SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:16:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Mike op 07-06-2013 19:17:18 ]
meisje met het mooie haar is leuk, nog wat geworden met die dates?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:05 schreef jugler het volgende:
[..]
Volgens mij ging er wel iets mis, eindigde met minder aan dan zij geloof ik
Zitten die dates er ook al in?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
meisje met het mooie haar is leuk, nog wat geworden met die dates?
haha ja de dates zitten er ook inquote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:16 schreef jugler het volgende:
[..]
Zitten die dates er ook al in?
Ben nog met een paar van die meiden op stap geweest, maar succesverhalen werden het niet.
Je gedicht was om te janken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef jugler het volgende:
Hmm weet niet of ik er goed aan ga doen (met blik op wat er allemaal maandag in beeld kan gaan kan komen) maar ik dacht ik meld mij even op het FOK forum.
Jasper hier, die dude van 23 met "legohaar" of w /e met quasi-poëzie skills en met the right wingman for the job uut Grunn. Sceptische menschen kunnen vrolijk even een google searchje doen naar @jvdhof op de Twitter etc. Verder ben ik wel liev
Marcel! Cool dat je een date hebtHoop dat het echt wat wordt! Ben zelf ook al tegen een leuk meisje aangelopen (ik zei 'sorry', zij zei 'lul', de romantiek liep over), maar laat het Ewout niet horen
We komen er wel
quote:
Ja dat was dus niet -mijn- insteek (hurhur) van het programma, maar wel die van Ewout. Programma mag er graag een 'probleem' van maken en dat wij willen/vinden dat het opgelost moet worden. Da's in 't echt niet het geval, ik heb er totaal geen moeite mee dat ik nog maagd ben en daarom deed ik ook mee. Maja Televee moet interessant blijven etc. Dat is wel ook de kritiek die ik aan de programmamakers heb gegeven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Silenus het volgende:
...volgende keer weglaten als je wil batsen.
je kan die aflevering al downloaden hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef jugler het volgende:
(of iig nóg niet, want maandagavond zou nog eens raar kunnen lopen).
Waarom heb je meegedaan, wat was het voordeel voor jou om met zo'n programma mee te gaan doen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef jugler het volgende:
Haha, nou mooi dat 't gedicht (dat ik wel zelf geschreven had, maar niet hiervoor of voor iets vergelijkbaars) dan niet mijn idee was![]()
Nou was dat hele dingetje met Claudia niet actueel, speelde meer dan een anderhalf jaar geleden. Bovendien kende ze dat gedicht al, want ik bewaar die shit nooit (als ik het al opschrijf) maar zij vind het leuk, dus ondanks dat we geen acteurs zijn gingen we met dat bedmomentje wel voor een Kalf
[..]
Ja dat was dus niet -mijn- insteek (hurhur) van het programma, maar wel die van Ewout. Programma mag er graag een 'probleem' van maken en dat wij willen/vinden dat het opgelost moet worden. Da's in 't echt niet het geval, ik heb er totaal geen moeite mee dat ik nog maagd ben en daarom deed ik ook mee. Maja Televee moet interessant blijven etc. Dat is wel ook de kritiek die ik aan de programmamakers heb gegeven.
Spijt heb ik niet (of iig nóg niet, want maandagavond zou nog eens raar kunnen lopen). Mensen zijn uitsluitend positief als ze me aanspreken op straat en ik heb blijkbaar fans die met me op de foto willen of gewoon wat willen pratenHeb ook al een leuk meisje ontmoet en paar dates gehad, dus ik mag niet klagen
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je meegedaan, wat was het voordeel voor jou om met zo'n programma mee te gaan doen?
Mja, die onderbouwing mag wel wat beter. Als je geen moeite hebt met maagd zijn, dan doe je toch gewoon niet mee. Je kunt er ook geouwehoer op je werk/studie etc. mee krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef jugler het volgende:
Jasper hier, die dude van 23 met "legohaar"
Dat is afwachten dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mja, die onderbouwing mag wel wat beter. Als je geen moeite hebt met maagd zijn, dan doe je toch gewoon niet mee. Je kunt er ook geouwehoer op je werk/studie etc. mee krijgen.
HAHAHA ECHT HILAAAAARISCH DAT JE ALLES AL VERKLAPT ! THANKS !quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:40 schreef hmmmz het volgende:
Ben de nieuwe aflevering aan het kijken.
*knip*
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:58 schreef jugler het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door RockNijntje op 07-06-2013 11:57:34 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oe, maar ik houd me in, kijk liever "live".quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kan die aflevering al downloaden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |