Blijf jij maar lekker luisteren hoor naar dat gelul van Derksen. 'Lekker lachen' als hij voor de 1.000.000 ste keer Louis van Gaal neerzet als een psychopaat en anderen in het voetbalwereldje belachelijk maakt..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw meninkje over VI vind ik totaal niet rullevant. Iemand die trots is op Maxima kan ik niet serieus nemen. Denk je dat Maxima met Willem-Alexander getrouwd zou zijn als hij een simpele stratenmaker uit Sassenheim was?Om over het koningshuis zelf nog maar te zwijgen. Ik heb helemaal niets met dat gedateerde sprookje!
Datdacht ik ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je met rust Superbeelden noemen!
Dat "koekoek" "gol atleti" zou nog wel eens populair kunnen worden op Fok.quote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
Weet iemand trouwens waar Veerboot de laatste tijd uithangt ... ... ....
Ik heb hem afgelopen week toevallig gedownload om een filmpje van te makenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat "koekoek" "gol atleti" zou nog wel eens populair kunnen worden op Fok.
KOEKOEK! Ik moet toegeven dat dat lichtelijk geholpen heeft inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEM KNAL RAAK
Denk dat mijn shoutout in m'n top10 nog geholpen heeft.
Iets met de Van Brienenoordbrug die openstond, laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
60 topics afwezig, wat was er aan het handje? Op tournee door het oostblok?
Als je in de tussentijd contact bent blijven houden met een Michel van Egmond-achtig auteur kan je in de toekomst wellicht een financiële meevaller tegemoet zien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Iets met de Van Brienenoordbrug die openstond, laten we het daar op houden.
quote:In het derde seizoen van Tour du Jour zal Erik Dijkstra zijn opwachting niet meer maken. Hij is niet langer betrokken bij het wielerprogramma, bevestigt een woordvoerder van RTL 7 aan deze blog. De precieze reden van zijn vertrek is onbekend.
De ploeg van Tour du Jour zal deze zomer neerstrijken in Utrecht voor de dagelijkse talkshow.
Wilfred Genee presenteert Tour du Jour, vaste gasten zijn Michael Boogerd en de Belg Eddy Planckaert. Regelmatige gasten zijn Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Ronald Giphart, Mark Tuitert, Vincent Bijlo, Frits Barend, Bart Veldkamp, Dennis van der Geest, Viggo Waas en Gert Jakobs. Huisband is wederom Danny Vera.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:52 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker luisteren hoor naar dat gelul van Derksen. 'Lekker lachen' als hij voor de 1.000.000 ste keer Louis van Gaal neerzet als een psychopaat en anderen in het voetbalwereldje belachelijk maakt..
Als je was gebleven was dit nooit gebeurd!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Veerboot het volgende:
Welke dorpsidioot heeft trouwens de OP aangepast?
Gewoon Mattijs Manders en Tijl Beckand verwijderd.
En Wieke en Berdien natuurlijk.
En Demen Bülbül. Ook nog eens.
Er zijn meestal geen problemen met de OP, tenzij het nieuwe topic wordt geopend door een koppige rossige jongen met een vetpens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nieuwe OP is trouwens gemaakt door collega Arn0
Deze is vakkundig weggepest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn meestal geen problemen met de OP, tenzij het nieuwe topic wordt geopend door een koppige rossige jongen met een vetpens.
Das jammer, ik moest het namelijk met hem hebben over mijn riante salarisverhoging voor SigaarSnorquote:
Heeft zelfs.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je was gebleven was dit nooit gebeurd!
Maar het was een hetze van tinypic.com, vele bekende gifjes deden het niet meer.
En de enige die de bestanden van de gifjes (hopelijk) op zijn computer had staan was niet bereikbaar voor commentaar. Het gaat hier om een celebrity van BNN 24/7
Ik vind die Arn0 een aardige jongen hoor, maar die gooit tijdens mijn afwezigheid dus zomaar de meest gore onzin in dit topic?!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nieuwe OP is trouwens gemaakt door collega Arn0
zei het al direct hier maar toen werd ik uitgekotst door zogenaamde "vi hooligans"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Veerboot het volgende:
Welke dorpsidioot heeft trouwens de OP aangepast?
Gewoon Mattijs Manders en Tijl Beckand verwijderd.
En Wieke en Berdien natuurlijk.
En Demen Bülbül. Ook nog eens.
Ik heb keihard voor Wieke gepleit in de OP, Wieke wil namelijk graag in beeld (Hoi Wiek!), maar de rest was allemaal Escha lovers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heeft zelfs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minachting van de topiclezer!
Hij had ook een hijgerige JD gif ingepast, maar ik heb via een democratische poll nog de Johan natte vinger gebaar gif kunnen redden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind die Arn0 een aardige jongen hoor, maar die gooit tijdens mijn afwezigheid dus zomaar de meest gore onzin in dit topic?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |