de liefde die ik daarvoor van het internet zal krijgen is het helemaal waard
Jawel anders snapt ze mijn opmerking ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True.
Die mod kende de term 'club van 27' zeker niet
7 maar wie weet zijn het allemaal positieve van LBquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wow jij eet snel.
hoeveel heb je er dan?
waar werd je verhoord dan voor man?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?
Was jij niet dat joch dat keihard werd getrolld met die racefiets?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat valt onder schelden met de k woord
Mocht je tips nodig hebben mijn DM staat losquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik ga me ook misdragen want ik wil ook een note. Voel me een buitenbeentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |