Bron: http://www.sc-heerenveen.(...)renveen-de-ruimte/10quote:Veenstra geeft sc Heerenveen de ruimte
In goed onderling overleg met het Stichtingsbestuur en de Raad van Commissarissen heeft directievoorzitter Robert Veenstra besloten mogelijke oplossingen voor de aanhoudende onrust binnen de club niet in de weg te willen staan en sc Heerenveen per direct te verlaten.
Het Stichtingsbestuur en de Raad van Commissarissen respecteren de beslissing van de directievoorzitter en betreuren ten zeerste dat over zijn functioneren een over het algemeen te eenzijdig beeld is ontstaan. Robert Veenstra is bijna 3 jaar voor sc Heerenveen werkzaam geweest. Hij heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de herstructurering die noodzakelijk was om de club terug te brengen in de gezonde categorie 3 van Betaald Voetbal Organisaties.
Het onlangs aangekondigde adviestraject voor sc Heerenveen wordt doorgezet met als doel een substantiële bijdrage te leveren aan de stabiliteit van de club.
De Raad van Commissarissen neemt vooralsnog, in samenwerking met de huidige organisatie, de statutaire verantwoordelijkheid van de directievoorzitter waar.
Stichtingsbestuur sc Heerenveen
Bauke Koopmans
Mark Noordhoff
Anton Postma
Ja, die mensen die voor TeamGenee kozen heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoals verwacht en terecht.
Bizar hoe grotendeels iedereen hier toen kamp Genee en Veenstra koos.
#TeamJohannes zat gelukkig vanaf het begin in het kamp van #TeamDerksenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die mensen die voor TeamGenee kozen heb ik nooit begrepen.
Stijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het Team-Genee topic Onder aanvoering van Stijn
Triest dit, Genee is een baas overigensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het Team-Genee topic Onder aanvoering van Stijn
quote:
Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, maar ik had ook altijd wel het idee dat Derksen (lees: zijn journalisten) geen onzin zouden verkondigen in deze kwestie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoals verwacht en terecht.
Bizar hoe grotendeels iedereen hier toen kamp Genee en Veenstra koos.
Op het Heerenveen forum bleek ook wel dat alles wat hij zei wel klopte. Mooi voor Heerenveen dat hij opgerot is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, maar ik had ook altijd wel het idee dat Derksen (lees: zijn journalisten) geen onzin zouden verkondigen in deze kwestie.
als je gelijkt hebt moet je gwn achterover zitten en wachten tot de ander op zn bek gaat, johán werd boos en ging rennen voor zn leven daarom #teamgenee tot de bittere eindequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, maar ik had ook altijd wel het idee dat Derksen (lees: zijn journalisten) geen onzin zouden verkondigen in deze kwestie.
Goede zaak, wel belachelijk dat hij zolang bleef. Wanneer mensen in je organisatie rondlopen die bang zijn, zich ziek melden en paranoïde op afluisterapparatuur zijn weet je toch wel dat er iets niet helemaal goed gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het Heerenveen forum bleek ook wel dat alles wat hij zei wel klopte. Mooi voor Heerenveen dat hij opgerot is.
Beter treedt ie in de voetsporen van Johan Derksen. Dan heb je tenminste nog wat bereiktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wil in de voetsporen treden van tong80 hè.
Ik gun iedereen alles.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter treedt ie in de voetsporen van Johan Derksen. Dan heb je tenminste nog wat bereikt(dit is niets ten nadele van tong80, maar je gunt niemand een carrière als FOK!ker)
Zal moeilijk gaan. Ik kom nooit buiten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wil in de voetsporen treden van tong80 hè.
Stijn ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan. Ik kom nooit buiten.
Wel mooi dat ie is opgehoepeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |