Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hemquote:
Nee, maar ik slik mijn woorden in als ik praat dus typ ik soms ook zo.quote:
Je lul is 's ochtends hardquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Misschien kon 'ie niet kiezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Ik niet. En ook niet van parkiet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben serieus, hou van wiet.
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hem.
Gelukkig hebben we alleen maar een paar keer praktijk les van 'm gehad en verder niet.
ja, wacht dit snapt hij nietquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Waking up is the second hardest thing in the morning
betalen voor een jodensterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
yequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Krijg je sterretjes als je abonnement hebt?
Jup. Ik had zelf gelukkig niet zo'n last van hem toen. Maar om hun te steunen kwam ik ook maar niet meer in de les.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
betalen voor een jodenstersinds wanneer post jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké nu wil ik jou ook zo'n ster gevenGroot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij hier?
oké nu wil ik jou ook zo'n ster geven
Ja, maar ook andere dingetjes:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Krijg je sterretjes als je abonnement hebt?
Had ik ook niet gedaan. Uberhaupt al niet bij zo'n rare vent hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Ik had zelf gelukkig niet zo'n last van hem toen. Maar om hun te steunen kwam ik ook maar niet meer in de les.
Ik zou me waarschijnlijk schamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik zou me notes wel eens willen lezen, lijkt me grappig
Zijn jullie nog wel naar gym gegaan met die viespeuk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan. Uberhaupt al niet bij zo'n rare vent hoor.
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaatquote:
Ja dat wel.. Ik had er verder geen last van maar zag wel wat ie deedquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn jullie nog wel naar gym gegaan met die viespeuk?
Je moet ook niet bang zijn voor notes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaat
Dat klopt. Kreeg willekeurig 3 weken ban.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meeste mods zijn hier toch corrupt en geven mensen die ze haten sneller notes, dus mij maakt het niet uit als het toch niet eerlijk gaat
Notes boeien me niet, maar onterechte bans vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet bang zijn voor notes.
Daar staat vaak toch onzin in.
Je was niet bang dat 'ie het bij jou zou doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel.. Ik had er verder geen last van maar zag wel wat ie deed
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Notes boeien me niet, maar onterechte bans vind ik niet zo leuk
Bans delen ze uit om wie je bent!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.
Ze kijken daar of je al waarschuwingen heb gehad, en als er dan neppe instaan en je krijgt daar een ban voor, vind ik het onterechtquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een onterechte ban gehad vanwege een note. Bans delen ze alleen uit vanwege je postgedrag en niet vanwege wat er in je notes staat volgens mij.
Volgens mij staan waarschuwingen niet in je notes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze kijken daar of je al waarschuwingen heb gehad, en als er dan neppe instaan en je krijgt daar een ban voor, vind ik het onterecht
Waar is die tijd gebleven dat alles veel goedkoper was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
Waar is die tijd gebleven, dat je niks zelf hoefde te betalen.
Waar is die tijd gebleven dat je nog zorgeloos een potje kon gaan voetballen zonder gezeur dat je moet werken.
Waar is die tijd gebleven van de R&R = back cultuur op Hyves.
Waar is die tijd gebleven, dat alles zo simpel was.
Weet ik niet, maar heb wel eens zo 1 opmerking gehad dat ik er een note voor kreegquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij staan waarschuwingen niet in je notes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |