quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze Gijpvogel krijgt er flink van langs!
[ afbeelding ]
Drowzee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kost me te veel tijd. Wat anders?
Duidelijk Johan met dat bloempotkapsel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.
[ afbeelding ]
Moet jij niet wat geile secretaresses uitknippen om het programma nog enig niveau te geven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing naar dit topic te kijken weet je niet. Ik weet dat we veel jonge gassies in de groep hebben, maar als dit zo doorgaat zal de buitenwereld de VI-Hooligans niet langer serieus nemen.
Het is echt pruimentijd. Afgelopen week niemand van VI ergens op tv geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef satecl het volgende:
Als het VI topic Pokkemoen(ofzo?) wordt, haak ik af.
Waar is Sissi?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.
[ afbeelding ]
Misschien kan je je in deze uitspraak meer vindenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef satecl het volgende:
Jullie bekijken het maar. Ik ga naar buiten
[ afbeelding ]
Is dat de 58e generatie? Toen haakte ik af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het trouwens een gemiste kans om niet deze pokemon voor Johan te gebruiken.
[ afbeelding ]
Johan zal wel in Amerika zitten denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt pruimentijd. Afgelopen week niemand van VI ergens op tv geweestIk heb ontwenningsverschijnselen
![]()
![]()
Naar een karaoke bar waar ze Hazes draaien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan zal wel in Amerika zitten denk ik. Waar gaat Wilfried altijd heen op vakantie?
Die zijn toch failliet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar een karaoke bar waar ze Hazes draaien.
Die zal wel in het Kurhaus zitten.
Hann is een zeer gerespecteerde man uit de achterhoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een kleine viezerik.
[ afbeelding ]
Is Hann Worst trouwens iemand uit dit topic?
RobertoCarlos, RobertoCarlos waarom altijd die overacting?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
WANNEER BEGINT HET NOU WEER????????????????!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()