Ja, ze bleef steeds terugkomen dus ze had een oogje op je.quote:
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
Avithal die begint over een veiling van de ontmaagdingja hoor.. raar wijf.
Ze is echt een slechte actrice.
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar was
Er zijn wel vrouwen die redelijk wat doen zonder daadwerkelijk te penetreren, ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.
Dit dekt de lading nog iets beter...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:45 schreef C1994 het volgende:
Oh my god.. Die Michael heeft een cursus 'Hoe ga ik om met vrouwen mensen' nodig. Was verder best een saaie aflevering, maar Waylon is wel sexy.
hahahahaaha je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit dekt de lading nog iets beter...
Hahaha inteelt verklaard alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
Maar die Michael komt uit Utrecht, aan zijn accent en al te horen zou ik denken dat het een Limburger iszou dat zwakzinnige ook meteen verklaren, gewoon inteelt.
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Syntix het volgende:
Je zou ook maar voice-over zijn van dit programmaOverigens kun je toch gewoon eisen in je contract dat je eerst wilt zien wat ze uitzenden voordat ze het daadwerkelijk uitzenden...
Nou ja, wat dat betreft lijkt het wel een beetje op een programma van National Geographic of Animal planetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoeren
Vraag me af wat ze er voor krijgen .. afhankelijk daarvan zal die overweging gemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenZelfde geldt overigens voor Oh Oh Cherso etc.
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...
Wat ik van Marcel begreep was dat niet gebeurd nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:21 schreef 2013 het volgende:
[..]
Pff.. de kandidaten zijn achteraf niet positief over hoe de show neergezet (met geknip en geplak) is zeg
Wil best de commentaren horen van dat Passie in de Polder danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Die Mundo was in ieder geval erg boosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil best de commentaren horen van dat Passie in de Polder dan
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Die Mundo was in ieder geval erg boos
http://www.omroepbrabant.(...)+staan+voor+lul.aspx
Dat wel iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Welkom in Hilversumquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer, aan je reactie begrijp ik van niet ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet in zat, beetje flauw van rtl hoor -.-
[..]
hahahahahahaha jij bent helemaal lekker in je hoofd xD
[..]
Ach alle tijd, ik heb geen haast.. alleen het lijkt me wel leuk om een aflevering van me zelf weer eens te zien.. te grappig!
Ja zoiets zal het wel zijn dan idd !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wasim HET stiekum al een keer gedaan heeft![]()
En dat die Joost uit de kast komt.
is ook altijd spannend natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok vrijdag een date en ik zit nu al in de zenuwen.
Dat vroeg ik me ook af maar hij is net online ;-)quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar blijft de aflevering van volgende week. Vorige week kon je tegen betaling al wel vooruit kijken.
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Seks op een eerste date? Nooit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doen? En nee ik doel niet op seks
.
Groot gelijkquote:
voor het 2e seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat kan ik nog niet zeggen, er wordt namelijk een stukje opgenomen voor de show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |