Hartelijk dankquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:
het is geen SS Doomtrooper maar vampiers en Nazi's in 1 film is een garantie voor succes vanavond op RTL 7 om 22.30!
MAAK EEN LIVETOPIC AAN!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:
het is geen SS Doomtrooper maar vampiers en Nazi's in 1 film is een garantie voor succes vanavond op RTL 7 om 22.30!
Ik ben niet beroemd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Josje laat verder weten dat ze voorlopig geen beroemde vriend meer wil.
![]()
Die is minimaal zilver waard die achievementquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft het weer geflikt. De man die nooit graag tussen het enge gezelschap rondhangt, heeft een van zijn eerste projecten voltooid van buitenaf: ''Zorg voor het stoppen van een relatie tussen twee BN'ers''. Project Johan.
dus je maakt alleen een topic als er winst te halen valtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet er wel animo voor zijn net als destijds.
Inderdaad, alleen als er prijzen te pakken zijn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus je maakt alleen een topic als er winst te halen valt
Daar zit helemáál niemand op te wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd allemaal sigaarblogcom in de gaten, één dezer dagen gaat een popie-jopie user daar zijn mening profieleren over een top 10 fragmenten van dit jaar.
Nee jou'n jasje is leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zit helemáál niemand op te wachten
Als dit de mening van de bescheiden bigstar is zit ik met mijn notitieboekje klaar. Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd allemaal sigaarblogcom in de gaten, één dezer dagen gaat een popie-jopie user daar zijn mening profieleren over een top 10 fragmenten van dit jaar.
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.htmlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!quote:Deze week is het de beurt aan Fok!-forumlid johannes_vermeer. Hij is een groot Voetbal Internationalfan van het allereerste uur en staat op het Fok! forum bekend om zijn hilarische Voetbal International quotes.
Op plaats 9. Nou, daar kan ik mee aankomen in de parenclubquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jou'n jasje is leuk.
Ik heb nu al spijt dat ik je er in heb gezet.
Ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Arn0 het volgende:
De Schel op #1Normaal houdt hij het bij subtiele grapjes, maar hier bewijst hij dat hij van alle markten thuis is. Ook toevallig de enige grap van hem dit seizoen waar het smakeloze publiek om moest lachen.
DailyMotion is behoorlijk preuts. Omdat het woord homo valt, zien hun het gelijk als 18+quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |