Als het nieuwe voetbalseizoen begint.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
WANNEER BEGINT HET NOU WEER????????????????!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mijn fans doe ik alles.
[ afbeelding ]
Ja, nee, leuk. Ik maakte even een foutje. Leuk dat je daar nog even op terugkomt. Johannes Vermeer is de enigste in Nederland zonder jeugdzonden.quote:
Enige..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, nee, leuk. Ik maakte even een foutje. Leuk dat je daar nog even op terugkomt. Johannes Vermeer is de enigste in Nederland zonder jeugdzonden.
Dat is toch heerlijk man. Lekker de hele nacht voetbal. Is eens wat anders dan de herhalingen van DWDD en Pauw en Wittemanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
Wist je dat 's nachts de ongecensureerde versie van Pauw en Witteman wordt uitgezonden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk man. Lekker de hele nacht voetbal. Is eens wat anders dan de herhalingen van DWDD en Pauw en Witteman
Je bedoelt het stukje op de woonboot?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat 's nachts de ongecensureerde versie van Pauw en Witteman wordt uitgezonden?
Waar Jeroen Pauw een speelse tik uitdeelt aan diverse vrouwelijke gasten en Paul Witteman discreet ondeugend blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt het stukje op de woonboot?
Hann Worst. Ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een kleine viezerik.
[ afbeelding ]
Is Hann Worst trouwens iemand uit dit topic?
Alleen in de groepsfase zal een paar keer de wekker gezet moeten worden. Voor de groepswedstrijden zijn vier aanvangstijden vastgesteld: 18.00, 21.00, 24.00 en 03.00 uur (Nederlandse tijd).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
De tijden:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
MOoie tijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:03 schreef Nober het volgende:
[..]
De tijden:
On 27 September 2012 the FIFA Executive Committee announced the kickoff times of the matches, with the opening kickoff to be held on 12 June in São Paulo, at 17:00 local time.
The group stage matches will be played at 13:00, 16:00, 17:00, 18:00, and 19:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.
The semi-finals will be played at 17:00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the Maracana stadium, at 16:00 local time.
Altijd +5 uur dus eigenlijk alles in de avond en enkele nachtwedstrijden die om 00:00 beginnen.
In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
MOoie tijden.
Btw kenkerwarm daar midden op de dag, midden in de zomer.
Maar alsnog 25 graden 's avondsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |