abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 23:15:29 #1
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127384826

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
Zapmomentje.

Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 3 juni 2013 @ 23:21:53 #2
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127385199
Moest er deze avond een aflevering geweest zijn, ik denk dat het zo was verlopen:

Wilfred: Ik heb hier een mailtje van ene J. Vermeer uit de Betuwe die aan Johan vraagt of hij zich ook zo gestoord heeft aan het verdwijnen van de FOK!-stok.

Johan: Nee, daar heb ik me helemaal niet aan gestoord. Waar ik wel gek van werd is oppurtune mensen zoals deze meneer die voorheen nog nooit van de FOK!-stok gehoord hadden maar nu plots moord en brand schreeuwen dat hij weg is. Nou, een stok die verdwijnt, het is wat, poe poe. Als je in de jaren ’70 had voorgesteld het land rond te rijden om een stok te verstoppen en zoeken, nou dan was je professionele hulp aangeraden.

Hans: Hahahaha profe..

René: Ja maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat als je het land rondrijdt om een stok te zoeken, dat er dan ergens iets mis is gegaan in je leven?

Wilfred: Ahh René, dat valt toch wel mee?

Hans: Ja, ik vind he..

René: Nee maar ouwe reus, stel je eens voor. Zo een man die aan dat FOK!-stok spelletje meedoet, die is daar ooit voor het eerst mee begonnen. Hij stond helemaal klaar, rugzak gepakt, boterhammetjes erin, prima. En dan vraagt zijn vrouw “wat ga je doen?” en dat hij dan zegt: “een stok van een internetforum zoeken en ergens anders verstoppen”. Nou Johan, dan vraag je toch onmiddelijk een scheiding aan?

Johan: Nou, ik denk dat ze bij mij thuis zouden staan springen als ik een hele dag een stok zit te zoeken.

Hans: Haha ja jou..

René: Nee maar Hansie Hansie, nou komt het. Dus oké, die vrouw heeft er tenslotte vrede mee gemaakt, je kan niet boos blijven hé. En ja, als een man zich al bezighoudt met dat soort spelletjes, dan hebben ze waarschijnlijk niet veel te doen in hun leven. Maakt niet uit, ik ook niet, allemaal prima. Maar dan wilt zo een vrouw af en toe toch wel iets anders te doen hebben hé. Dus op een dag stelt ze voor naar de parenclub te gaan. Nou oké, vooruit dan. Staan ze bij de parenclub wat te praten met andere koppels, waarop er eentje tegen die man zegt “wat zijn jouw hobby’s?” en waarop die man zegt: “Ik speel het FOK!-stok-spelletje. Een stok zoeken in het hele land”. Nou Johan, ik kan je één ding vertellen, die man zijn stok is de hele avond niet aangeraakt geweest hahahahahaha.

Hans: Hahahahah ja wa

Wilfred: Over naar de kantineheld van vandaag.

Hans: IK HEB NOG NIETS MOGEN ZEGGEN! PAARDENLUL HEB JE WEER MOETEN STOFZUIGEN VAN LILY
pi_127387200
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Arn0 het volgende:
Moest er deze avond een aflevering geweest zijn, ik denk dat het zo was verlopen:

Wilfred: Ik heb hier een mailtje van ene J. Vermeer uit de Betuwe die aan Johan vraagt of hij zich ook zo gestoord heeft aan het verdwijnen van de FOK!-stok.

Johan: Nee, daar heb ik me helemaal niet aan gestoord. Waar ik wel gek van werd is oppurtune mensen zoals deze meneer die voorheen nog nooit van de FOK!-stok gehoord hadden maar nu plots moord en brand schreeuwen dat hij weg is. Nou, een stok die verdwijnt, het is wat, poe poe. Als je in de jaren ’70 had voorgesteld het land rond te rijden om een stok te verstoppen en zoeken, nou dan was je professionele hulp aangeraden.

René: Ja maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat als je het land rondrijdt om een stok te zoeken, dat er dan ergens iets mis is gegaan in je leven?

René: Nee maar ouwe reus, stel je eens voor. Zo een man die aan dat FOK!-stok spelletje meedoet, die is daar ooit voor het eerst mee begonnen. Hij stond helemaal klaar, rugzak gepakt, boterhammetjes erin, prima. En dan vraagt zijn vrouw “wat ga je doen?” en dat hij dan zegt: “een stok van een internetforum zoeken en ergens anders verstoppen”. Nou Johan, dan vraag je toch onmiddelijk een scheiding aan?

Johan: Nou, ik denk dat ze bij mij thuis zouden staan springen als ik een hele dag een stok zit te zoeken.

René: Nee maar Hansie Hansie, nou komt het. Dus oké, die vrouw heeft er tenslotte vrede mee gemaakt, je kan niet boos blijven hé. En ja, als een man zich al bezighoudt met dat soort spelletjes, dan hebben ze waarschijnlijk niet veel te doen in hun leven. Maakt niet uit, ik ook niet, allemaal prima. Maar dan wilt zo een vrouw af en toe toch wel iets anders te doen hebben hé. Dus op een dag stelt ze voor naar de parenclub te gaan. Nou oké, vooruit dan. Staan ze bij de parenclub wat te praten met andere koppels, waarop er eentje tegen die man zegt “wat zijn jouw hobby’s?” en waarop die man zegt: “Ik speel het FOK!-stok-spelletje. Een stok zoeken in het hele land”. Nou Johan, ik kan je één ding vertellen, die man zijn stok is de hele avond niet aangeraakt geweest hahahahahaha.

Hans: IK HEB NOG NIETS MOGEN ZEGGEN! PAARDENLUL HEB JE WEER MOETEN STOFZUIGEN VAN LILY
:D
pi_127387247
quote:

Waarom altijd die overacting? ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 04-06-2013 01:02:44 ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:13:48 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127387561
Hahaha prachtige imitatie
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:36:50 #6
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127388188
Arn0, Arn0, waarom altijd die overacting?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_127388396
Leuke samenvatting Arno. Ha, collega Arno!

Ik stel mij ook zo voor dat Hans tijdens dit denkbeeldige fragment een paar keer zijn vinger de lucht in heeft gestoken?
pi_127388823

Hij loopt nooit over?
pi_127389723
quote:

_O-
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_127389812
quote:

Haha ik hoor echt die stemmen in mijn hoofd. Toch nog beetje VI beleefd vandaag. :D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 04:44:00 #11
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127389875
quote:

_O- :D
Oh.
pi_127390750
quote:

Mooi verhaaltje man ^O^
pi_127397331
quote:

Held. _O_
pi_127398618
quote:

VI fanfiction :D

Vrijdag weer een verhaaltje?
pi_127399094
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:15 schreef Symer het volgende:

[..]

VI fanfiction :D

Vrijdag weer een verhaaltje?
Ik wil graag Wieke en Johan shippen. Hoop dat Arno hier rekening mee houdt.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 14:00:18 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_127400287
quote:

Geniaal :D _O_
pi_127400935
Ik werd echt zo vrolijk van dat die VI re-enactment. Meer van dit soort lectuur a.u.b _O_
pi_127401235
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar niet in het origineel.

Leukste filmpje tussen twee topcoaches van weleer die ook nog elkaar heel erg mogen en duidelijk de verschillen in aanpak laten zien. Van Gaal als de leraar en Van Hanegem in de vaderrol.
wel in het origineel.. moet je het geluid iets harder zetten denk ik. (4:57)
...
pi_127401371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:25 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

wel in het origineel.. moet je het geluid iets harder zetten denk ik. (4:57)
Niemand haalt 't bij Willem. Echt een prachtige vent. _O_
pi_127401410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit is zo'n klassieker

dinsdag 4 juni 2013 @ 14:47:42 #21
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127402145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Cruijff staat ver boven Willem. _O_
Oh.
pi_127412386
Ik word genoemd in de aftiteling van de Oliver compilaties.

Nu heb ik het helemaal gemaakt en ga ik naast mijn schoenen lopen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:53:50 #24
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_127413202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:

Je denkt nu wel dat je Mr. Bigstar bent, maar je zal eerst eens bij PSV proberen de linksbuiten tegen te houden voordat je praatjes krijgt
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:59:15 #25
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127413433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Je denkt nu wel dat je Mr. Bigstar bent, maar je zal eerst eens bij PSV proberen de linksbuiten tegen te houden voordat je praatjes krijgt
Wie is dat tegenwoordig die links buiten?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:01:15 #26
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_127413515
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef chufi het volgende:

[..]

Wie is dat tegenwoordig die links buiten?
De linksbuiten van Heracles, als je die niet eens kan tegenhouden moet je niet beginnen over contractverlenging of transfers naar het buitenland.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_127413604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Als ik de kleedkamer van PSV binnenstap denken ze dat ik David Livingstone ben.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:04:25 #28
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_127413656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Als ik de kleedkamer van PSV binnenstap denken ze dat ik David Livingstone ben.
20 jaar geleden moest je nog de krant bellen
pi_127419376
Weet iemand of het fragment waar Gijp zijn mening geeft over de carrière van Van Bommel ook online staat? Ik heb het geprobeerd te zoeken maar kan het niet vinden.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:54:40 #30
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127419485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:

Je hebt toch betaald om in de aftiteling te komen _O-

Weet iemand trouwens waar Veerboot de laatste tijd uithangt ... ... ....
pi_127423638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Je hebt toch betaald om in de aftiteling te komen _O-

Hij zal wel schnabbelen in de provincie. Mediatraining geven aan bankdirecteuren. Sinds zijn verschijning in de webversie van BNN 24/7 is hij iets van een expert op dat gebied.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 23:03:45 #32
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127423769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hij zal wel schnabbelen in de provincie. Mediatraining geven aan bankdirecteuren. Sinds zijn verschijning in de webversie van BNN 24/7 is hij iets van een expert op dat gebied.
Aha. Lijkt wel een beetje op Dick Advocaat. Als je ergens meer kunt verdienen, dan vertrek je gewoon :)
pi_127423831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Aha. Lijkt wel een beetje op Dick Advocaat. Als je ergens meer kunt verdienen, dan vertrek je gewoon :)
Zou ook kunnen dat Ferry nu in een penthouse suite in een pyamaatje met brandweermannetjes zijn centjes aan het tellen is. Ferry. Mooi man.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 23:16:05 #34
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127424424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zou ook kunnen dat Ferry nu in een penthouse suite in een pyamaatje met brandweermannetjes zijn centjes aan het tellen is. Ferry. Mooi man.
Zou hij op zijn minst even kunnen bellen, hij heeft voor ¤ 5.000.000 beltegoed _O-
pi_127426973
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ijk-praten-achteraf/

Het gesprek met Johan met topreporter Renske vond ik behoorlijk boeiend.
Johan onthult weer wat nieuwe grote namen van de Amerikaanse blues-scene.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 01:14:46 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_127428873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

Ik had begrepen dat Johan een blouse-liefhebber is.
pi_127428885
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat Johan een blouse-liefhebber is.
Misschien moet jij dit grapje eens op een briefje schrijven.

Omdat het op papier wel een goeie is.
pi_127433170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

quote:
Voor de server http://www.eo.nl:80 zijn een gebruikersnaam en wachtwoord vereist. De server geeft aan: eo_typo3backend
Hebben die evangelisten nou een wachtwoord op hun site om de heidenen buiten te houden?
pi_127434641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien moet jij dit grapje eens op een briefje schrijven.

Omdat het op papier wel een goeie is.
Ik voel de geest van Kurt Westerman door het topic waaien.
pi_127439912
quote:
8s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Hebben die evangelisten nou een wachtwoord op hun site om de heidenen buiten te houden?
Bij mij werkt het gewoon dus de EO technici moeten Satanistische activiteiten vanaf jouw IP adres onderschept hebben.
pi_127441163

Hier moet Johan van huilen. Niet met tranen, maar van binnen.
pi_127442407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Bij mij werkt het gewoon dus de EO technici moeten Satanistische activiteiten vanaf jouw IP adres onderschept hebben.
Ik zag laatst een youtubefilmpje waarin iemand garnalen eet en ik heb geen afkeurende comment geplaatst.

Die Tab Benoit maakt zich er trouwens wel erg makkelijk vanaf. Eentonig melodietje waarop hij steeds dezelfde zinnen zingt. Maar ja, als Johan zegt dat dit kwaliteit is dan zal dat wel zo zijn.

Derksen heeft als producer niet toevallig aan de basis gestaan van dit fenomeen?
pi_127452632
Hansie Hansie vanavond bij Knevel en Van den Brink over het EK onder 21. :)
pi_127453114
Wordt er vanavond nog gelarped?
pi_127463499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt er vanavond nog gelarped?
Niet weer allemaal als Johan Derksen komen hè.
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:47:48 #47
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_127463696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef tralalala het volgende:
Hansie Hansie vanavond bij Knevel en Van den Brink over het EK onder 21. :)
Knevel en Van den Brink zijn andermaal grote helden. Maakt niet uit dat ze in dat gedateerde sprookjeboek geloven!
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_127490006
quote:
4s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Niet weer allemaal als Johan Derksen komen hè.
Je bedoelt... dan kom je toch nog ergens?
pi_127491156
Knevel en Van den Brink is echt G TV.
pi_127492122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Knevel en Van den Brink is echt G TV.
Doel je op het feit dat ze stelen van de rijke tata's g?
pi_127493674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Doel je op het feit dat ze stelen van de rijke tata's g?
G Voetbal maar dan op TV.
pi_127497840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je bedoelt... dan kom je toch nog ergens?
Ik betwijfel of deze mensen die avond nog ergens gekomen zijn.
pi_127506227
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef Symer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was deze bekende trainer uit de eredivisie er wel bij?

pi_127506268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Was deze bekende trainer uit de eredivisie er wel bij?

[ afbeelding ]
Is dat Wiljan Vloet?
pi_127506404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nee, die kan Johan ontelbare malen beter nadoen.

Wie is die dikke op 3 uur?
pi_127529010
waar is allemaal even lachen mensen?
Groot fan van User Wotte
pi_127529255
Hopelijk post Arn0 de nieuwe aflevering een beetje op tijd vanavond. Ik wil niet weer tot 23.30 moeten wachten.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:43:07 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127529359
Ik wil VI Oranje ;(
Oh.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:38:20 #60
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127531192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nee, die kan Johan ontelbare malen beter nadoen.

Dat filmpje is zo slecht dat het bijna pijnlijk is. _O-
pi_127531395
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef Symer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahaha die schoenen _O_
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127532572
Mooie vervanging van VI vanavond Belgie-Servie op Sporza met Boskamp.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:27:38 #64
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:57:25 #65
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_127552775
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Afkickverschijnselen hier.
Ik mis het ook. Normaal op de vrijdagavond broekje uit op de bank, beetje naar bossie kijken.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:01:51 #66
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_127554234
quote:
Het succes van Gijp toont de macht van het bedrijf VI

Directeur/uitgever Dick Holstein van Voetbal International besloot vorig jaar de oplage van een nieuw boek, Gijp, op het laatste moment van 10.000 te verlagen tot 7.500. 'Met een beetje geluk raken we die net kwijt, dacht ik.'

De hoofdpersoon van het boek, René van der Gijp, had last van paniekaanvallen. De schrijver, VI-redacteur Michel van Egmond, had op de redactie somber gezegd dat niemand op een boek over Van der Gijp zat te wachten. 'Kortom, we hadden er niet veel vertrouwen in.'
Van Gijp werden in 2012 265 duizend exemplaren verkocht, en dit jaar nog eens 20 duizend.

Gijp is een van de genomineerde boeken voor de Nico Scheepmaker Beker, de jaarlijkse prijs voor het beste sportboek die maandag wordt uitgereikt. Ook dit jaar valt de uitreiking in de Week van het Sportboek, van 8 tot en met 15 juni.

Publieksprijs
Gijp is vanzelfsprekend ook de voornaamste kanshebber voor de publieksprijs. Het was het enige boek dat vorig jaar enigszins in de buurt (vierde) kon blijven van de Vijftig Tinten-trilogie (één, twee en drie). Op de negende plaats van de Top 100 van 2012 staat een ander boek van Voetbal International, Geen genade.

In dat boek wordt het turbulente leven van oud-voetballer Andy van der Meyde beschreven door een andere VI-redacteur, Thijs Slegers. Uitgever Holstein noemt het verkoopcijfer, 120 duizend, en geeft als commentaar: 'Ook een krankzinnig aantal.'

Holstein ziet een parallel in de voorgeschiedenis van de twee bestsellers. 'Alles zat op het juiste moment mee.' Van der Gijp herstelde van zijn inzinking en was als analist bij RTL 4 tijdens het Europees kampioenschap dagelijks in beeld. 'Hij werd een running gag. Er was geen houden meer aan.'

Grote motor
Ook Geen Genade kreeg volgens Holstein de beslissende duw op televisie. Tijdens een bezoek aan boekenbeurs Manuscripta ontmoette Slegers een redacteur van het tv-programma van Ivo Niehe. 'Plotseling zat Van der Meijde op zondagavond in de TV Show. Beter kon niet. De promotionele waarde van zo'n programma is onbetaalbaar, want dan bereik je niet alleen de hardcore voetballiefhebber, maar juist heel veel andere mensen.'

De grote motor is echter Voetbal International zelf, zegt Holstein. 'Onze promotionele kracht is veel groter dan andere uitgeverijen, omdat wij meer platformen hebben.' Hij spreekt over een 'magische driehoek' met de hoeken inhoud, promotie en verkoop/marketing. 'Zo goed heeft geen enkele andere uitgever het voor elkaar.'

Het bereik van het weekblad Voetbal International is ruim een miljoen. De site trekt dagelijks 250 duizend unieke bezoekers. Met hoofdredacteur Johan Derksen als boegbeeld is VI ook op tv (RTL 7) prominent aanwezig. 'Dat scheelt tienduizenden boeken. Op televisie houdt Johan Derksen elk boek van ons omhoog.'

Teruglopende oplage
Voor het bedrijf worden de boeken steeds belangrijker. 'Het is voor ons geen bijzaak, maar een van de manieren om de teruglopende oplage van het weekblad te compenseren.' Dat lukt, vooralsnog. VI Boeken haalde vorig jaar dankzij Gijp en Geen Genade een recordomzet van 5 miljoen euro.

Het derde VI-boek dat de Top 100 van bestverkochte boeken haalde, Voetbal & Maffia van Tom Knipping en Iwan van Duren, staat op de 75ste plaats. Ook Ik Zlatan (Ambo, 23ste) haalde de Top 100.
Of dat betekent dat het sportboek aan een opmars bezig is, is twijfelachtig. Holstein denkt dat de successen incidenteel zijn. Van een recent boek dat door VI Boeken is uitgegeven, Ronald Koeman van Bert Nederlof, zijn tot nu toe ongeveer 16 duizend exemplaren verkocht. 'Een prima aantal, maar na Gijp valt alles tegen.'

Met De Renner van Tim Krabbé is Gijp het meest succesvolle sportboek uit de geschiedenis. Gijp II dus maar? Auteur Michel van Egmond is desondanks al aan het werk gegaan, onder meer in Barcelona waar hij vorige week met de hoofdpersoon gezellig een paaldansclub bezocht, ter inspiratie.

Beste sportboek van het jaar
De Nico Scheepmaker prijs voor het beste sportboek van het jaar wordt uitgereikt sinds 2004. Een aantal eerdere winnaars zijn Voetbal in een vuile oorlog (2008) Spartacus (2009), De macht van de bal (2010) en Eversteijn (2011). De prijs is vernoemd naar de sportjournalist Scheepmaker.
http://www.volkskrant.nl/(...)het-bedrijf-VI.dhtml
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 9 juni 2013 @ 20:31:04 #67
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127593648
Vanaf nu kom ik ook het SigaarSnor team versterken met het plaatsen van berichten. Ik hielp al behoorlijk lang achter de schermen (moderator forum, uploaden van filmpjes etc.) maar nu ook dit dus.
AFCA!
  zondag 9 juni 2013 @ 21:57:37 #68
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127599090
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Vanaf nu kom ik ook het SigaarSnor team versterken met het plaatsen van berichten. Ik hielp al behoorlijk lang achter de schermen (moderator forum, uploaden van filmpjes etc.) maar nu ook dit dus.
_O_
  zondag 9 juni 2013 @ 21:59:01 #69
pi_127599210
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Rens het voor niets doet?
Hij is namelijk financieel onafhankelijk.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:06:30 #70
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127599684
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Wisten jullie trouwens dat Rens het voor niets doet?
Hij is namelijk financieel onafhankelijk.
Ik ben naar SigaarSnor gegaan en had schijt aan mijn contract bij de Belgische Bond. ¤ 5.000.000 verdienen of ¤ 500.000 is toch een wereld van verschil.
pi_127601977
De jongens van sigaarblogcom bedrijven geen journalistiek. Ze horen wat en pleuren het op de site. Dat is effectbejag.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:46:17 #72
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127602084
Sigaarblogcom, daar schreef Nico Dijkshoorn ooit columns voor maar ze konden hem niet op waarde schatten. Gelukkig was Johan Derksen er om hem aan te nemen.
pi_127602283
Tijd dat er een naaktkalender van Escha komt dan heb je weer een record en haal je zonder enige moeite de miljoen.
pi_127602374
He maar Johan jij bent het toch wel met mij eens, dat SigaarsSnor in de achterhoede echt niet meer kan?

Inderdaad dat is zo'n postbode. Hollen hollen en vliegen maar eigenlijk weet ie niet wat ie met de bal aan moet. Drie scharen en bewegingen en schiet de bal hoog over. Weg kans.

Met de hartelijke groeten van het G Eftal.

.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:52:46 #75
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127602501
Schelveccio, Kees en De Snor op de onderste rij? :o
pi_127602629
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Schelveccio, Kees en De Snor op de onderste rij? :o
Ja, en Hugo Borst tweede van rechts.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:56:22 #77
311468 Van_Poppel
pi_127602733
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ja, en Hugo Borst tweede van rechts.
Idd :D ...dit moet minstens 25 jaar geleden zijn.
pi_127602777
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Idd :D ...dit moet minstens 25 jaar geleden zijn.
Binnenkort maar eens een mailtje naar Wilfriet sturen over deze Kampioenenploeg.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:57:37 #79
311468 Van_Poppel
pi_127602820
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Binnenkort maar eens een mailtje naar Wilfriet sturen over deze Kampioenenploeg.
Leuk onderwerpje voor Anno ^O^
pi_127602860
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Leuk onderwerpje voor Anno ^O^
Ja, kan. :) Iedereen even een mailbom sturen. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 23:02:21 #81
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127603081
Schelvis kan met al zijn ervaring nog steeds niet zaalvoetballen.
pi_127603671
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Pascalus het volgende:
Schelvis kan met al zijn ervaring nog steeds niet zaalvoetballen.
nog steeds hoogst opmerkelijk dat dit fragment nooit een VI uitzending gehaald heeft.
pi_127603778
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ja, kan. :) Iedereen even een mailbom sturen. :)
Die foto kende iedereen al lang.

quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

nog steeds hoogst opmerkelijk dat dit fragment nooit een VI uitzending gehaald heeft.
Ze hebben het er wel eens over gehad, ik weet nog dat Emile het een "klassieke" zaalvoetbal blunder noemde.
pi_127604215
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Die foto kende iedereen al lang.

[..]

Ze hebben het er wel eens over gehad, ik weet nog dat Emile het een "klassieke" zaalvoetbal blunder noemde.
Blijkbaar niet want Van Poppel kende 'm nog. En voor de jongere kijkers. VI herhaalt zich ook heel vaak. Dus dat maakt geen reet uit. Ken jij dat fragment waar Blatter valt? :7
pi_127604281
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

Hij is wel eens langsgeweest en Emile was not amused.
pi_127605025
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hij is wel eens langsgeweest en Emile was not amused.
Als ik een euro kreeg voor elke goede grap van Emile was ik nu al lang miljonair.
pi_127605046
Emile was ook niet amused over Hotel Abrona grappen.
pi_127605082
Emiles broer deed zo'n mooie Schelvis-achtige grap, heb echt dubbel gelegen.
pi_127605320
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emiles broer deed zo'n mooie Schelvis-achtige grap, heb echt dubbel gelegen.
pi_127605629
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Emile was ook niet amused over Hotel Abrona grappen.
Ik dacht dat er bij alle kwaliteitsrestaurants ge-amused wordt.
pi_127637037
http://www.nusport.nl/ove(...)heepmaker-beker.html

Gijp grijpt naast de prijs sportboek van het jaar
pi_127643187
Vinden jullie dat ik dat Derksen loopt weg om Veenstra filmpje in mijn top 10 moet doen? Eigenlijk wil ik daar niet meer aan worden herinnerd. :{
En het blijft me maar achtervolgen dat ik er toen niet bij was.
  maandag 10 juni 2013 @ 23:53:21 #93
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127645928
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie dat ik dat Derksen loopt weg om Veenstra filmpje in mijn top 10 moet doen? Eigenlijk wil ik daar niet meer aan worden herinnerd. :{
En het blijft me maar achtervolgen dat ik er toen niet bij was.
Je kan hem wel benoemen maar niet je in top 10.

Zie het als een dieptepunt als je het zo wilt noemen.
AFCA!
pi_127652496
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)heepmaker-beker.html

Gijp grijpt naast de prijs sportboek van het jaar
Jammer, had de victory speech van Gijp wel willen horen.
pi_127656102
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Jammer, had de victory speech van Gijp wel willen horen.
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Je kan hem wel benoemen maar niet je in top 10.

Zie het als een dieptepunt als je het zo wilt noemen.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik dacht het zelf eigenlijk ook al.
pi_127671330
quote:
Johan Boskamp: 'Er is duidelijk iets kapot tussen Johan Derksen en Wilfred Genee' (Playboy)

Johan Boskamp heeft voor de Playboy editie van deze maand een groot interview gegeven. Daarin sprak hij voor het eerst over de ruzie die gaande is tussen Wilfred Genee en Johan Derksen. 'Ik vind de situatie zwaar klote, dat moet ik eerlijk bekennen. Er is duidelijk iets kapot tussen die twee.'

'Voorheen kwam er meteen een reactie van Johan als Wilfred met een stekelige opmerking kwam. Nu zie je dat ze allebei een beetje opletten met wat ze zeggen, om de zaak niet op de spits te drijven. Dat vind ik jammer, al moet ik zeggen dat ze hun ruzie fantastisch weten te camoufleren als de camera's draaien. Toch wordt het tijd dat alles weer in orde komt. Dat zal de spontaniteit van het programma ten goede komen. De ruzie moet gewoon bijgelegd worden, het zijn beide volwassen mannen', aldus Johan Boskamp in Playboy.

Ook de bamihapjes kwamen ter sprake. 'Ik kan niet zonder bamihapjes, dat kan ik moeilijk ontkennen. In België weet ik precies de schaarse plekken te vinden. En in Nederland moet ik er van mezelf altijd eentje uit zo'n automaat trekken. Van de week kwam ik terug uit München. Net over de Nederlandse grens bij Heerlen heb ik snel mijn auto aan de kant gezet. Ik zag een bamihapje en dacht: die is voor mij!'

Opvallend genoeg blijkt Johan Boskamp nog nooit een druppel alcohol te hebben gedronken. Ik heb nog nooit een druppel alcohol gedronken, dat heeft alles met mijn jeugd te maken. Als klein jongetje moest ik mijn opa elke zondag uit het café halen. Hij werkte zich de hele week kapot en deed op zondag aan duivensport. Die zondagen eindigden altijd in het café waar hij de duivenring moest neerzetten en de prijzen werden verdeeld. Dan kwam hij maar niet thuis en zei mijn moeder tegen me dat we opa gingen halen. Steeds als we het café binnenkwamen, bleek hij helemaal lazarus. Moesten we hem wéér naar huis slepen. Daar werd ik gek van. Mijn vader en moeder hebben ook nog nooit alcohol gedronken, ik heb dat ook van hen meegekregen. En ik heb dat weer doorgegeven aan mijn kinderen. Die hebben ook nog nooit een druppel aangeraakt.
http://sigaarsnor.blogspo(...)gn=Feed:+Sigaarsnor+(SigaarSnor.blogspot.com+-+Berichten)
pi_127671446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

http://sigaarsnor.blogspo(...)gn=Feed:+Sigaarsnor+(SigaarSnor.blogspot.com+-+Berichten)
Nog een geheelonthouder aan tafel.
pi_127675468
quote:
'Johnny en Josje uit elkaar na opmerking Johan Derksen'

De relatie tussen Johnny de Mol en Josje Huisman is gestrand, omdat Josje het vermoeden had dat Johnny tijdens de opnameperiode van zijn programma Waar is De Mol vreemd was gegaan. Dat zei Albert Verlinde vandaag in RTL Boulevard. Verlinde sprak met kennissen uit de kring van Johnny en Josje.
'Er was geen sprake van overspel', zei Albert Verlinde. Wel was er volgens hem sprake van vermoedens en is de relatie daardoor stuk gelopen. 'De vertrouwensband werd doorbroken.', vertelde de presentator van RTL Boulevard over de twee, die beiden veel op reis zijn voor hun werk.

De druppel was een opmerking van Johan Derksen, die grapte dat hij de enige was met wie Johnny tijdens de opnames van het programma Waar is De Mol niet naar bed was geweest. 'Alles te maken met grap van Derksen. Toen ging het mis, op dat moment.'

De managers van Johnny en de K3-zangeres ontkennen beiden ook dat er sprake was van overspel. Josje laat verder weten dat ze voorlopig geen beroemde vriend meer wil.
:7
pi_127675868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:34 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Johan Derksen heeft het weer geflikt. De man die nooit graag tussen het enge gezelschap rondhangt, heeft een van zijn eerste projecten voltooid van buitenaf: ''Zorg voor het stoppen van een relatie tussen twee BN'ers''. Project Johan _O_.
pi_127677390

het is geen SS Doomtrooper maar vampiers en Nazi's in 1 film is een garantie voor succes vanavond op RTL 7 om 22.30!
pi_127677569
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:

het is geen SS Doomtrooper maar vampiers en Nazi's in 1 film is een garantie voor succes vanavond op RTL 7 om 22.30!
Hartelijk dank :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:43:04 #102
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_127678186
quote:

[..]

_O- fantastisch
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:17:56 #103
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127679938
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:

MAAK EEN LIVETOPIC AAN!
AFCA!
pi_127681153
quote:
Josje laat verder weten dat ze voorlopig geen beroemde vriend meer wil.

Ik ben niet beroemd.
pi_127681886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

MAAK EEN LIVETOPIC AAN!
doe het zelf
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:54:51 #106
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127682155
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:

[..]

doe het zelf
Moet er wel animo voor zijn net als destijds.
AFCA!
pi_127682376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Johan Derksen heeft het weer geflikt. De man die nooit graag tussen het enge gezelschap rondhangt, heeft een van zijn eerste projecten voltooid van buitenaf: ''Zorg voor het stoppen van een relatie tussen twee BN'ers''. Project Johan _O_.
Die is minimaal zilver waard die achievement
pi_127682533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Moet er wel animo voor zijn net als destijds.
dus je maakt alleen een topic als er winst te halen valt
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:03:22 #109
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127682669
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dus je maakt alleen een topic als er winst te halen valt
Inderdaad, alleen als er prijzen te pakken zijn!

Nee ik kijk even in de SC of er animo voor is.
AFCA!
pi_127686691
Houd allemaal sigaarblogcom in de gaten, één dezer dagen gaat een popie-jopie user daar zijn mening profieleren over een top 10 fragmenten van dit jaar.
pi_127691707
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd allemaal sigaarblogcom in de gaten, één dezer dagen gaat een popie-jopie user daar zijn mening profieleren over een top 10 fragmenten van dit jaar.
Daar zit helemáál niemand op te wachten :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127692874
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daar zit helemáál niemand op te wachten :)
Nee jou'n jasje is leuk.

Ik heb nu al spijt dat ik je er in heb gezet.
  woensdag 12 juni 2013 @ 03:10:08 #113
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127693069
quote:
Als dit de mening van de bescheiden bigstar is zit ik met mijn notitieboekje klaar. Mensen met een mening zijn er niet zo veel.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:47 #114
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127696181
quote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.html
pi_127697084
quote:
Deze week is het de beurt aan Fok!-forumlid johannes_vermeer. Hij is een groot Voetbal Internationalfan van het allereerste uur en staat op het Fok! forum bekend om zijn hilarische Voetbal International quotes.
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!
pi_127697599
Haha je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen.
pi_127697635
Ik moet altijd lachen om die johannes, het is gewoon altijd over de top.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:59:24 #119
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127697859
Het wordt nog een mr.bigstar die Johannes, prima leesvoer weer.
pi_127704335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nee jou'n jasje is leuk.

Ik heb nu al spijt dat ik je er in heb gezet.
Op plaats 9. Nou, daar kan ik mee aankomen in de parenclub :{
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127704816
Je zei 'konijnen'

vind ik leuk. 14.gif
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:34:05 #122
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127706909
De Schel op #1 _O_ Normaal houdt hij het bij subtiele grapjes, maar hier bewijst hij dat hij van alle markten thuis is. Ook toevallig de enige grap van hem dit seizoen waar het smakeloze publiek om moest lachen.
pi_127708362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Arn0 het volgende:
De Schel op #1 _O_ Normaal houdt hij het bij subtiele grapjes, maar hier bewijst hij dat hij van alle markten thuis is. Ook toevallig de enige grap van hem dit seizoen waar het smakeloze publiek om moest lachen.
Ik durf niet te kijken :@
pi_127708955
En zomer zonder vi :@
AJ
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:51:41 #125
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127710383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik durf niet te kijken :@
[ afbeelding ]
DailyMotion is behoorlijk preuts. Omdat het woord homo valt, zien hun het gelijk als 18+ _O-
pi_127710489
quote:
Vond je het zelf ook leuk ouwe pik? Of heb je in het vervolg weer liever Escha of Sophie?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Op plaats 9. Nou, daar kan ik mee aankomen in de parenclub :{
Als ik had gezegd dat je de VI Hooligans gedeserteerd had voor de KLB hooligans en dat je geroyeerd was, was je er helemaal niet aan te pas gekomen in de parenclub!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zei 'konijnen'

vind ik leuk. [ afbeelding ]
Er zit nog een andere verwijzing in exclusief voor jou bedoeld, kan je die er ook uit halen?
pi_127711027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Er zit nog een andere verwijzing in exclusief voor jou bedoeld, kan je die er ook uit halen?
Hmm. Wellicht de kritiek aan Olivier en zijn gebrekkige waardering voor Emile.

Maar je hebt het voor elkaar. Je artikel een tweede keer gelezen, en het was puur genieten.
pi_127711075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Maar je hebt het voor elkaar. Je artikel een tweede keer gelezen, en het was puur genieten.
Hint: het heeft te maken met iets wat wij als enigen op dit hele forum leuk vinden.
JR style niet.
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:11:51 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127711281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hint: het heeft te maken met iets wat wij als enigen op dit hele forum leuk vinden.
JR style niet.
Ik zie mijn naam. Wat leuk.

Ik wou even zeggen dat het een prima artikel is.
Oh.
pi_127711463
Ik dacht al die jaren dat ik alleen stond in mijn schelvecchio adoratie, zit ik er dus mooi naast.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_127712601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik dacht al die jaren dat ik alleen stond in mijn schelvecchio adoratie, zit ik er dus mooi naast.
Schelvis is de ruggengraat van mijn Youtube-account. Gek genoeg zijn het de mensen zonder ruggengraat welke hem haten.
pi_127715599
Johannes had liever Van Gaal op één gezet, met dat trainingsmomentje: Zo van Goed zo jongens zo wil ik het zien. Maar ja, die Mr Bigstar kan dat moment niet terug vinden. :')

Wat is dat voor een nobody, brengt ie kranten rond of zo?
pi_127718524
Moest trouwens hardop lachen om tweede Hansie
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:24:20 #134
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127728713
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Vond je het zelf ook leuk ouwe pik? Of heb je in het vervolg weer liever Escha of Sophie?
Prima stukje, Ouwe Reus. Kan Escha niet tegen op ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als je het niet weet (net zoals met fledderus) kun je het ook gewoon vragen: Het is Oliver, en geen Olivier ;)

Ach, er is her en der wat kritiek op het Escha itempje. Lekker belangrijk. Beiden kunnen we erg lachen om de reacties die puberend Nederland er neer plaatst. Ondanks alles, zijn de Escha itempjes een van de betere bezochtte onderdelen op SigaarSnor. We zijn nog druk aan het onderhandelen voor aankomend seizoen. Ze gaat trouwen, dagelijks in Tour du Jour, mijn eigen vrouw gaat het steeds minder waarderen _O-, en mocht ze hoog in de FHM 500 eindigen heeft ze een leuke verrassing voor de VI Hooligans :). Dus gaan nog pittige onderhandelingen worden.

De tip van johannes_vermeer voor een onderdeel met Sophie heb ik van harte aangenomen. Het onderdeel gaat heten: 'De gordijnen van Hansie en Sophie'. Daarin zal Sophie, nadat Hansie terug is gekomen van een uitzending de staat van de gordijnen aan laten zien. Daaruit kan een deskundige jury dan opmaken hoe geslaagd de dolle duikavond was _O_

Tot slot, zal ik het laatste puntje van kritiek behandelen. Er gaan meer Schelvecchio momentjes komen op mijn DM kanaaltje. Meld er zich dan wel even een Emile-watcher zich aan, die alle momentjes voor me kan noteren ;)
pi_127728805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Prima stukje, Ouwe Reus. Kan Escha niet tegen op ;)

[..]

Als je het niet weet (net zoals met fledderus) kun je het ook gewoon vragen: Het is Oliver, en geen Olivier ;)

Ach, er is her en der wat kritiek op het Escha itempje. Lekker belangrijk. Beiden kunnen we erg lachen om de reacties die puberend Nederland er neer plaatst. Ondanks alles, zijn de Escha itempjes een van de betere bezochtte onderdelen op SigaarSnor. We zijn nog druk aan het onderhandelen voor aankomend seizoen. Ze gaat trouwen, dagelijks in Tour du Jour, mijn eigen vrouw gaat het steeds minder waarderen _O-, en mocht ze hoog in de FHM 500 eindigen heeft ze een leuke verrassing voor de VI Hooligans :). Dus gaan nog pittige onderhandelingen worden.

De tip van johannes_vermeer voor een onderdeel met Sophie heb ik van harte aangenomen. Het onderdeel gaat heten: 'De gordijnen van Hansie en Sophie'. Daarin zal Sophie, nadat Hansie terug is gekomen van een uitzending de staat van de gordijnen aan laten zien. Daaruit kan een deskundige jury dan opmaken hoe geslaagd de dolle duikavond was _O_

Tot slot, zal ik het laatste puntje van kritiek behandelen. Er gaan meer Schelvecchio momentjes komen op mijn DM kanaaltje. Meld er zich dan wel even een Emile-watcher zich aan, die alle momentjes voor me kan noteren ;)
Beste Olivier Sisse,

Je beseft je overigens wel dat het geen kritiek is en louter een grap he? Je Dailymotion kanaal is ongeëvenaard en ik blijf dan ook met veel plezier kijken.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:28:40 #136
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127728986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Beste Olivier Sisse,

Je beseft je overigens wel dat het geen kritiek is en louter een grap he? Je Dailymotion kanaal is ongeëvenaard en ik blijf dan ook met veel plezier kijken.
Serieus ... ... Wilde al met mijn jasje gooien _O_

Tuurlijk weet ik dat het een grap is Ouwe Reus. ;)
pi_127732164
quote:
Mooi stukje. Heb weer hard gelachen om die fragmenten.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:20:23 #138
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_127732548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

_O- formidabel
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:57:35 #139
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_127751393
Man man man, ik heb een hoop gemist. Na het schooljaar alles op mijn gemakje maar eens gaan zitten lezen met mn broekie uit.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:16:31 #140
368728 Nickskuh
La France
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:36:31 #141
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127803776
Emilio op 1 in de lijst van Johannes _O_
Al vond ik 'Het teringwijf van Boularouz' eigenlijk net zo goed.
pi_127805108
Oud RTL 7 directeur Peter Lubbers gaat naar FOX NL, is dit misschien ook het begin van een evt overstap van Derksen en Genee naar FOX NL? Peter Lubbers heeft destijds wel voor Genee en Derksen een langdurige contract geregeld.
pi_127805891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Emilio op 1 in de lijst van Johannes _O_
Al vond ik 'Het teringwijf van Boularouz' eigenlijk net zo goed.
Het was een positief statement om Schelvecchio te steunen.
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Oud RTL 7 directeur Peter Lubbers gaat naar FOX NL, is dit misschien ook het begin van een evt overstap van Derksen en Genee naar FOX NL? Peter Lubbers heeft destijds wel voor Genee en Derksen een langdurige contract geregeld.
Derksen en Genee wachten op een aanbod van Dubai Sports
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:33:05 #144
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127806585
Het blijft toch wel een groot gemis op de vrijdagavond
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:44:49 #145
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_127807054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Grifte het volgende:
Het blijft toch wel een groot gemis op de vrijdagavond
Mwah, ik vind het langzamerhand een stomvervelend programma. Ik ben die typetjes en hun gebazel zat. Vooral Johan Derksen. Die doet me denken aan zo'n bejaarde in de bus die naar natte hond stinkt. Als ik die kop alleen al zie wordt ik misselijk, laat staan dat ie begint te praten. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
pi_127807129
Als ik Johan Derksen zie denk ik altijd: ik moet thuis de planten nog water geven.
pi_127808440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het langzamerhand een stomvervelend programma. Ik ben die typetjes en hun gebazel zat. Vooral Johan Derksen. Die doet me denken aan zo'n bejaarde in de bus die naar natte hond stinkt. Als ik die kop alleen al zie wordt ik misselijk, laat staan dat ie begint te praten. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
Tja, dat vind ik altijd een beetje makkelijk hoor, iemand aanvallen op zijn uiterlijk. Zelfs al stinkt hij naar een natte hond, dat maakt zijn meninkje over de rechtsback van Heracles Almelo toch niet opeens minder rullevant? Maar goed als jij er de voorkeur aan geeft voortaan op maandag en vrijdag naar wat ordinair weggooi amusement te gaan koekeloeren, in plaats van naar kraakheldere bespiegelingen over het internationale topvoetbal, dan moet je dat vooral niet nalaten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:36:58 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127815256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Tja, dat vind ik altijd een beetje makkelijk hoor, iemand aanvallen op zijn uiterlijk. Zelfs al stinkt hij naar een natte hond, dat maakt zijn meninkje over de rechtsback van Heracles Almelo toch niet opeens minder rullevant? Maar goed als jij er de voorkeur aan geeft voortaan op maandag en vrijdag naar wat ordinair weggooi amusement te gaan koekeloeren, in plaats van naar kraakheldere bespiegelingen over het internationale topvoetbal, dan moet je dat vooral niet nalaten.
Het is Herácles Heràcles.
Oh.
pi_127817145
quote:

[..]

Jouw meninkje over VI vind ik totaal niet rullevant. Iemand die trots is op Maxima kan ik niet serieus nemen. Denk je dat Maxima met Willem-Alexander getrouwd zou zijn als hij een simpele stratenmaker uit Sassenheim was?Om over het koningshuis zelf nog maar te zwijgen. Ik heb helemaal niets met dat gedateerde sprookje!
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 03:40:36 #150
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127817949
quote:

[..]

zaterdag 15 juni 2013 @ 10:52:00 #151
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_127820013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jouw meninkje over VI vind ik totaal niet rullevant. Iemand die trots is op Maxima kan ik niet serieus nemen. Denk je dat Maxima met Willem-Alexander getrouwd zou zijn als hij een simpele stratenmaker uit Sassenheim was?Om over het koningshuis zelf nog maar te zwijgen. Ik heb helemaal niets met dat gedateerde sprookje!
Blijf jij maar lekker luisteren hoor naar dat gelul van Derksen. 'Lekker lachen' als hij voor de 1.000.000 ste keer Louis van Gaal neerzet als een psychopaat en anderen in het voetbalwereldje belachelijk maakt..
pi_127821044
quote:

[..]

Volgend seizoen kijk ik niet meer.
Nou, doek die zender maar op.
pi_127826945
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_127827116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat kan je met rust Superbeelden noemen!
Datdacht ik ook!

:') _O- _O-
pi_127827982
quote:
Dat "koekoek" "gol atleti" zou nog wel eens populair kunnen worden op Fok.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:18:11 #157
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828189
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
Geen idee...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:18:46 #158
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127828207
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat "koekoek" "gol atleti" zou nog wel eens populair kunnen worden op Fok.
Ik heb hem afgelopen week toevallig gedownload om een filmpje van te maken :D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_127828225
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:18 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Geen idee...
BOEM KNAL RAAK

Denk dat mijn shoutout in m'n top10 nog geholpen heeft.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:20:45 #160
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

BOEM KNAL RAAK

Denk dat mijn shoutout in m'n top10 nog geholpen heeft.
KOEKOEK! Ik moet toegeven dat dat lichtelijk geholpen heeft inderdaad.
pi_127828274
quote:

[..]

Geen idee...
60 topics afwezig, wat was er aan het handje? Op tournee door het oostblok?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:22:41 #162
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828317
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

60 topics afwezig, wat was er aan het handje? Op tournee door het oostblok?
Iets met de Van Brienenoordbrug die openstond, laten we het daar op houden.
pi_127828340
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Iets met de Van Brienenoordbrug die openstond, laten we het daar op houden.
Als je in de tussentijd contact bent blijven houden met een Michel van Egmond-achtig auteur kan je in de toekomst wellicht een financiële meevaller tegemoet zien.
pi_127828374
http://zappen.blog.nl/spo(...)r-du-jour#more-19505

quote:
In het derde seizoen van Tour du Jour zal Erik Dijkstra zijn opwachting niet meer maken. Hij is niet langer betrokken bij het wielerprogramma, bevestigt een woordvoerder van RTL 7 aan deze blog. De precieze reden van zijn vertrek is onbekend.
De ploeg van Tour du Jour zal deze zomer neerstrijken in Utrecht voor de dagelijkse talkshow.
Wilfred Genee presenteert Tour du Jour, vaste gasten zijn Michael Boogerd en de Belg Eddy Planckaert. Regelmatige gasten zijn Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Ronald Giphart, Mark Tuitert, Vincent Bijlo, Frits Barend, Bart Veldkamp, Dennis van der Geest, Viggo Waas en Gert Jakobs. Huisband is wederom Danny Vera.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:25:37 #165
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828380
Welke dorpsidioot heeft trouwens de OP aangepast?

Gewoon Mattijs Manders en Tijl Beckand verwijderd.

En Wieke en Berdien natuurlijk.

En Demen Bülbül. Ook nog eens.

:N
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:26:12 #166
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127828392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:52 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker luisteren hoor naar dat gelul van Derksen. 'Lekker lachen' als hij voor de 1.000.000 ste keer Louis van Gaal neerzet als een psychopaat en anderen in het voetbalwereldje belachelijk maakt..
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_127828413
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Veerboot het volgende:

Als je was gebleven was dit nooit gebeurd!

Maar het was een hetze van tinypic.com, vele bekende gifjes deden het niet meer.
En de enige die de bestanden van de gifjes (hopelijk) op zijn computer had staan was niet bereikbaar voor commentaar. Het gaat hier om een celebrity van BNN 24/7
pi_127828500
De nieuwe OP is trouwens gemaakt door collega Arn0
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:33:02 #169
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127828573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn meestal geen problemen met de OP, tenzij het nieuwe topic wordt geopend door een koppige rossige jongen met een vetpens.
pi_127828630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Er zijn meestal geen problemen met de OP, tenzij het nieuwe topic wordt geopend door een koppige rossige jongen met een vetpens.
Deze is vakkundig weggepest.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:44:33 #171
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_127828898
quote:

[..]

Geen idee...
Das jammer, ik moest het namelijk met hem hebben over mijn riante salarisverhoging voor SigaarSnor _O_
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:44:52 #172
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828911
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Als je was gebleven was dit nooit gebeurd!

Maar het was een hetze van tinypic.com, vele bekende gifjes deden het niet meer.
En de enige die de bestanden van de gifjes (hopelijk) op zijn computer had staan was niet bereikbaar voor commentaar. Het gaat hier om een celebrity van BNN 24/7
Heeft zelfs.

Minachting van de topiclezer!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:47:34 #173
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127828995
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind die Arn0 een aardige jongen hoor, maar die gooit tijdens mijn afwezigheid dus zomaar de meest gore onzin in dit topic?!
pi_127829058
quote:

zei het al direct hier maar toen werd ik uitgekotst door zogenaamde "vi hooligans"
pi_127829066
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Heeft zelfs.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Minachting van de topiclezer!
Ik heb keihard voor Wieke gepleit in de OP, Wieke wil namelijk graag in beeld (Hoi Wiek!), maar de rest was allemaal Escha lovers.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Ik vind die Arn0 een aardige jongen hoor, maar die gooit tijdens mijn afwezigheid dus zomaar de meest gore onzin in dit topic?!
Hij had ook een hijgerige JD gif ingepast, maar ik heb via een democratische poll nog de Johan natte vinger gebaar gif kunnen redden.
pi_127829260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Deze doet het ook niet meer

http://sigaarsnor.blogspo(...)speer-van-emile.html
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:00:07 #177
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127829344
De OP werd tevens aangepast omdat er een paar blagen en notoire domoren klaagden dat hun smartphone het grote aantal gifjes niet aankon. Ik snap die mensen niet zo. Wij zijn nog van de generatie die Fok! gewoon op de computer bezoekt, maar die nieuwe generatie loopt constant met telefoons en oordoppen met Hoem Hoem Hoem-muziek. Er is echter democratisch gestemd voor het aanpassen van de OP, dus leg ik me erbij neer.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:03:11 #178
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127829423
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb keihard voor Wieke gepleit in de OP, Wieke wil namelijk graag in beeld (Hoi Wiek!), maar de rest was allemaal Escha lovers.

Wieke is het zusje, maar het zusje wil helaas nooit bij ome Johannes op schoot zitten.
pi_127833837
quote:

Het feit dat jij nu pas constateert, na al die weken, dat de OP veranderd is, zegt meer over jouw betrokkenheid bij dit topic, dan over de OP.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:09:44 #180
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127834632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het feit dat jij nu pas constateert, na al die weken, dat de OP veranderd is, zegt meer over jouw betrokkenheid bij dit topic, dan over de OP.
Ik word hier toch ingehuurd voor het geven van m'n mening? Jij om berichtjes te posten, en ik voor m'n mening. En mensen met een mening die zijn er niet zoveel, mensen die berichtjes posten genoeg.
pi_127835534
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Ik word hier toch ingehuurd voor het geven van m'n mening? Jij om berichtjes te posten, en ik voor m'n mening. En mensen met een mening die zijn er niet zoveel, mensen die berichtjes posten genoeg.
Jawel, en ik weet zeker dat de mensen thuis jouw mening op prijs stellen, begrijp me niet verkeerd, maar het zou wel fijn zijn als jij voortaan je meninkje ventileert wanneer het onderwerp nog rullevant is. De OP is veranderd, dat weten we allemaal wel. We zitten er al een maand tegenaan te koekeloeren. Wat jij doet, dat is hetzelfde als anno 2013 opeens een mening hebben over of de Afsluitdijk wel of niet aangelegd moet worden. Totaal zinloos weet je wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 15-06-2013 20:48:19 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:49:21 #182
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127836423
Tja... Ik weet wel: van nostalgie kun je niet vreten. Maar ik ben opgevoed met het adagium 'goed is goed en fout is fout'!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:49:36 #183
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_127836444
Ik heb anders overigens ook nog wel een nieuwtje over Heerenveen?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:02:54 #184
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_127837092
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Heel goed Hansie, houd even vast tot na de reclame.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:24:45 #185
pi_127844228
quote:
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
pi_127844780
Van Gaal effect is uitgewerkt.
pi_127845404
Ah... door op een quote te klikken miste ik het halve topic. Er waren al antwoorden gegeven :D
pi_127862698
quote:
Uit dat licht weg die club
AJ
pi_127895879
Hansie Hansie legt het echec van Jong Oranje en Cor Pot nog even uit op de radio
http://www.radioveronica.(...)k%20in%20de%20Morgen
  maandag 17 juni 2013 @ 15:17:33 #190
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127904239
Heerenveen heeft een groot probleem...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:00:19 #191
pi_127905986
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef satecl het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem...
Ga weg!
pi_127932002
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.

dinsdag 18 juni 2013 @ 00:54:56 #193
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127932652
Je hebt maar vier Pokémon gepost, een volwaardig team bestaat uit zes Pokémon.

Groetjes,
Professor Oak
pi_127932655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.

[ afbeelding ]
Vang een Snorlax en noem hem 'Boskamp'.
pi_127932704
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

_O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127932771
quote:

[ afbeelding ]
Genee used sing. Johan fell asleep! Johan is fast asleep
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127932919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Deze Gijpvogel krijgt er flink van langs!

pi_127932947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Arn0 het volgende:
Je hebt maar vier Pokémon gepost, een volwaardig team bestaat uit zes Pokémon.

Groetjes,
Professor Oak
Wat voor soort Pokemon zou Aad zijn?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:15:29 #199
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127932963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat voor soort Pokemon zou Aad zijn?
Een Dragonite, sowieso.
pi_127932992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:15 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Een Dragonite, sowieso.
Dat kost me te veel tijd. Wat anders?
pi_127933037
Machop/Machoke, die zet ook zomaar even een blok.
pi_127933395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Deze Gijpvogel krijgt er flink van langs!

[ afbeelding ]
_O_ Hij heeft toch wel de aanval 'Mega punch' he?
pi_127933441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat kost me te veel tijd. Wat anders?
Drowzee.
pi_127935683
Ik zit met stijgende verbazing naar dit topic te kijken weet je niet. Ik weet dat we veel jonge gassies in de groep hebben, maar als dit zo doorgaat zal de buitenwereld de VI-Hooligans niet langer serieus nemen.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 09:47:02 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_127936264
quote:

[ afbeelding ]
Duidelijk Johan met dat bloempotkapsel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 18-06-2013 10:04:20 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:45:30 #206
pi_127937739
Ik heb helemaal niets met pokemon. Ik hou het liever bij hapmannetje.
pi_127941778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing naar dit topic te kijken weet je niet. Ik weet dat we veel jonge gassies in de groep hebben, maar als dit zo doorgaat zal de buitenwereld de VI-Hooligans niet langer serieus nemen.
Moet jij niet wat geile secretaresses uitknippen om het programma nog enig niveau te geven?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:37:01 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127941961
Als het VI topic Pokkemoen(ofzo?) wordt, haak ik af.
pi_127942252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:15 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Een Dragonite, sowieso.
Voor mijn fans doe ik alles.

pi_127942283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef satecl het volgende:
Als het VI topic Pokkemoen(ofzo?) wordt, haak ik af.
Het is echt pruimentijd. Afgelopen week niemand van VI ergens op tv geweest :? Ik heb ontwenningsverschijnselen :{ :? ;(
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:47:34 #211
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_127942318
quote:

[ afbeelding ]
Waar is Sissi?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:51:05 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_127942454
Aad300 als Dragonite _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:52:11 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127942491
Jullie bekijken het maar. Ik ga naar buiten

pi_127942566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef satecl het volgende:
Jullie bekijken het maar. Ik ga naar buiten

[ afbeelding ]
Misschien kan je je in deze uitspraak meer vinden

dinsdag 18 juni 2013 @ 12:55:01 #215
168304 Mani89
pi_127942585
Ik vind het trouwens een gemiste kans om niet deze pokemon voor Johan te gebruiken.

pi_127942744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het trouwens een gemiste kans om niet deze pokemon voor Johan te gebruiken.

[ afbeelding ]
Is dat de 58e generatie? Toen haakte ik af.

Maar ik zie daar al een jongere mevrouw in het publiek zitten die denkt "Dragonite"???
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:03:56 #217
168304 Mani89
pi_127942970
Ja hoor er zit 1 vrouw in de zaal en die heeft weer jouw volledige aandacht, je bent nu 53 wordt het niet eens tijd je naar je leeftijd te gedragen?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:04:49 #218
168304 Mani89
pi_127943001
Ik kan trouwens heel slecht met mensen omgaan maar geweldig met honden! Wisten jullie dat?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:07:46 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127943111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het is echt pruimentijd. Afgelopen week niemand van VI ergens op tv geweest :? Ik heb ontwenningsverschijnselen :{ :? ;(
Johan zal wel in Amerika zitten denk ik :P. Waar gaat Wilfried altijd heen op vakantie?
Oh.
pi_127943145
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johan zal wel in Amerika zitten denk ik :P. Waar gaat Wilfried altijd heen op vakantie?
Naar een karaoke bar waar ze Hazes draaien.

Die zal wel in het Kurhaus zitten.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:09:34 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127943180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Naar een karaoke bar waar ze Hazes draaien.

Die zal wel in het Kurhaus zitten.
Die zijn toch failliet?
Oh.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:12:07 #222
168304 Mani89
pi_127943272
Blijft een kleine viezerik.

Is Hann Worst trouwens iemand uit dit topic?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:15:33 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127943378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]

Hann is een zeer gerespecteerde man uit de achterhoek.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:16:33 #224
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_127943416
WANNEER BEGINT HET NOU WEER????????????????!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:18:47 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127943515
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
WANNEER BEGINT HET NOU WEER????????????????!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
RobertoCarlos, RobertoCarlos waarom altijd die overacting?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:20:50 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127943592
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als het nieuwe voetbalseizoen begint.
Oh.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:31:21 #227
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127944006
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Voor mijn fans doe ik alles.

[ afbeelding ]
_O_

Je mag een adhesiebetuiging verwachten in je brievenbus in Pallet Town binnenkort.
pi_127945039
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
pi_127945081

[ Bericht 100% gewijzigd door Lokale_Notabele op 18-06-2013 13:55:12 ]
pi_127952965
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

dat zijn teksten!
Ja, nee, leuk. Ik maakte even een foutje. Leuk dat je daar nog even op terugkomt. Johannes Vermeer is de enigste in Nederland zonder jeugdzonden.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:31:30 #232
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127954098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja, nee, leuk. Ik maakte even een foutje. Leuk dat je daar nog even op terugkomt. Johannes Vermeer is de enigste in Nederland zonder jeugdzonden.
Enige..
pi_127955427
met dit weer heb ik me broekje ook uit
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:18:08 #234
168304 Mani89
pi_127955700
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Evertjan het volgende:
met dit weer heb ik me broekje ook uit
Wat vinden je buren daarvan?
pi_127956030
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
Dat is toch heerlijk man. Lekker de hele nacht voetbal. Is eens wat anders dan de herhalingen van DWDD en Pauw en Witteman
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127956258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is toch heerlijk man. Lekker de hele nacht voetbal. Is eens wat anders dan de herhalingen van DWDD en Pauw en Witteman
Wist je dat 's nachts de ongecensureerde versie van Pauw en Witteman wordt uitgezonden?
pi_127956271
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wist je dat 's nachts de ongecensureerde versie van Pauw en Witteman wordt uitgezonden?
Je bedoelt het stukje op de woonboot?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127956319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je bedoelt het stukje op de woonboot?
Waar Jeroen Pauw een speelse tik uitdeelt aan diverse vrouwelijke gasten en Paul Witteman discreet ondeugend blijkt te zijn.
pi_127964502
Ik las dat een FIFA bobo wil dat ene meneer Blatter langer aanblijft. Maar wie is dat eigenlijk?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127965051
Heb die gozer niet verdedigende middenvelder gespeeld bij Atletico Bilbo?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:09:00 #241
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_127965119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]

Hann Worst. Ouwe viespeuk.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:10:39 #242
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_127965186
quote:
Alleen in de groepsfase zal een paar keer de wekker gezet moeten worden. Voor de groepswedstrijden zijn vier aanvangstijden vastgesteld: 18.00, 21.00, 24.00 en 03.00 uur (Nederlandse tijd).

Wanneer het stadion in Cuiaba of Manaus plaats van handeling is, wordt het nog een uur later. Die steden, die alleen in de groepsfase 'gebruikt' worden, liggen in een andere tijdzone dan de rest van de WK-speelsteden in Brazilië.
Europese tijden

Na de groepsfase worden de wedstrijden op 'Europese tijden' afgewerkt. De kwartfinales zijn om 18.00 en 22.00 uur, de halve finales en de strijd om de derde plaats om 22.00 uur en de finale op zondag 13 juli om 21.00 uur.

Bron:http://nos.nl/artikel/305928-wk-in-brazilie-vooral-avondwerk.html
pi_127974088
quote:
De tijden:
On 27 September 2012 the FIFA Executive Committee announced the kickoff times of the matches, with the opening kickoff to be held on 12 June in São Paulo, at 17:00 local time.

The group stage matches will be played at 13:00, 16:00, 17:00, 18:00, and 19:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.

The semi-finals will be played at 17:00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the Maracana stadium, at 16:00 local time.

Altijd +5 uur dus eigenlijk alles in de avond en enkele nachtwedstrijden die om 00:00 beginnen.
pi_127974156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 03:03 schreef Nober het volgende:

[..]

De tijden:
On 27 September 2012 the FIFA Executive Committee announced the kickoff times of the matches, with the opening kickoff to be held on 12 June in São Paulo, at 17:00 local time.

The group stage matches will be played at 13:00, 16:00, 17:00, 18:00, and 19:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.

The semi-finals will be played at 17:00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the Maracana stadium, at 16:00 local time.

Altijd +5 uur dus eigenlijk alles in de avond en enkele nachtwedstrijden die om 00:00 beginnen.
MOoie tijden. _O_

Btw kenkerwarm daar midden op de dag, midden in de zomer. :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:52:01 #246
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127977208
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

MOoie tijden. _O_

Btw kenkerwarm daar midden op de dag, midden in de zomer. :')
In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)
pi_127989139

Johan geeft toe dat Wilfred Genee hem journalistieke vragen stelt.
Hoop dat de advocaten van Veenstra niet meelezen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:24:57 #248
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:01:07 #249
123170 alors
zlata1234
pi_127993981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef satecl het volgende:

[..]

In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)
Maar alsnog 25 graden 's avonds :D
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:03:46 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127994079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef alors het volgende:

[..]

Maar alsnog 25 graden 's avonds :D
Hangt van de speelstad af, kan in het zuiden frisser zijn, zeg maar vanaf Sao Paulo naar beneden, in het noorden klopt het wel en Manaus is gewoon tropisch .
pi_127994589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:

Johan geeft toe dat Wilfred Genee hem journalistieke vragen stelt.
Hoop dat de advocaten van Veenstra niet meelezen.
ik wil Raoul nog eens
pi_127994806
maar Zuid-Brazillie ligt toch vlak bij de Zuidpool?
pi_127995913
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:17 schreef Adames het volgende:

[..]

ik wil Raoul nog eens
Ik ook, vooral om zijn legendarische uitspraken over Jan Kooijemans heeft hij mijn respect verdiend.

quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Evertjan het volgende:
maar Zuid-Brazillie ligt toch vlak bij de Zuidpool?
Straks ga je me nog vertellen dat Jordanië vlak bij Arnhem ligt.
pi_127996323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ook, vooral om zijn legendarische uitspraken over Jan Kooijemans heeft hij mijn respect verdiend.

[..]

Straks ga je me nog vertellen dat Jordanië vlak bij Arnhem ligt.
Jan Kooijemans? Jan Kooijemans? Wie de hell is Jan Kooijemans?
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:00:13 #255
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127998322
Weet je wie trouwens een wereldwijf is!?
pi_127998932
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef satecl het volgende:
Weet je wie trouwens een wereldwijf is!?
Kim Clijsters
Edensnator over 'n out
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:15:43 #257
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127998965
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Kim Clijsters
Klasse ventje!
pi_127999138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hangt van de speelstad af, kan in het zuiden frisser zijn, zeg maar vanaf Sao Paulo naar beneden, in het noorden klopt het wel en Manaus is gewoon tropisch .
In Sao Paulo is de mentaliteit ook heel anders.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:00:10 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128007998
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

In Sao Paulo is de mentaliteit ook heel anders.
Inderdaad
pi_128021863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef satecl het volgende:

[..]

Klasse ventje!
Die jongen had natuurlijk naar mijn top10 op SigaarSnor gekeken, daar zat het ook in.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:15:36 #262
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128024692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 06:02 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Die jongen had natuurlijk naar mijn top10 op SigaarSnor gekeken, daar zat het ook in.
Wat ben je ook een pedante lul om te denken dat iedereen dat schijtlollige top tientje van jouw loopt te bekijken. Jij bent voor de rest een mr. Nobody. Leuk itempje voor een campingzender als SBS of een regionale zender. Op een gerespecteerde zender als RTL verkoopt dit niet.
pi_128028740
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat ben je ook een pedante lul om te denken dat iedereen dat schijtlollige top tientje van jouw loopt te bekijken. Jij bent voor de rest een mr. Nobody. Leuk itempje voor een campingzender als SBS of een regionale zender. Op een gerespecteerde zender als RTL verkoopt dit niet.
Het is werkelijk een plaag dat blaag
pi_128036508
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het is werkelijk een plaag dat blaag
Een paginaatje terug liet diezelfde gozert zich al negatief uit over mijn grammaticale vaardigheden. Ik heb weleens het gevoel dat hij niet helemaal spoort. Zolang het hier over VI gaat vind ik het wel leuk, bijzaken als grammatica interesseren mij niets.
pi_128046860
Grote inspiratie opgedaan in de palenclub. Dus nieuw onderschrift.
pi_128056142
ook het Oude Testament van JD heeft het weleens mis

donderdag 20 juni 2013 @ 22:48:43 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128058686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Een paginaatje terug liet diezelfde gozert zich al negatief uit over mijn grammaticale vaardigheden. Ik heb weleens het gevoel dat hij niet helemaal spoort. Zolang het hier over VI gaat vind ik het wel leuk, bijzaken als grammatica interesseren mij niets.
Ik zeg helemaal niets bijzonders hoor.

Maar volgens mij heb jij de laatste dagen alleen maar irritatie. Want alles was ik type..... Of ik nou iets serieus over jouw grammatica type. Of ik over johannes _vermeer zeg dat hij een pedante lul is.... Je zit me altijd aan te kijken, alsof je denkt van: Klootzak, donderstraal op bij deze topic. Nou dan moet je dat zeggen..........
pi_128058890
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Maar volgens mij heb jij de laatste dagen alleen maar irritatie. Want alles was ik type..... Of ik nou iets serieus over jouw grammatica type. Of ik over johannes _vermeer zeg dat hij een pedante lul is.... Je zit me altijd aan te kijken, alsof je denkt van: Klootzak, donderstraal op bij deze topic. Nou dan moet je dat zeggen..........
Lokale praat wel maar zegt niets. Dan kun je beter thuis blijven.
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:55:12 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128059085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lokale praat wel maar zegt niets. Dan kun je beter thuis blijven.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
pi_128066479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Dat zou heel verstandig zijn.

Ik wil trouwens even de aandacht richten op de volgende site:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Arno_Vermeulen

Nog nooit is een wiki-site zo realistisch geweest.
pi_128069321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Iedereen in dit smakeloze landje mag alles over mij zeggen, dat zal me allemaal worst zijn, maar zodra er iemand over mijn grammatica begint dan voel ik mij als een Jan Doedel behandeld, want je hebt hier wel te maken met de hoofdredacteur van een tijdschrift weet je wel. Wat moeten mijn aandeelhouders wel niet denken wanneer ze erachter komen dat ik de basisvaardigheden van de Nederlandsche taal niet beheers? Dan sta ik in mijn hemd. Dus als jij je voortaan zou willen beperken tot het maken van briefjes met opstellingen en geleuter over FC Cuijck, dan zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
pi_128071491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Bij mij zal de kijker zelden denken: wat een gezellige vent zit daar aan tafel. Sommige mensen hebben een vrolijk hoofd, ik niet.
pi_128071724
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Bij mij zal de kijker zelden denken: wat een gezellige vent zit daar aan tafel. Sommige mensen hebben een vrolijk hoofd, ik niet.
Je hebt wel zelfkennis!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 08:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Iedereen in dit smakeloze landje mag alles over mij zeggen, dat zal me allemaal worst zijn, maar zodra er iemand over mijn grammatica begint dan voel ik mij als een Jan Doedel behandeld, want je hebt hier wel te maken met de hoofdredacteur van een tijdschrift weet je wel. Wat moeten mijn aandeelhouders wel niet denken wanneer ze erachter komen dat ik de basisvaardigheden van de Nederlandsche taal niet beheers? Dan sta ik in mijn hemd. Dus als jij je voortaan zou willen beperken tot het maken van briefjes met opstellingen en geleuter over FC Cuijck, dan zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
*JVC Cuijk
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:49:59 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128071988
ZEIKSNOR!!!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:40:03 #276
pi_128073787
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef satecl het volgende:
ZEIKSNOR!!!
GELHOOFD1
pi_128075813
Het is verdorie eind JUNI toch helemaal NATGEREGEND wat is het toch een KUTWEER
pi_128077142
Ik kan me vergissen, maar het is volgens mij geen wet van Meden en Perzen dat er eind juni louter stralend weer is. Ja, misschien daar waar Jan die boodschappentassen met geld opgehaald heeft.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:11:57 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128077268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja en volgende week schijnt de zon en zegt iedereen "Goh wat is het warm hè, wou dat er een beetje regen was". Altijd dat GEZEIK hier in Nederland. Wordt er STRONTZIEK van. KUTWEER!
Oh.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:57:14 #280
pi_128081531
Ik vind het zo erg voor die mensen van NAC, al die regen!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:42:13 #281
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_128083268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dan altijd: dan ga je toch op Curaçao wonen?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:46:14 #282
168304 Mani89
pi_128083446
Als al die mensen het zo koud hebben, dan gaan ze toch gewoon lekker in hun saunaatje zitten? Ja toch Johan? Tuurlijk wel.
pi_128083467
Curaçao? De echte Bigstars brengen dit soort dagen door op Ibiza. Privéjet is besteld. Zie jullie op het eiland :)
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:49:43 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_128083620
Het wordt tijd dat VI weer begint want het niveau van dit topic is zo laag, daar krijgt een paard de hik van.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:50:41 #285
168304 Mani89
pi_128083658
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt tijd dat VI weer begint want het niveau van dit topic is zo laag, daar krijgt een paard de hik van.
Ah joh zit niet zo te zeiken man. Pleurt op.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:52:58 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128083746
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Pascalus het volgende:
Tjaaaah escortje bellen misschien?
pi_128084743
Misschien kan hoe heet die gozer, satecl, eens wat Funny Videos meenemen.
pi_128088731
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De Wiekepedia-pagina is ook leuk, gewoon vanwege die gloedvolle dictie, alsof het het evangelie zelf is.
pi_128088900
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:16:12 #290
pi_128088919
Heerenveen heeft een groot probleem opgelost.
pi_128088960
quote:
Aan tafel bij VI zou Vermeulen niet trekken. “Studio Voetbal is echt een journalistiek programma. Ik zou niet passen in de setting van Voetbal International. Ik zou mij daar onveilig voelen.“
Wat een kneus ben je dan.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:18:26 #292
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128088997
Helemaal niets voor Veenstra :W
AFCA!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:29:19 #293
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_128089387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal niets voor Veenstra :W
Eigenlijk zou er gewoon een extra VI moeten komen vanavond _O_

- Veenstra stapt op, Derksen haalt op alle fronten zijn gelijk _O_

- Tahitaantjes op Confederation Cup, Gijp maakt ze compleet belachelijk terwijl Boskamp de competitie in Tahiti nauwlettend volgt

- 25 jaar geleden EK winst Oranje, en Boskamp vertelt hoe schitterend de overwinning op de Duitsers was. Aan de bar zit Wim Kieft, die vertelt over zijn winnende goal tegen de Ieren, maar ook over hoe hij de pest er in had dat hij het hele toernooi bankzitter was.

- Een boze Hans van Breukelen die belt naar VI en nogmaals van Derksen wilt weten waarom hij een enquete vlak voor het EK 88 heeft gehouden.

- Genee vertelt Derksen dat Albert Verlinde vertelt dat hij de breuk tussen Johnny de Mol en K3 Josje heeft veroorzaakt

Zou een topshow zijn :)
pi_128089494
_O_
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:41:05 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128089804
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien kan hoe heet die gozer, satecl, eens wat Funny Videos meenemen.
Partij van de Arbeid gestemd denk ik, he?
pi_128089899
Wie is te gast vanavond?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:46:30 #297
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128090001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Wie is te gast vanavond?
Clint Eastwood
pi_128091005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Wie is te gast vanavond?
Die Bolle
pi_128091229
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

- Tahitaantjes op Confederation Cup, Gijp maakt ze compleet belachelijk terwijl Boskamp de competitie in Tahiti nauwlettend volgt

- 25 jaar geleden EK winst Oranje, en Boskamp vertelt hoe schitterend de overwinning op de Duitsers was. Aan de bar zit Wim Kieft, die vertelt over zijn winnende goal tegen de Ieren, maar ook over hoe hij de pest er in had dat hij het hele toernooi bankzitter was.

- Een boze Hans van Breukelen die belt naar VI en nogmaals van Derksen wilt weten waarom hij een enquete vlak voor het EK 88 heeft gehouden.

- Genee vertelt Derksen dat Albert Verlinde vertelt dat hij de breuk tussen Johnny de Mol en K3 Josje heeft veroorzaakt

_O_
pi_128091357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Heerlijk, zou er zo anderhalfuur mee kunnen vullen.

Veenstra weg, toch weer die Berlusconi van de lage landen.
pi_128091468
MafVIa
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')