Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan prima over seks praten, maar there's a time and a place...
Dat jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef 2013 het volgende:
Hahahaha![]()
Die Michael had echt zo een meid kunnen krijgen, als ie niet zo achterlijk deed bij gesprekken
Dat niet doenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Teveel eisen, ja droom maar verder. Meteen over seks en maagdelijkheid beginnen, dat werkt.
Ik zie het al voor me dat zo'n type een topic opent: Vrouwen zijn allemaal veel te veeleisend!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Ze vinen je gewoon een mongool.. dat is geen veeleisendheid van de vrouwen.
'en vond je het geil en spannend'?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Apotheose het volgende:
tuurlijk het ligt aan de vrouwenEn als hij vraagt wanneer hun laatste keer was en ze geven eerlijk toe dat dat gister was - nou dan is het maar een SLET
!!!!!!!!!!!!!!
Het is meer een KLBér denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat zo'n type een topic opent: Vrouwen zijn allemaal veel te veeleisend!
quote:
De HOERquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Apotheose het volgende:
tuurlijk het ligt aan de vrouwenEn als hij vraagt wanneer hun laatste keer was en ze geven eerlijk toe dat dat gister was - nou dan is het maar een SLET
!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Hij mag zo eindelijk het biggetje aanduwen
Het is natuurlijk wel zo dat Nederlandse meiden achterlijk veeleisend en arrogant zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Zo moeilijk is het niet... Luister, wees oprecht geïnteresseerd etc....
Een nieuwe.. ze hadden wss door dat ze teveel herhaling deden.. dus maar even wat nieuws erin gegooidquote:
Nooit laat van gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef 2013 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat Nederlandse meiden achterlijk veeleisend en arrogant zijn.
Maar in deze lag het daar niet aan
DIE JA... dat was deze week!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
We hebben jou wel een beetje gemist deze aflevering Marcel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk in de volgende aflevering . Ze skippen nog wel eens.
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
ja idd hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef Silenus het volgende:
"Ik loop al 33 jaar met een geheim...."
..."Vooral de eerste 15 jaar had ik het er héél moeilijk mee."
ik vind ze samen zo'n leuk setjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachten![]()
En volgens de TWitter van Avithal zou dit toch de laatste aflevering met haar zijn?lijkt me ook wat vaag toch?
Zoals ze was aan het vissen met die 2,5 miljoen..... Voor 2,5 miljoen kun je krikken dat je je zak vier maanden lang op ijs moet zetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:30 schreef CrushedTinBox het volgende:
Volgens heeft die Avithal al 100+ kerels in bed gehad en doet ze zich nu voor als maag om binnenkort haar 'maagdelijkheid' te veilen voor een paar ton.
Maar die vent is niet helemaal goed toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Wat een lekker wijf wat mee ging bowlen, die met die grote hals aan haar trui. En wat een zak die maagd.
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Zij zijn wel de enige in dit programma die gaan neuken volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Goed om te weten, ben ik niet de enige persoon die mijzelf uitlachtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik lach je gewoon uit hoor Marcel, die Ewout moet je niet geloven.
Bizar idd dat hij dat zo vraagtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Thorír het volgende:
Over dat 'ie van z'n maagdelijkheid af wil en dan vragen "Hoe sta jij daar voor open?"
Dat soort mensen bestaan toch niet echtquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bizar idd dat hij dat zo vraagt
Toch wel een beetje een wereldvreemd type.
Ach het zijn tofh maar actrices.. dus dan maakt dat niet uitquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort mensen bestaan toch niet echt
Godverdommequote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Hij mag zo eindelijk het biggetje aanduwen
Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet in zat, beetje flauw van rtl hoor -.-quote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef robkuh1990 het volgende:
vandaag kwamen toch ook die 2 dansertjes in actie?
hahahahahahaha jij bent helemaal lekker in je hoofd xDquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
Ach alle tijd, ik heb geen haast.. alleen het lijkt me wel leuk om een aflevering van me zelf weer eens te zien.. te grappig!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk in de volgende aflevering . Ze skippen nog wel eens.
Denk eerder dat Wasim HET stiekum al een keer gedaan heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
QFT. Dat zijn vrienden daar niet ff wat over zeggen ipv dat hij constant met zijn uiterlijk bezig is.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wat zijn die gesprekken met die verwarmingsmonteur toch pijnlijk om te zien, echt ongekend![]()
![]()
![]()
Net als haar moeder. Ik vind het toch wel een knap meisje. Heel dik donkerrood haar, een bleek huidje. Vond alleen dat ze haar haar heel lelijk gekapt hadden op haar bruiloft. Opgestoken.. terwijl het los veel mooier en overweldigender is.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
Wat een onderkin heeft zij al. Die gaat heel zwaar worden.
ja ik vind die vrienden ook veel te pusherig en popi-jopi doen. Zo van: 'jahaa wij zijn allaaang geen maagd meer!' En inderdaad, het schrikt de vrouwen alleen maar af als je meteen begint: "hoi ik ben maagd. Kun je daar niet wat aan doen?'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Net als haar moeder. Ik vind het toch wel een knap meisje. Heel dik donkerrood haar, een bleek huidje. Vond alleen dat ze haar haar heel lelijk gekapt hadden op haar bruiloft. Opgestoken.. terwijl het los veel mooier en overweldigender is.
En die gast uit Utrecht. WAT!EEN!VERSCHRIKKELIJKE!KNEUS! mijn god...
zijn lijflied:
Leuk dat zijn vrienden zoveel moeite doen, maar misschien moeten ze hem leren een normaal gesprek te voeren. Je geeft niet als reden om vrouwen te ontmoeten op: "om ontmaagd te worden". Hoe snel wil je dat een vrouw van je vandaan vlucht? En na afgewezen te worden, gaf-ie een soort enge, rancuneuze bitch richting de kant van die vrouwen, die nog heel schappelijk waren door hem niet in zijn gezicht te zeggen wat voor een engerd het was.
Dat is sowieso nooit een slechte openingszin. Of nouja.. zelden, hoogstens wat dommigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Apotheose het volgende:
De 'hoi, kom je hier vaker?' is nog niet eens zo'n slechte openingszin nu
Dat denk ik ook. Dat zo'n trutje van RTL hem vantevoren heeft gezegd dat hij wel wat over maagdelijkheid enzo moet vragen/zeggen. En hij is natuurlijk veel te bleu om te zeggen 'ja dag!'...en los daarvan waarschijnlijk ook te sociaal onhandig om het uberhaupt te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Maar zou mij niets verbazen als ook hier RTL wat invloed heeft gehad op die gesprekken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:32 schreef Silenus het volgende:
Trouwens die blonde aan wie hij dat vroeg (niet de maagd maar die ander) was een leuk meisje.
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit een slechte openingszin. Of nouja.. zelden, hoogstens wat dommig![]()
Maar zou mij niets verbazen als ook hier RTL wat invloed heeft gehad op die gesprekken.
Jaa.. die dan weer welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.![]()
"Nee, ik heb net een bruine trui gebreid, en jij?"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.![]()
Ja met zo'n instelling ook echt verwachten dat je mensen kan leren kennen (want daar gaat het om, niet vrouwen versieren, mensen leren kennen!)...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Kutwijven, voor hun 10 anderen.![]()
Later op die avond:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verbaasde me niks. Net zoals de blokker verkoopster die zogenaamd voor Marcel zou vallen aldus de voice-over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Eerst de voice-over "Hij neemt het sportief op "
Vervolgens die gast met "Het is gewoon een slet, voor haar 10 anderen"
Aan het eind van de avondbij moeders
Ik denk dat hij de ergste van het stel is. Zelfs Marc kan met zijn bobblehead nog 'moves' maken naar een vrouw, zelfs Marcel heeft ondanks zijn onbeholpenheid het telefoonnummer van een meisje weten te vragen, deze Utrechtse stumperd is de meest onbeholpen van het hele zootjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:49 schreef muhahaha het volgende:
Het verklaart wel meteen waarom het niet zo wil vlotten met zijn ontmaagding.
Precies, waar Marc en Marcel nog enigzins verlegen zijn en het moeilijk vinden om een vrouw aan te spreken weet Michael echt de meest foute vragen te stellen zonder enige schaamte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de ergste van het stel is. Zelfs Marc kan met zijn bobblehead nog 'moves' maken naar een vrouw, zelfs Marcel heeft ondanks zijn onbeholpenheid het telefoonnummer van een meisje weten te vragen, deze Utrechtse stumperd is de meest onbeholpen van het hele zootje
Dat is een misvattingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Laat hem lekker naar de hoeren gaan. Als het maagd-zijn zo'n issue voor je is. Djeez.
En ik geloof nog steeds dat Avithal een troll is. En anders moet ze naar een psycholoog, want als zo'n mooi meisje geen zelfvertrouwen heeft...
Ik ken ook een heel mooi meisje die heel lang een zeer laag zelfbeeld heeft gehad hoor...ondanks alle complimenten en aandacht die ze altijd kreeg...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Laat hem lekker naar de hoeren gaan. Als het maagd-zijn zo'n issue voor je is. Djeez.
En ik geloof nog steeds dat Avithal een troll is. En anders moet ze naar een psycholoog, want als zo'n mooi meisje geen zelfvertrouwen heeft...
Mwoah, die dacht zelf aan 1 ding.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een misvattingAls je mooi bent,hoef je niet automatisch vol zelfvertrouwen te zijn. Ik geloof haar wel
Ik hoop dat ze verder gaat met tattooboy, leek me wel een mooi koppel.
Dat doen ze allemaal in het programma. Maar dat is denk ik vooral zo geknipt/specifiek gevraagd door RTLquote:
Ja, dat klopt wel ja. Stomme nabewerkingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal in het programma. Maar dat is denk ik vooral zo geknipt/specifiek gevraagd door RTL
Al heb ik dat van die veiling gemist.quote:♚ Avithαℓ. @Avithall 14h
Dat ik mezelf serieus zou veilen? nooit. Orginele video had een hele andere wending dan hoe het nu is. #ihhnng
quote:@msnguy90 Ja te raar gewoon. in de orginele video zeg ik dat ik dat veilen erg en sletterig vond. knippen en plakken en ik word de slet..
Dit dus. Je kan zo'n ontzettend verkeerd beeld van jezelf hebben. Wat een ander niet eens opvalt, kan voor diegene zelf een 'levensgroot' probleem zijn (bijvoorbeeld een zogenaamd dikke buik).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een misvattingAls je mooi bent,hoef je niet automatisch vol zelfvertrouwen te zijn. Ik geloof haar wel
Ik hoop dat ze verder gaat met tattooboy, leek me wel een mooi koppel.
Pff.. de kandidaten zijn achteraf niet positief over hoe de show neergezet (met geknip en geplak) is zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heb ik dat van die veiling gemist.
[..]
Lang genoeg interview, beetje knippen hier of daar.. en je hebt zo een heel ander gesprek. Best jammer. DAcht altijd dat dat meer voor SBS zou zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:21 schreef 2013 het volgende:
Pff.. de kandidaten zijn achteraf niet positief over hoe de show neergezet (met geknip en geplak) is zeg
Dat was in de laatste 5 minuten van de aflevering meen ik en rtl schiep inderdaad de illusie dat Avithal wel geinteresseerd leek in 500.000 euro voor haar ontmaagding.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heb ik dat van die veiling gemist.
[..]
Vond t wel goed dat ie toch nee bleef zeggen over het naaktgaan bij dat schilderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was in de laatste 5 minuten van de aflevering meen ik en rtl schiep inderdaad de illusie dat Avithal wel geinteresseerd leek in 500.000 euro voor haar ontmaagding.
Tjah, alles voor de kijkcijfertjes he. Ik denk dat alleen Michael daadwerkelijk zoveel met seks bezig is mede dankzij zijn vrienden.
Wait, what? Ze zou voor mij vallen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat verbaasde me niks. Net zoals de blokker verkoopster die zogenaamd voor Marcel zou vallen aldus de voice-over.
Ja die blokkerverkoopster zag jou wel zitten volgens de voice-over. DAardoor kwam ze je ook tig keer 'lastig vallen'quote:
Ja, ze bleef steeds terugkomen dus ze had een oogje op je.quote:
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
Avithal die begint over een veiling van de ontmaagdingja hoor.. raar wijf.
Ze is echt een slechte actrice.
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar was
Er zijn wel vrouwen die redelijk wat doen zonder daadwerkelijk te penetreren, ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.
Dit dekt de lading nog iets beter...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:45 schreef C1994 het volgende:
Oh my god.. Die Michael heeft een cursus 'Hoe ga ik om met vrouwen mensen' nodig. Was verder best een saaie aflevering, maar Waylon is wel sexy.
hahahahaaha je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit dekt de lading nog iets beter...
Hahaha inteelt verklaard alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
Maar die Michael komt uit Utrecht, aan zijn accent en al te horen zou ik denken dat het een Limburger iszou dat zwakzinnige ook meteen verklaren, gewoon inteelt.
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Syntix het volgende:
Je zou ook maar voice-over zijn van dit programmaOverigens kun je toch gewoon eisen in je contract dat je eerst wilt zien wat ze uitzenden voordat ze het daadwerkelijk uitzenden...
Nou ja, wat dat betreft lijkt het wel een beetje op een programma van National Geographic of Animal planetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoeren
Vraag me af wat ze er voor krijgen .. afhankelijk daarvan zal die overweging gemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenZelfde geldt overigens voor Oh Oh Cherso etc.
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...
Wat ik van Marcel begreep was dat niet gebeurd nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:21 schreef 2013 het volgende:
[..]
Pff.. de kandidaten zijn achteraf niet positief over hoe de show neergezet (met geknip en geplak) is zeg
Wil best de commentaren horen van dat Passie in de Polder danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Die Mundo was in ieder geval erg boosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil best de commentaren horen van dat Passie in de Polder dan
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Die Mundo was in ieder geval erg boos
http://www.omroepbrabant.(...)+staan+voor+lul.aspx
Dat wel iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Welkom in Hilversumquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer, aan je reactie begrijp ik van niet ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet in zat, beetje flauw van rtl hoor -.-
[..]
hahahahahahaha jij bent helemaal lekker in je hoofd xD
[..]
Ach alle tijd, ik heb geen haast.. alleen het lijkt me wel leuk om een aflevering van me zelf weer eens te zien.. te grappig!
Ja zoiets zal het wel zijn dan idd !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wasim HET stiekum al een keer gedaan heeft![]()
En dat die Joost uit de kast komt.
is ook altijd spannend natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok vrijdag een date en ik zit nu al in de zenuwen.
Dat vroeg ik me ook af maar hij is net online ;-)quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar blijft de aflevering van volgende week. Vorige week kon je tegen betaling al wel vooruit kijken.
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Seks op een eerste date? Nooit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doen? En nee ik doel niet op seks
.
Groot gelijkquote:
voor het 2e seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat kan ik nog niet zeggen, er wordt namelijk een stukje opgenomen voor de show.
Oh, leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat kan ik nog niet zeggen, er wordt namelijk een stukje opgenomen voor de show.
Dan zal ik maar niks zeggen over de shirtjes die meiden/vrouwen dragenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Doodloper het volgende:
Dat shirt van Alex in aflevering 6, "smile if you masturbate", dat doe je toch niet meer aan op die leeftijd?
Ach ik vind het gewoon een leuk tshirt om thuis te dragen xDquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks zeggen over de shirtjes die meiden/vrouwen dragen
Komt vast goed! Veel plezier alvastquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Je hebt je op 22 februari 2011 al gemeld op het fok forum. Sceptische mensen willen graag een foto net zoals die in de OP van Marcel en Alex.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef jugler het volgende:
Hmm weet niet of ik er goed aan ga doen (met blik op wat er allemaal maandag in beeld kan gaan kan komen) maar ik dacht ik meld mij even op het FOK forum.
Jasper hier, die dude van 23 met "legohaar" of w /e met quasi-poëzie skills en met the right wingman for the job uut Grunn. Sceptische menschen kunnen vrolijk even een google searchje doen naar @jvdhof op de Twitter etc. Verder ben ik wel liev
Die gasten van de editing waren in week 2 nog bezig met de montage van aflevering 4. Beetje korte termijn dus. Jannes (die huisgenoot/vriend van mij) probeerde nog wat te regelen met het eerder bekijken van afleveringen, maar kreeg 0 op het rekest (en die gast kan hard zeuren, dus dan moet je wel stevig in je schoenen staan).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?
My bad, ik was vergeten dat hier alles op de letter kan gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je hebt je op 22 februari 2011 al gemeld op het fok forum. Sceptische mensen willen graag een foto net zoals die in de OP van Marcel en Alex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:17:46 ]
[ Bericht 59% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:17:54 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:58 schreef jugler het volgende:
NaisssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt baas dat er een aantal van het programma op fok zitten![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:18:06 ]
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:18:21 ]
[ Bericht 35% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:16:55 ]
[ Bericht 42% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:17:18 ]
meisje met het mooie haar is leuk, nog wat geworden met die dates?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:05 schreef jugler het volgende:
[..]
Volgens mij ging er wel iets mis, eindigde met minder aan dan zij geloof ik
Zitten die dates er ook al in?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
meisje met het mooie haar is leuk, nog wat geworden met die dates?
haha ja de dates zitten er ook inquote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:16 schreef jugler het volgende:
[..]
Zitten die dates er ook al in?
Ben nog met een paar van die meiden op stap geweest, maar succesverhalen werden het niet.
Je gedicht was om te janken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef jugler het volgende:
Hmm weet niet of ik er goed aan ga doen (met blik op wat er allemaal maandag in beeld kan gaan kan komen) maar ik dacht ik meld mij even op het FOK forum.
Jasper hier, die dude van 23 met "legohaar" of w /e met quasi-poëzie skills en met the right wingman for the job uut Grunn. Sceptische menschen kunnen vrolijk even een google searchje doen naar @jvdhof op de Twitter etc. Verder ben ik wel liev
Marcel! Cool dat je een date hebtHoop dat het echt wat wordt! Ben zelf ook al tegen een leuk meisje aangelopen (ik zei 'sorry', zij zei 'lul', de romantiek liep over), maar laat het Ewout niet horen
We komen er wel
quote:
Ja dat was dus niet -mijn- insteek (hurhur) van het programma, maar wel die van Ewout. Programma mag er graag een 'probleem' van maken en dat wij willen/vinden dat het opgelost moet worden. Da's in 't echt niet het geval, ik heb er totaal geen moeite mee dat ik nog maagd ben en daarom deed ik ook mee. Maja Televee moet interessant blijven etc. Dat is wel ook de kritiek die ik aan de programmamakers heb gegeven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Silenus het volgende:
...volgende keer weglaten als je wil batsen.
je kan die aflevering al downloaden hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef jugler het volgende:
(of iig nóg niet, want maandagavond zou nog eens raar kunnen lopen).
Waarom heb je meegedaan, wat was het voordeel voor jou om met zo'n programma mee te gaan doen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef jugler het volgende:
Haha, nou mooi dat 't gedicht (dat ik wel zelf geschreven had, maar niet hiervoor of voor iets vergelijkbaars) dan niet mijn idee was![]()
Nou was dat hele dingetje met Claudia niet actueel, speelde meer dan een anderhalf jaar geleden. Bovendien kende ze dat gedicht al, want ik bewaar die shit nooit (als ik het al opschrijf) maar zij vind het leuk, dus ondanks dat we geen acteurs zijn gingen we met dat bedmomentje wel voor een Kalf
[..]
Ja dat was dus niet -mijn- insteek (hurhur) van het programma, maar wel die van Ewout. Programma mag er graag een 'probleem' van maken en dat wij willen/vinden dat het opgelost moet worden. Da's in 't echt niet het geval, ik heb er totaal geen moeite mee dat ik nog maagd ben en daarom deed ik ook mee. Maja Televee moet interessant blijven etc. Dat is wel ook de kritiek die ik aan de programmamakers heb gegeven.
Spijt heb ik niet (of iig nóg niet, want maandagavond zou nog eens raar kunnen lopen). Mensen zijn uitsluitend positief als ze me aanspreken op straat en ik heb blijkbaar fans die met me op de foto willen of gewoon wat willen pratenHeb ook al een leuk meisje ontmoet en paar dates gehad, dus ik mag niet klagen
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je meegedaan, wat was het voordeel voor jou om met zo'n programma mee te gaan doen?
Mja, die onderbouwing mag wel wat beter. Als je geen moeite hebt met maagd zijn, dan doe je toch gewoon niet mee. Je kunt er ook geouwehoer op je werk/studie etc. mee krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef jugler het volgende:
Jasper hier, die dude van 23 met "legohaar"
Dat is afwachten dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mja, die onderbouwing mag wel wat beter. Als je geen moeite hebt met maagd zijn, dan doe je toch gewoon niet mee. Je kunt er ook geouwehoer op je werk/studie etc. mee krijgen.
HAHAHA ECHT HILAAAAARISCH DAT JE ALLES AL VERKLAPT ! THANKS !quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:40 schreef hmmmz het volgende:
Ben de nieuwe aflevering aan het kijken.
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door RockNijntje op 07-06-2013 11:57:34 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oe, maar ik houd me in, kijk liever "live".quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kan die aflevering al downloaden he
Hoop dat je die van mij niet bedoelt, toch in spoiler gezet.quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
HAHAHA ECHT HILAAAAARISCH DAT JE ALLES AL VERKLAPT ! THANKS !
Ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van alle deelnemers zit in dit topic, geeft je toch te denken![]()
Heet dat niet een 'positief extern effect'?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.
Je bent nu op Fok! dus dat gaat niet meer opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'positief extern effect'?Was in ieder geval een bijkomstigheidje, deed vooral mee omdat ik dacht dat ik misschien wel een heel klein beetje niet de stereo-type 'je bent een nerd dus je bent maagd' dude was. Én natuurlijk omdat ik gewoon was opgegeven door m'n vrienden als wijze van grap
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van alle deelnemers zit in dit topic, geeft je toch te denken![]()
Jannes is een vervelende troll volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'positief extern effect'?Was in ieder geval een bijkomstigheidje, deed vooral mee omdat ik dacht dat ik misschien wel een heel klein beetje niet de stereo-type 'je bent een nerd dus je bent maagd' dude was. Én natuurlijk omdat ik gewoon was opgegeven door m'n vrienden als wijze van grap
Die krijg je pas nadat je seks hebt gehad?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maken ze een programma over pandapunten. Dat maagd zijn is zo bizar uitvergroot
leuke vriendenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Idd, zamel dan geld in en stel voor te betalen voor de hoerenquote:
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, zamel dan geld in en stel voor te betalen voor de hoeren
of nog beter: heb het er niet over
Ach, achteraf was het bij mij ook het gevalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, achteraf was het bij mij ook het gevalalleen heb ik er nooit voor betaald
nee ik zou dat ook nooit doen.... Moet wel speciaal zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.
Like a boss ^^quote:
Nice hahahaha hey hey niet zo boos kijken xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het nog wat geworden met dat meisje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Like a boss ^^
[..]
Nice hahahaha hey hey niet zo boos kijken xD
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:57 schreef Captainp00face het volgende:
Avithal mag zich ook wel registreren nu
Nee de sterio type maagd-nerd dat ben ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Bro, dat verkleint je batsbaarheid met minstens 50%quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef De-Dwerg het volgende:
Nooit een fedora gedragen, ik heb een stetson, droeg hem niet op de date en nee ik ga hem ook niet ditchen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doe normaal over zijn hoed, die is juist awesome.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nee de sterio type maagd-nerd dat ben ikmaar ja een beetje zelfspot moet kunnen. Anywho, zeg nog niks over de date, maar ze is een aardige meid denk alleen dat er niks uit gaat komen.
Maar ja ik ben een date ervaring rijker en dat is ook goed
Oh en wat ik nog gehoord hen is dat micheal geen maagd meer is.
Verveling + internet.. What else?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hahahahaha grappig dit joh.. eerst Marcel, toen Alex en nu Jasper die lid is van FOK!
Hoe zijn jullie opeens op FOK! terecht gekomen?
Had ook wel het idee dat die jongen er wat meer achteraan zat dan wij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en wat ik nog gehoord hen is dat micheal geen maagd meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |