Deze doet het ook niet meerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind die Arn0 een aardige jongen hoor, maar die gooit tijdens mijn afwezigheid dus zomaar de meest gore onzin in dit topic?!
Wieke is het zusje, maar het zusje wil helaas nooit bij ome Johannes op schoot zitten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb keihard voor Wieke gepleit in de OP, Wieke wil namelijk graag in beeld (Hoi Wiek!), maar de rest was allemaal Escha lovers.
Het feit dat jij nu pas constateert, na al die weken, dat de OP veranderd is, zegt meer over jouw betrokkenheid bij dit topic, dan over de OP.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Veerboot het volgende:
Welke dorpsidioot heeft trouwens de OP aangepast?
Gewoon Mattijs Manders en Tijl Beckand verwijderd.
En Wieke en Berdien natuurlijk.
En Demen Bülbül. Ook nog eens.
Ik word hier toch ingehuurd voor het geven van m'n mening? Jij om berichtjes te posten, en ik voor m'n mening. En mensen met een mening die zijn er niet zoveel, mensen die berichtjes posten genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het feit dat jij nu pas constateert, na al die weken, dat de OP veranderd is, zegt meer over jouw betrokkenheid bij dit topic, dan over de OP.
Jawel, en ik weet zeker dat de mensen thuis jouw mening op prijs stellen, begrijp me niet verkeerd, maar het zou wel fijn zijn als jij voortaan je meninkje ventileert wanneer het onderwerp nog rullevant is. De OP is veranderd, dat weten we allemaal wel. We zitten er al een maand tegenaan te koekeloeren. Wat jij doet, dat is hetzelfde als anno 2013 opeens een mening hebben over of de Afsluitdijk wel of niet aangelegd moet worden. Totaal zinloos weet je wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik word hier toch ingehuurd voor het geven van m'n mening? Jij om berichtjes te posten, en ik voor m'n mening. En mensen met een mening die zijn er niet zoveel, mensen die berichtjes posten genoeg.
Heel goed Hansie, houd even vast tot na de reclame.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb anders overigens ook nog wel een nieuwtje over Heerenveen?
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Uit dat licht weg die clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Vang een Snorlax en noem hem 'Boskamp'.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vang een Snorlax en noem hem 'Boskamp'.
Genee used sing. Johan fell asleep! Johan is fast asleepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
cross-post, wat vinden jullie van mijn team? Ik heb mijn rival Genee al diverse malen in elkaar gepompt.
[ afbeelding ]
Deze Gijpvogel krijgt er flink van langs!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vang een Snorlax en noem hem 'Boskamp'.
Wat voor soort Pokemon zou Aad zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Arn0 het volgende:
Je hebt maar vier Pokémon gepost, een volwaardig team bestaat uit zes Pokémon.
Groetjes,
Professor Oak
Een Dragonite, sowieso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor soort Pokemon zou Aad zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |