jij blowt toch ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF blowt en is daarom cooler dan ons. vein om te wedeh
hai swertyquote:
kkjodenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoe noemen feyenoorders ajaxcieden dan?
Ga eens weg, boeddhist dat je dr bij looptquote:
bim bam bom bim bam bomquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaaaaakun
Dus geen actie meer tegen mij? Jammer hoor, had me er al zo op verheugd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben klaar met jou je bent niks je bent 1 eenzame jonge die altijd eenzaam zal blijven
Sarcasme vriend maar je dubbelcrossed me op het moment.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daarom ben je ook opgefokt, blowen en bob marley luisteren, dat is het leven toch
het is uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens weg, boeddhist dat je dr bij loopt
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzoquote:
ik heb je back sowieso wel no spang wel chille user jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Zo'n stoere internetvent die naar mijn huis komt om mij in elkaar te rammen, net zoals iets uit een actiefilm. Lijkt me vet om te zien op z'n minst.
Niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzo
nee integendeelquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja af en toe. Maar dat maakt me niet cooler ofzo
fout in 9 dagen 15quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dus geen actie meer tegen mij? Jammer hoor, had me er al zo op verheugd.
Zo'n stoere internetvent die naar mijn huis komt om mij in elkaar te rammen, net zoals iets uit een actiefilm. Lijkt me vet om te zien op z'n minst.
Oh, maar wacht, je bent fucking 14.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |