Geen idee, een praktijkexamen blijkbaar. Wat het inhoudt weet ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is praktijk dan? Dat heb ik nooit gehad op het VMBO.
Een pedofiel of een pedoseksueel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onwijs lelijk ja.Meiden uit de klas vonden hem nogal een pedo.. hij zat aan je bh bandjes
WTF? Waarom zou hij daar aan moeten zitten? Dat moet je niet toestaan he, gewoon doorgeven aan je docent / mentor / whatever.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onwijs lelijk ja.Meiden uit de klas vonden hem nogal een pedo.. hij zat aan je bh bandjes
Doet dat verschil er in deze context toe?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een pedofiel of een pedoseksueel?
En ja mensen, daar zit heel wat verschil in!
ehm..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een pedofiel of een pedoseksueel?
En ja mensen, daar zit heel wat verschil in!
Hadden we ook gedaan. En heel groot met watervastenstift op het bord KOEN IS PEDO geschrevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WTF? Waarom zou hij daar aan moeten zitten? Dat moet je niet toestaan he, gewoon doorgeven aan je docent / mentor / whatever.
Behoorlijk ja....quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doet dat verschil er in deze context toe?
Conditie genoeg, ik bedoel je hoeft niet te kunnen softballen tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga eens mee doen dan met gym als je in het leger wilt
Zo zeg, dat getuigt toch ook wel van volwassenheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
Hadden we ook gedaan. En heel groot met watervastenstift op het bord KOEN IS PEDO geschreven
Maar om wat voor manier zat hij eraan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hadden we ook gedaan. En heel groot met watervastenstift op het bord KOEN IS PEDO geschreven
Ik vond m wel mooi die actiequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo zeg, dat getuigt toch ook wel van volwassenheid.
Als het goed is niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Conditie genoeg, ik bedoel je hoeft niet te kunnen softballen toch
Dan legt ie ineens een hand op je rug...quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar om wat voor manier zat hij eraan dan?
Ieuw! Ik weet nog wel dat ik les had van een leraar die bij meiden als je een beetje een laag uitgesneden truitje aan had, zo naast je ging staan en dan ging kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan legt ie ineens een hand op je rug...
Al gezien jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)4/reporter_fail.html![]()
ah, gatver! Ik was 2 jaar geleden 15quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Ik weet nog wel dat ik les had van een leraar die bij meiden als je een beetje een laag uitgesneden truitje aan had, zo naast je ging staan en dan ging kijken.
Hoe oud was je toen?
Gewoon het niveauquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus tweede klas en ook nog eens havo? Hmm, het zal de leeftijd wezen.
and the first?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Waking up is the second hardest thing in the morning
dumpert spammerquote:
Jaquote:
What's the first?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Waking up is the second hardest thing in the morning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |