Ja er is een bacterie die je van binnenuit opvreet toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik ken ziektes bedenken waarbij je van binnenuit afsterft. Dat lijkt me ook wel erg.
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan is bans krijgen voor normale posts goed te praten.
Droeftoeter.
Pijnlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De 25 nadert bitches pullen is niet meer zo simpel.
wow jij eet snel.quote:
Ja. Dat lijkt me dus extreem pijnlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja er is een bacterie die je van binnenuit opvreet toch?
Nou, ik maak ook absoluut geen grapjes over ALS/MS/Dementie/Alzheimer/Kanker of welke ziekte dan ook. Triest om daar grappen over te maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En over die ziektes worden rustig grapjes gemaakt, een beetje raar systeem, lijkt de nederlandse wet wel
Jij kent alle wetten uit je hoofd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En over die ziektes worden rustig grapjes gemaakt, een beetje raar systeem, lijkt de nederlandse wet wel
Mijn ban werd inderdaad op de laatste dag van de 21 dagen opgeheven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meer
Begin mij maar eens uit te schelden dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik ga me ook misdragen want ik wil ook een note. Voel me een buitenbeentje
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al 4 notesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
Beetje onzinnig welik post ook,in vbl en werd gister ook harder aangepakt dan normaal het geval is.Snapte er al niks van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je zult echt geen ban voor niets krijgen daar. en als dat wel gebeurt moet je een mailtje sturen. of niet meer in vbl gaan posten, dan krijg je geen ban voor niets meer
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moest voor eigen advocaat spelen omdat ik er zelf niet 1 kon betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |