Bizar idd dat hij dat zo vraagtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Thorír het volgende:
Over dat 'ie van z'n maagdelijkheid af wil en dan vragen "Hoe sta jij daar voor open?"
Dat soort mensen bestaan toch niet echtquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bizar idd dat hij dat zo vraagt
Toch wel een beetje een wereldvreemd type.
Ach het zijn tofh maar actrices.. dus dan maakt dat niet uitquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort mensen bestaan toch niet echt
Godverdommequote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Hij mag zo eindelijk het biggetje aanduwen
Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet in zat, beetje flauw van rtl hoor -.-quote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef robkuh1990 het volgende:
vandaag kwamen toch ook die 2 dansertjes in actie?
hahahahahahaha jij bent helemaal lekker in je hoofd xDquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
Ach alle tijd, ik heb geen haast.. alleen het lijkt me wel leuk om een aflevering van me zelf weer eens te zien.. te grappig!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk in de volgende aflevering . Ze skippen nog wel eens.
Denk eerder dat Wasim HET stiekum al een keer gedaan heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
QFT. Dat zijn vrienden daar niet ff wat over zeggen ipv dat hij constant met zijn uiterlijk bezig is.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wat zijn die gesprekken met die verwarmingsmonteur toch pijnlijk om te zien, echt ongekend![]()
![]()
![]()
Net als haar moeder. Ik vind het toch wel een knap meisje. Heel dik donkerrood haar, een bleek huidje. Vond alleen dat ze haar haar heel lelijk gekapt hadden op haar bruiloft. Opgestoken.. terwijl het los veel mooier en overweldigender is.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
Wat een onderkin heeft zij al. Die gaat heel zwaar worden.
ja ik vind die vrienden ook veel te pusherig en popi-jopi doen. Zo van: 'jahaa wij zijn allaaang geen maagd meer!' En inderdaad, het schrikt de vrouwen alleen maar af als je meteen begint: "hoi ik ben maagd. Kun je daar niet wat aan doen?'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Net als haar moeder. Ik vind het toch wel een knap meisje. Heel dik donkerrood haar, een bleek huidje. Vond alleen dat ze haar haar heel lelijk gekapt hadden op haar bruiloft. Opgestoken.. terwijl het los veel mooier en overweldigender is.
En die gast uit Utrecht. WAT!EEN!VERSCHRIKKELIJKE!KNEUS! mijn god...
zijn lijflied:
Leuk dat zijn vrienden zoveel moeite doen, maar misschien moeten ze hem leren een normaal gesprek te voeren. Je geeft niet als reden om vrouwen te ontmoeten op: "om ontmaagd te worden". Hoe snel wil je dat een vrouw van je vandaan vlucht? En na afgewezen te worden, gaf-ie een soort enge, rancuneuze bitch richting de kant van die vrouwen, die nog heel schappelijk waren door hem niet in zijn gezicht te zeggen wat voor een engerd het was.
Dat is sowieso nooit een slechte openingszin. Of nouja.. zelden, hoogstens wat dommigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Apotheose het volgende:
De 'hoi, kom je hier vaker?' is nog niet eens zo'n slechte openingszin nu
Dat denk ik ook. Dat zo'n trutje van RTL hem vantevoren heeft gezegd dat hij wel wat over maagdelijkheid enzo moet vragen/zeggen. En hij is natuurlijk veel te bleu om te zeggen 'ja dag!'...en los daarvan waarschijnlijk ook te sociaal onhandig om het uberhaupt te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Maar zou mij niets verbazen als ook hier RTL wat invloed heeft gehad op die gesprekken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:32 schreef Silenus het volgende:
Trouwens die blonde aan wie hij dat vroeg (niet de maagd maar die ander) was een leuk meisje.
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit een slechte openingszin. Of nouja.. zelden, hoogstens wat dommig![]()
Maar zou mij niets verbazen als ook hier RTL wat invloed heeft gehad op die gesprekken.
Jaa.. die dan weer welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.![]()
"Nee, ik heb net een bruine trui gebreid, en jij?"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel de 'ben je hier wezen skien' in snowworld. /michael.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |