Postalgold stuurde mij 450 notes, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik had ooit eens 450 notes, echt fantastisch!
Hoe dan?quote:
Grapje hoor ;dquote:
Doe ik toch al via dmquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Begin mij maar eens uit te schelden dan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Postalgold stuurde mij 450 notes, dat was echt fantastisch
instagram plaatje dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik moet een foto selecteren voor een persoonlijke OV-chipkaart. Ik heb helemaal geen goede foto's van mezelf.
Je scheld iemand uit. moet je niet doen. ban is dus niet voor niks geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ban werd inderdaad op de laatste dag van de 21 dagen opgeheven.
Ik kreeg de ban door iemand domme doos te noemen.
Nee niet, je negeert mijn vraag in die dm zelfsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Grapje hoor ;d
[..]
Doe ik toch al via dm![]()
Nu is het nog rustig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een snelle SC dit trouwens zeg zo van jeetje
Ik heb helemaal geen dm meer van je gehad?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee niet, je negeert mijn vraag in die dm zelfs
Dafuq. nou dan dm ik nog wel een keerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen dm meer van je gehad?
Ik werd verhoord en ze zeiden je mag een advocaat meenemen op eigen kosten en om niks fouts te zeggen heb ik me er in verdiept dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat je ontiegelijk hard lult, ONZ is een deur verderop.
Jij bent hier 's nachts niet, anders zou je dat niet vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |