Dat wel iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Welkom in Hilversumquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij alle programma's van die Ewout Genemans. Smerige rat is het, maar het zorgt wel voor vermakelijke tv
Jammer, aan je reactie begrijp ik van niet ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet in zat, beetje flauw van rtl hoor -.-
[..]
hahahahahahaha jij bent helemaal lekker in je hoofd xD
[..]
Ach alle tijd, ik heb geen haast.. alleen het lijkt me wel leuk om een aflevering van me zelf weer eens te zien.. te grappig!
Ja zoiets zal het wel zijn dan idd !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wasim HET stiekum al een keer gedaan heeft![]()
En dat die Joost uit de kast komt.
is ook altijd spannend natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok vrijdag een date en ik zit nu al in de zenuwen.
Dat vroeg ik me ook af maar hij is net online ;-)quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar blijft de aflevering van volgende week. Vorige week kon je tegen betaling al wel vooruit kijken.
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef De-Dwerg het volgende:
Seks op een eerste date? Nooit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes. Komt wel goed. Wat gaan jullie doen? En nee ik doel niet op seks
.
Groot gelijkquote:
voor het 2e seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat kan ik nog niet zeggen, er wordt namelijk een stukje opgenomen voor de show.
Oh, leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat kan ik nog niet zeggen, er wordt namelijk een stukje opgenomen voor de show.
Dan zal ik maar niks zeggen over de shirtjes die meiden/vrouwen dragenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Doodloper het volgende:
Dat shirt van Alex in aflevering 6, "smile if you masturbate", dat doe je toch niet meer aan op die leeftijd?
Ach ik vind het gewoon een leuk tshirt om thuis te dragen xDquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks zeggen over de shirtjes die meiden/vrouwen dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |