Kalmeerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rezania, ik bedreig je niet of iets, maar je merkt het nog wel klootzak
Kom kanaleneiland je wilt geen fittie met mijn goonzquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat praat jij, kom roffa zuid dan ik bescherm rezania wel
paar bradas wonen daar van mij misschien ken je die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom kanaleneiland je wilt geen fittie met mijn goonz
Probeer je nou een note te krijgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Heb school daar en woont 1 mattie van mequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar bradas wonen daar van mij misschien ken je die?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek, serieus.Ja dat zeg je nu, stoere boy, je kent me niet eens. vuile flikker die je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, hele bitchfight dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh nouja... iemand zei iets... iemand begreep iets niet goed... en iemand hapte. Daar komt het op neer.
Maar fijn dat je dat niet meegemaakt hebt, nu vind je mij tenminste nog aardig.
Dat is dat jochie dat ze voor de gek gehouden hebben in een V&A topic toch? Hem wijsgemaakt dat 'ie een hele zeldzame fiets heeft die veel waard is en toen heeft hij allemaal foto's gemaakt en dacht 'ie dat 'ie rijk was.quote:
Ik heb dan ook alleen dat stuk met slaan meegekregen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje serieus hoor.
Ik was erbij, om het een bitchfight te noemen gaat wat ver.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, hele bitchfight dusTuurlijk vind ik dat
Jij gaat dreigen, wie is hier nou de stoere boy?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, stoere boy, je kent me niet eens. vuile flikker die je bent
Ja komt wel uit die reeks ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dat jochie dat ze voor de gek gehouden hebben in een V&A topic toch? Hem wijsgemaakt dat 'ie een hele zeldzame fiets heeft die veel waard is en toen heeft hij allemaal foto's gemaakt en dacht 'ie dat 'ie rijk was.
Ik wil je niet verwonden ofzo maar ik gooi wel een baksteen door je harses.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee. Morgen moet ik de Poissonverdeling behandelen.
Jij probeert er om heen te draaien, idijoodquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij gaat dreigen, wie is hier nou de stoere boy?
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, hele bitchfight dusTuurlijk vind ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |