Niet zo snel jij... zo heb ik toch geen kans om te editen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie je, ik voorspel alles helemaal correct!
Hij was wel knap lelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij had nog nooit een vrouw van dichtbij gezien zeker?.
Je wil cipier worden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn toekomst word in een gevangenis denk ik
Ik ben sneller dan het licht, mijn excuses!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet zo snel jij... zo heb ik toch geen kans om te editen?
Ik dacht dat je xcachet zei.
Het is hier een slowchat hoor...quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan het licht, mijn excuses!
Neeh, ik ben al 1x onschuldig verhoord en letterlijk onterecht in de cel gegooid, ik ben altijd op de verkeerde plekkenquote:
Op de vlucht voor de popo's?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn toekomst word in een gevangenis denk ik
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is hier een slowchat hoor....
Balen joh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Neeh, ik ben al 1x onschuldig verhoord en letterlijk onterecht in de cel gegooid, ik ben altijd op de verkeerde plekkenMaar ik wil graag het leger in maar ik weet niet of dat kan
jep.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden.
[..]
Balen joh.
Wat is praktijk dan? Dat heb ik nooit gehad op het VMBO.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
Een aantal vmbo'ers op Facebook:
YES BEN GESLAAGT VOOR PRAKTIJK
Serieus? Geslaagt?
Onwijs lelijk ja.Meiden uit de klas vonden hem nogal een pedo.. hij zat aan je bh bandjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar nog wel om aan te zien of keek je liever weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |