Hann Worst. Ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een kleine viezerik.
[ afbeelding ]
Is Hann Worst trouwens iemand uit dit topic?
Alleen in de groepsfase zal een paar keer de wekker gezet moeten worden. Voor de groepswedstrijden zijn vier aanvangstijden vastgesteld: 18.00, 21.00, 24.00 en 03.00 uur (Nederlandse tijd).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
De tijden:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat ik me trouwens zit af te vragen he Jóhàn, die Confedenation Cup, die wordt midden in de nacht gespeeld. Is dat dalijk met die WK ook zo? In Bazilië? Wat is dat voor achterlijk gedoe man. Je kan toch niet drie weken lang tot midden in de nacht naar voebal gaan zitten kijken.
MOoie tijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:03 schreef Nober het volgende:
[..]
De tijden:
On 27 September 2012 the FIFA Executive Committee announced the kickoff times of the matches, with the opening kickoff to be held on 12 June in São Paulo, at 17:00 local time.
The group stage matches will be played at 13:00, 16:00, 17:00, 18:00, and 19:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.
The semi-finals will be played at 17:00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the Maracana stadium, at 16:00 local time.
Altijd +5 uur dus eigenlijk alles in de avond en enkele nachtwedstrijden die om 00:00 beginnen.
In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
MOoie tijden.
Btw kenkerwarm daar midden op de dag, midden in de zomer.
Maar alsnog 25 graden 's avondsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
In juni is het daar winter. (Volgens wiekepeddia)
Hangt van de speelstad af, kan in het zuiden frisser zijn, zeg maar vanaf Sao Paulo naar beneden, in het noorden klopt het wel en Manaus is gewoon tropisch .quote:
ik wil Raoul nog eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan geeft toe dat Wilfred Genee hem journalistieke vragen stelt.
Hoop dat de advocaten van Veenstra niet meelezen.
Ik ook, vooral om zijn legendarische uitspraken over Jan Kooijemans heeft hij mijn respect verdiend.quote:
Straks ga je me nog vertellen dat Jordanië vlak bij Arnhem ligt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Evertjan het volgende:
maar Zuid-Brazillie ligt toch vlak bij de Zuidpool?
Jan Kooijemans? Jan Kooijemans? Wie de hell is Jan Kooijemans?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, vooral om zijn legendarische uitspraken over Jan Kooijemans heeft hij mijn respect verdiend.
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Jordanië vlak bij Arnhem ligt.
In Sao Paulo is de mentaliteit ook heel anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt van de speelstad af, kan in het zuiden frisser zijn, zeg maar vanaf Sao Paulo naar beneden, in het noorden klopt het wel en Manaus is gewoon tropisch .
Inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
In Sao Paulo is de mentaliteit ook heel anders.
Wat ben je ook een pedante lul om te denken dat iedereen dat schijtlollige top tientje van jouw loopt te bekijken. Jij bent voor de rest een mr. Nobody. Leuk itempje voor een campingzender als SBS of een regionale zender. Op een gerespecteerde zender als RTL verkoopt dit niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen had natuurlijk naar mijn top10 op SigaarSnor gekeken, daar zat het ook in.
Het is werkelijk een plaag dat blaagquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat ben je ook een pedante lul om te denken dat iedereen dat schijtlollige top tientje van jouw loopt te bekijken. Jij bent voor de rest een mr. Nobody. Leuk itempje voor een campingzender als SBS of een regionale zender. Op een gerespecteerde zender als RTL verkoopt dit niet.
Een paginaatje terug liet diezelfde gozert zich al negatief uit over mijn grammaticale vaardigheden. Ik heb weleens het gevoel dat hij niet helemaal spoort. Zolang het hier over VI gaat vind ik het wel leuk, bijzaken als grammatica interesseren mij niets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag
Ik zeg helemaal niets bijzonders hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een paginaatje terug liet diezelfde gozert zich al negatief uit over mijn grammaticale vaardigheden. Ik heb weleens het gevoel dat hij niet helemaal spoort. Zolang het hier over VI gaat vind ik het wel leuk, bijzaken als grammatica interesseren mij niets.
Lokale praat wel maar zegt niets. Dan kun je beter thuis blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets bijzonders hoor.
Maar volgens mij heb jij de laatste dagen alleen maar irritatie. Want alles was ik type..... Of ik nou iets serieus over jouw grammatica type. Of ik over johannes _vermeer zeg dat hij een pedante lul is.... Je zit me altijd aan te kijken, alsof je denkt van: Klootzak, donderstraal op bij deze topic. Nou dan moet je dat zeggen..........
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lokale praat wel maar zegt niets. Dan kun je beter thuis blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |