Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hemquote:
Nee, maar ik slik mijn woorden in als ik praat dus typ ik soms ook zo.quote:
Je lul is 's ochtends hardquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Misschien kon 'ie niet kiezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou wietparkiet, goede username wel, wat is het?
Ik niet. En ook niet van parkiet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben serieus, hou van wiet.
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vriendinnen van me wilden op een gegeven moment ook niet meer het lokaal in met hem.
Gelukkig hebben we alleen maar een paar keer praktijk les van 'm gehad en verder niet.
ja, wacht dit snapt hij nietquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Waking up is the second hardest thing in the morning
betalen voor een jodensterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
yequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Krijg je sterretjes als je abonnement hebt?
Jup. Ik had zelf gelukkig niet zo'n last van hem toen. Maar om hun te steunen kwam ik ook maar niet meer in de les.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
betalen voor een jodenstersinds wanneer post jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké nu wil ik jou ook zo'n ster gevenGroot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |