Waar is die tijd gebleven dat Nederland nog niet verpest was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat alles veel goedkoper was.
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar heb wel eens zo 1 opmerking gehad dat ik er een note voor kreeg
Ik voel je pijn..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
Waar is die tijd gebleven, dat je niks zelf hoefde te betalen.
Waar is die tijd gebleven dat je nog zorgeloos een potje kon gaan voetballen zonder gezeur dat je moet werken.
Waar is die tijd gebleven van de R&R = back cultuur op Hyves.
Waar is die tijd gebleven, dat alles zo simpel was.
De reinste bullshit.quote:
nee inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Pertinent onwaar, zelfs bevestigd door mods.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De reinste bullshit.
Bans delen ze uit omdat je doorgaat met kloten, tegen de policy ingaat en fok in een zwart daglicht zet.
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent ook een goed en net meisje natuurlijk
eh.. ja. heb er net nog gekeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja? http://www.fok.nl/shop/notes.php
VBL krijgt een speciale behandeling.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, zelfs bevestigd door mods.
Wat staat er in zulke notes dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je hebt 48 notes gekregen van onze moderators.
waarvan 45 zeker onterecht
Willekeur dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
VBL krijgt een speciale behandeling.
Dat hele forum staat er om bekend zich amper tot niet te kunnen gedragen. tuurlijk is het daar willekeur.quote:
mij 2,25 per notequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Onorgineel het volgende:
Als ik m'n notes in zou zien zou het me 22 cent per note kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |