Ik vond 'm ook leuk die actiequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja.
En dan kan ik die actie met dat bord ook wel begrijpen. Negeer Toto maar gewoon.
Ja hoorquote:
Uit je bed komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Als je wakker word, wat is dan nog meer hard
niks :Squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Als je wakker word, wat is dan nog meer hard
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk![]()
maar toto is m'n sgatje
Echt een andachts h*@r is datquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef nodig het volgende:
AvithalStom wijf... Gaat ze aan haar blind date vragen of die al een vriendin heeft
gvd
Optijd zijn op je bestemming, in de ochtend gaat alles zo sloom, en ik maak elke ochtend peuken voor school dus opschieten altijd welquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ook maar wat nog meer naast dat?
Sneu figuur die leraar dan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Maar hij probeerde het ook zo onopvallend te doen en dacht 'ie dat we het niet door hadden
.
Als 'ie je schatje is moet 'ie ook lief doen vind ik.
aandachtssterretjeapestaartjer?quote:
Ik geloof er ook geen ene flikker van dat zij meedoet aan dit programma om ontmaagd te worden. Ze is zo sletterig als wat. Volgens mij is zij gewoon een grote troll.quote:
Omg... Denken dat hij haar date omdat 'ie een vriendin heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef nodig het volgende:
AvithalStom wijf... Gaat ze aan haar blind date vragen of die al een vriendin heeft
gvd
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg... Denken dat hij haar date omdat 'ie een vriendin heeft.
Hij kan wel wat hebbenquote:
En d'r youtube filmpjes dan..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ene flikker van dat zij meedoet aan dit programma om ontmaagd te worden. Ze is zo sletterig als wat. Volgens mij is zij gewoon een grote troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |