Ik had het ook gemistquote:
Paardenlulquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het ook gemistWas pas om vier uur thuis ofzo.
Gelukkig vertrouw ik op de mensen van sigaarblogcom om het online te zetten.
Men had mij niet op tijd genoeg gewaarschuwd dat de grote Snor van de partij zou zijn. Als ik dat had geweten had ik mijn sociale afspraken natuurlijk afgezegd.quote:
Het hele artikel graagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:28 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_praten_niet__.html
Focus, jongeman, focus!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Men had mij niet op tijd genoeg gewaarschuwd dat de grote Snor van de partij zou zijn. Als ik dat had geweten had ik mijn sociale afspraken natuurlijk afgezegd.
vermakelijk!quote:
Rieu op zijn pik getraptquote:
Oudere versie van Daphne Deckers. Pratende pop.quote:
HOE-REN-JONGtwitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciėle uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Die gast heeft bij Studio Voetbal bij Sjek gezeten... nou dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:47 schreef DrDentz het volgende:
Die man slaat onzin uit. Johan heeft niet gezegd dat het niet deugt wat Rieu doet. Tevens zou hij de laatste zijn die ontkent dat hij zich af en toe laat misbruiken voor commercieel gewin, die nieuwe badkamer moet toch betaald worden.
Zelfs daar werd hij niet serieus genomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die gast heeft bij Studio Voetbal bij Sjek gezeten... nou dan weet je het wel...
DORPSIDIOOT!!!!![]()
Daar aan tafel is hij ook vierde man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Arn0 het volgende:
Niet serieus genomen worden door Waterreus, dan is je carričre voorbij. Dan kan je nog beter vierde man worden.
Maar niet in het origineel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:29 schreef Obiekulu het volgende:
In dat filmpje met Van Gaal en Van Hanegem met die kleine voetballertjes (gisteren te zien bij Knevel en van den Brink) zegt Van Gaal op een gegeven moment: "en dat is een hele goede beweging ...en dat is goed afgespeeld..!"
In het originele filmpje pakt dan een van de spelertjes van van Hanegem de bal af en dan zegt de Kromme: "en dat is mooi afgepakt".
Jammer dat ze dat er uit hebben gehaald.
Die flapdrol zat laatst nog in Studio Voetbal zijn walgelijke boekje te pluggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
HOE-REN-JONGtwitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciėle uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Het kan Derksen niet mistroostig genoeg zijn, dus zet hij Mickey Newbury op na een dag hard werken. Waarschijnlijk kan Nederland dat niet waarderen, maar zij gaan ook hossend naar de Toppers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach smaken verschillen.. De muziek die Derksen goed vindt wordt door 95% van de mensen niet gepruimd, vermoed ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |