Hoop dat je die van mij niet bedoelt, toch in spoiler gezet.quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
HAHAHA ECHT HILAAAAARISCH DAT JE ALLES AL VERKLAPT ! THANKS !
Ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van alle deelnemers zit in dit topic, geeft je toch te denken![]()
Heet dat niet een 'positief extern effect'?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bekendheid, hij heeft al een paar dates gehad. Staat gewoon in zijn post.
Je bent nu op Fok! dus dat gaat niet meer opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'positief extern effect'?Was in ieder geval een bijkomstigheidje, deed vooral mee omdat ik dacht dat ik misschien wel een heel klein beetje niet de stereo-type 'je bent een nerd dus je bent maagd' dude was. Én natuurlijk omdat ik gewoon was opgegeven door m'n vrienden als wijze van grap
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van alle deelnemers zit in dit topic, geeft je toch te denken![]()
Jannes is een vervelende troll volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'positief extern effect'?Was in ieder geval een bijkomstigheidje, deed vooral mee omdat ik dacht dat ik misschien wel een heel klein beetje niet de stereo-type 'je bent een nerd dus je bent maagd' dude was. Én natuurlijk omdat ik gewoon was opgegeven door m'n vrienden als wijze van grap
Die krijg je pas nadat je seks hebt gehad?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maken ze een programma over pandapunten. Dat maagd zijn is zo bizar uitvergroot
leuke vriendenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Idd, zamel dan geld in en stel voor te betalen voor de hoerenquote:
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, zamel dan geld in en stel voor te betalen voor de hoeren
of nog beter: heb het er niet over
Ach, achteraf was het bij mij ook het gevalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, achteraf was het bij mij ook het gevalalleen heb ik er nooit voor betaald
nee ik zou dat ook nooit doen.... Moet wel speciaal zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dat laatste, je door een hoer laten ontmaagden zou mij niks lijken. Zoiets vergeeet je ook niet.
Like a boss ^^quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:58 schreef jugler het volgende:
Nice hahahaha hey hey niet zo boos kijken xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het nog wat geworden met dat meisje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Like a boss ^^
[..]
Nice hahahaha hey hey niet zo boos kijken xD
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:57 schreef Captainp00face het volgende:
Avithal mag zich ook wel registreren nu
Nee de sterio type maagd-nerd dat ben ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Bro, dat verkleint je batsbaarheid met minstens 50%quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef De-Dwerg het volgende:
Nooit een fedora gedragen, ik heb een stetson, droeg hem niet op de date en nee ik ga hem ook niet ditchen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doe normaal over zijn hoed, die is juist awesome.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nee de sterio type maagd-nerd dat ben ikmaar ja een beetje zelfspot moet kunnen. Anywho, zeg nog niks over de date, maar ze is een aardige meid denk alleen dat er niks uit gaat komen.
Maar ja ik ben een date ervaring rijker en dat is ook goed
Oh en wat ik nog gehoord hen is dat micheal geen maagd meer is.
Verveling + internet.. What else?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hahahahaha grappig dit joh.. eerst Marcel, toen Alex en nu Jasper die lid is van FOK!
Hoe zijn jullie opeens op FOK! terecht gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |