DIE JA... dat was deze week!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
We hebben jou wel een beetje gemist deze aflevering Marcel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk in de volgende aflevering . Ze skippen nog wel eens.
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
ja idd hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef Silenus het volgende:
"Ik loop al 33 jaar met een geheim...."
..."Vooral de eerste 15 jaar had ik het er héél moeilijk mee."
ik vind ze samen zo'n leuk setjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachten![]()
En volgens de TWitter van Avithal zou dit toch de laatste aflevering met haar zijn?lijkt me ook wat vaag toch?
Zoals ze was aan het vissen met die 2,5 miljoen..... Voor 2,5 miljoen kun je krikken dat je je zak vier maanden lang op ijs moet zetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:30 schreef CrushedTinBox het volgende:
Volgens heeft die Avithal al 100+ kerels in bed gehad en doet ze zich nu voor als maag om binnenkort haar 'maagdelijkheid' te veilen voor een paar ton.
Maar die vent is niet helemaal goed toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Wat een lekker wijf wat mee ging bowlen, die met die grote hals aan haar trui. En wat een zak die maagd.
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Zij zijn wel de enige in dit programma die gaan neuken volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Goed om te weten, ben ik niet de enige persoon die mijzelf uitlachtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik lach je gewoon uit hoor Marcel, die Ewout moet je niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |