Wait, what? Ze zou voor mij vallen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat verbaasde me niks. Net zoals de blokker verkoopster die zogenaamd voor Marcel zou vallen aldus de voice-over.
Ja die blokkerverkoopster zag jou wel zitten volgens de voice-over. DAardoor kwam ze je ook tig keer 'lastig vallen'quote:
Ja, ze bleef steeds terugkomen dus ze had een oogje op je.quote:
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
Avithal die begint over een veiling van de ontmaagdingja hoor.. raar wijf.
Ze is echt een slechte actrice.
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou ook wel voor 2,5 miljoen mijn maagdelijkheid willen verkopen als ik haar was
Er zijn wel vrouwen die redelijk wat doen zonder daadwerkelijk te penetreren, ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof dat mens maagd is joh.. die heeft meer piemels gezien dan een basisschool gymleraar.
Dit dekt de lading nog iets beter...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:45 schreef C1994 het volgende:
Oh my god.. Die Michael heeft een cursus 'Hoe ga ik om met vrouwen mensen' nodig. Was verder best een saaie aflevering, maar Waylon is wel sexy.
hahahahaaha je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit dekt de lading nog iets beter...
Hahaha inteelt verklaard alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
Maar die Michael komt uit Utrecht, aan zijn accent en al te horen zou ik denken dat het een Limburger iszou dat zwakzinnige ook meteen verklaren, gewoon inteelt.
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Syntix het volgende:
Je zou ook maar voice-over zijn van dit programmaOverigens kun je toch gewoon eisen in je contract dat je eerst wilt zien wat ze uitzenden voordat ze het daadwerkelijk uitzenden...
Nou ja, wat dat betreft lijkt het wel een beetje op een programma van National Geographic of Animal planetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je eisen ja, maar daar gaan zij natuurlijk niet mee akkoord. Daar draait heel zo'n programma op. Het is geen documentaire..
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch niet akkoord met knippen en plakken in je quotes
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moment dat jij tekent ben je volgens mij zowat al je rechten kwijt en heb je pech. Zij gaan echt niet jouw die aflevering laten reviewen en alle op- en aanmerkingen doorvoeren
Vraag me af wat ze er voor krijgen .. afhankelijk daarvan zal die overweging gemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zou het voor hun idd erg saai kunnen worden, maar ik doelde meer op degene die meedoen aan zo'n programma. Zouden die daar nou echt niet over nadenken voordat ze tekenenZelfde geldt overigens voor Oh Oh Cherso etc.
Van te voren de uitzending zien is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat lastig als het al wordt uitgezonden he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |