Dat is wel een leuk idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:30 schreef vandermar het volgende:
VOlgend jaar een multiplayer game met de SC
Jaquote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:10:02Alexis heeft een eenzijdig ongeluk gehad met zijn Audi A8. Dat is een auto die alles zelf kan, dat is wat Alexis ook nodig heeft. #FcbMga reageer retweet
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee.
Alleen duurt dat al ananas lang met drie personen.
Dat is ook lekker handigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:10:02Alexis heeft een eenzijdig ongeluk gehad met zijn Audi A8. Dat is een auto die alles zelf kan, dat is wat Alexis ook nodig heeft. #FcbMga reageer retweet
Nee. Ben een beetje moe, computeren is al vermoeiend genoeg. Isner gaat eraf?quote:
jezus , spamletjequote:
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.
True. Als we dan gewoon Chelsea, City, United, Spurs, Arsenal en Liverpool als clubs mag kiezen om te beginnen kan het wel. Want opbouwclubs is niet leuk in netwerk games, dan loopt de een sneller vooruit dan de ander.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.
Ik heb het wel eens met een vriend gedaan. Continue elkaars mogelijke transfers kapenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.
de helft in 14 hierquote:
als je dat doet jat ik je stok en schrijf ik een dreigbriefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.
Lower League managementquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
True. Als we dan gewoon Chelsea, City, United, Spurs, Arsenal en Liverpool als clubs mag kiezen om te beginnen kan het wel. Want opbouwclubs is niet leuk in netwerk games, dan loopt de een sneller vooruit dan de ander.
Nee, geniale 4e set. Haas mist op 6-5 een paar matchpoints, Isner maakt er een tiebreak van, vervolgens krijgt Haas nog een shitload aan matchpoints en Isner pakt de setquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ben een beetje moe, computeren is al vermoeiend genoeg. Isner gaat eraf?
Ik heb zoiets nooit gedaan. Maar volgens mij kan je dan echt nauwelijks spelers van elkaar kopen. Omdat je dan belachelijk veel gaat vragen enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een vriend gedaan. Continue elkaars mogelijke transfers kapen
Dan komen de hooligans van de clubs in opstand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je dat doet jat ik je stok en schrijf ik een dreigbrief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geniale 4e set. Haas mist op 6-5 een paar matchpoints, Isner maakt er een tiebreak van, vervolgens krijgt Haas nog een shitload aan matchpoints en Isner pakt de set
In totaal 12 matchpoints voor die debiel
Spelers van andere clubs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nooit gedaan. Maar volgens mij kan je dan echt nauwelijks spelers van elkaar kopen. Omdat je dan belachelijk veel gaat vragen enzo.
Ik was altijd Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laagste waar ik gecoacht heb is meestal de tweede divisie ofzo.
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
John Isner tegen Nicolas Mahutwat een bazenpartije
Gewoon expres op kutspelers bieden en dan hopen dat hij er veel geld aan verspildquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers van andere clubs.
Ik was Feyenoord en hij Ajax. Ik ging Jack Tuyp halen omdat die geniale stats hadging hij daar ook ineens op bieden
ik had nauwelijks geld dus had hij op een gegeven alles voor mij weggekaapt
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliest.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Isner wint. Geniale tennisserquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliest.
[ afbeelding ]
Toen de transferperiode voorbij was zijn we gekaptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon expres op kutspelers bieden en dan hopen dat hij er veel geld aan verspild. Wie werd er uiteindelijk kampioen?
Jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen de transferperiode voorbij was zijn we gekapthet was wel hilarisch
Ik heb geen FM 13quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajax. Maar ook met St. Pauli opgewerkt en nu probeer ik dat met GAE.
Liverpool is ook leuke uitdaging
quote:
En echte uitdaging is spelen met Harrogate, zoals ik doe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajax. Maar ook met St. Pauli opgewerkt en nu probeer ik dat met GAE.
Liverpool is ook leuke uitdaging
Het was ook geen directe vraag aan jou.quote:
Ik had vorig jaar een vette Ajax game. Ik had al iets van 3 x de CL gewonnen voor 2025 en nog wat verloren finales. Maar toen vanaf 2025 tot 2030 won ik elke CL met het grootste gemak. Zelfs in een voor mijn gevoel minder seizoen won ik de CL vrij makkelijk. Kreeg toen ook stadion van 90.000 met mijn naam. Toen ben ik gestopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen FM 1314 ga ik gelijk halen
ik mis het spel wel, speelde het elke dag
In 10 een game met Feyenoord tot 2022
Ik haalde spelers als Gourcuff, Alexis Sanchez gratis op
geniale game. 5 keer de CL gewonnen 12 keer kampioen
1e seizoen nipt kampioen, seizoen erop al met een dikke voorsprong.
Ajax kocht toen altijd Belgen. Fellaini, Witsel, Kompany. Allemaal gingen ze naar Ajax. Ik had Lukaku en die was goed
Welke divisie is dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
En echte uitdaging is spelen met Harrogate, zoals ik doe.
Ja zo leek het wel. Maar ja ik heb heb hem niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook geen directe vraag aan jou.Gewoon in z'n algemeen tegen de mensen die er nog steeds zo quasi-grappig mee bezig zijn.
Weet ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo leek het wel. Maar ja ik heb heb hem niet.
Oh, ja. Al een dag of 5. Op internet is dat dus al heel oud nieuws.quote:
Jojoortje heeft onder de zogeheten steen gelegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ja. Al een dag of 5. Op internet is dat dus al heel oud nieuws.
Jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Oh, ja. Al een dag of 5. Op internet is dat dus al heel oud nieuws.
Vond alle Gob en Tobias afleveringen behoorlijk geniaal. De rest vond ik acceptabel en gewoon goed als je het vergelijkt met slechte (HIMYM) of matige (Big bang theory) komedies.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
Arrest Development seizoen 4 is echt geen kut aanheb 5 en halve aflevering gekeken maar brrr
Pff, dat red ik niet denk zo laag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Blue square north, vijfde divisie Engeland.
En opnieuw volledig met #TeamJohannes eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond alle Gob en Tobias afleveringen behoorlijk geniaal. De rest vond ik acceptabel en gewoon goed als je het vergelijkt met slechte (HIMYM) of matige (Big bang theory) komedies.
Het zwart syndroom. Ik vind m al een heel stuk relaxter.quote:
Dat is nu juist de uitdaging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff, dat red ik niet denk zo laag.
Ik vind het al een uitdaging om uiteindelijk met een GAE de beste van de wereld te worden.quote:
Met een 5e league team is het nog leukerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het al een uitdaging om uiteindelijk met een GAE de beste van de wereld te worden.
Dat is juist wat makkelijker, omdat je er redelijk bekend mee bent en een groter budget hebt om spelers te halen. Ik moet het doen met 4k aan salaris en 4k aan transfergeld. Kom ik niet ver mee...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het al een uitdaging om uiteindelijk met een GAE de beste van de wereld te worden.
Ja dat is wel de uitdaging jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is juist wat makkelijker, omdat je er redelijk bekend mee bent en een groter budget hebt om spelers te halen. Ik moet het doen met 4k aan salaris en 4k aan transfergeld. Kom ik niet ver mee...
Je moet het wel doen met allemaal kutspelers danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met een 5e league team is het nog leuker
Vind je? Die lower leagues in Engeland zijn juist redelijk makkelijk, zelfs met beperkt budget. Blue sqare - League Two is echt qua stats bijna geen verschil, als je 2-3 redelijke transfervrije spelers aantrekt + goede standaardtechniek red je het makkelijk tot L1. Vanaf daar is het inderdaad wel lastig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is juist wat makkelijker, omdat je er redelijk bekend mee bent en een groter budget hebt om spelers te halen. Ik moet het doen met 4k aan salaris en 4k aan transfergeld. Kom ik niet ver mee...
Jup, des te leuker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het wel doen met allemaal kutspelers dan
Nah, ik faal i.i.g. hopeloos. Kan geen tactiek vinden waar ik volledig achtersta.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vind je? Die lower leagues in Engeland zijn juist redelijk makkelijk, zelfs met beperkt budget. Blue sqare - League Two is echt qua stats bijna geen verschil, als je 2-3 redelijke transfervrije spelers aantrekt + goede standaardtechniek redt je het makkelijk tot L1. Vanaf daar is het inderdaad wel lastig.
Jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haas heeft gewonnen, 10-8 in de laatste set.
41221quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik faal i.i.g. hopeloos. Kan geen tactiek vinden waar ik volledig achtersta.
zo simpel mogelijk houden. Dat doe ik altijd bij lower league's.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik faal i.i.g. hopeloos. Kan geen tactiek vinden waar ik volledig achtersta.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49175-aanvallend-voetbalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie hem toch meer voor Hardcourt en gras. Komt zijn sterke service beter tot z'n recht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd gebroken en in de game van Haas sloeg hij telkens in de 'treinbanen'.
Speel 4-4-2, simpel zat toch? Verder weinig extra instellingen. Hangt een beetje af van de tegenstander.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
zo simpel mogelijk houden. Dat doe ik altijd bij lower league's.
En kan hij dit soort lange kut partijen makkelijk volhouden hé.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie hem toch meer voor Hardcourt en gras. Komt zijn sterke service beter tot z'n recht.
41221quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49175-aanvallend-voetbal
Volgens mij gebruik ik deze, mijn tacktiek heet in ieder geval hetzelfde. Bij mij is ie echter niet klassiek maar modern, beetje het feyenoord systeem met drie middenvelders, twee buitenspelers en een afmaker. Speelt echt geweldig, in elke game tot nu toe.
Ja, kijk naar die pot op WImbledon tegen Mahut. 4 wedstrijden in 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kan hij dit soort lange kut partijen makkelijk volhouden hé.
Kan hij uren beesten op zijn servicegame en laat hij de game van zijn tegenstander voor wat het is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, kijk naar die pot op WImbledon tegen Mahut. 4 wedstrijden in 1 wedstrijd
Ja. Maar bijvoorbeeld rigid spel instelling. Lage creativiteit. Beetje persoonlijk instellen per speler. Korte pases. Weinig doordteekpassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel 4-4-2, simpel zat toch? Verder weinig extra instellingen. Hangt een beetje af van de tegenstander.
Gravel is te veel een rally moeten spelen. Nadal is daarom ook de beste gravel speler. Zo'n ziekelijk loopvermogen en sloopt anderen door de rally te spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan hij uren beesten op zijn servicegame en laat hij de game van zijn tegenstander voor wat het is.
De beste tijden beleef je hier, niet dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even terug te lezen, naar m'n eerste posts in deze reeks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog bedankt dat jullie me overgehaald hebben, jullie hadden volkomen gelijk.
Ah toen was ik er nog niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst had ik ook niks met slowchats. Vind het nu eigenlijk wel vet. 100% meegevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste tijden beleef je hier, niet dan?
Wanneer werd GGMM mod dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij was er nog niet toen GGMM mod werd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom ik hier ben gaan posten eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Eerst had ik ook niks met slowchats. Vind het nu eigenlijk wel vet. 100% meegevallen.
Toen liepen de ouder van Ajacied nog met hem in de kinderwagenquote:
Dat doen ze toch nog steeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen liepen de ouder van Ajacied nog met hem in de kinderwagen
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadionquote:
Wees blij. Geen gemis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadion
Die is zeker voor Feyenoordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadion
Ja dat denk ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij kwam al zeer zelden meer langs, denk dat hij een leven heeft. Soms kwam hij mij vertellen dat ik naar buiten moest, anders kwam hij herrie schoppen in het Feijenoordtopic en vervolgens ging hij uren janken in de feedback over hoe hij behandeld werd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookMet die naam wel lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hij is voor ADOquote:
Nee man, hij heeft een hekel aan Feyenoordquote:
ja. Ik hoef ook niet meteen bij de "vasten" te horen. Gewoon eerst wat posten, en dan verder kijken. Nu vind ik het hier wel een mooi tijdsverdrijf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier ben gaan posten eigenlijk.
Dat terwijl het ADO stadion behoorlijk slecht gevuld is volgens de VI van deze weekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is voor ADO.
Toornstra zou miljoenen winst geven, net als Immers. En er zou een tweede ring komen in het Kyocera Stadion.
Goede tijden met zijn onzin verhalen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
Toornstra gaat ook wel miljoenen opleveren. Alleen niet voor ADO
Ja maar dan blijf je bezig bij Feyenoord, of je daar nu zin in hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft een hekel aan Feyenoordecht een droeftoeter. Altijd bij een nederlaag van Feyenoord begon hij te trollen en over de 2e ring van het Ado stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
Toornstra gaat ook wel miljoenen opleveren. Alleen niet voor ADO
Ik wil daar wel bij horen. Tenminste mijn ego wil dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
ja. Ik hoef ook niet meteen bij de "vasten" te horen. Gewoon eerst wat posten, en dan verder kijken. Nu vind ik het hier wel een mooi tijdsverdrijf.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je bezig bij Feyenoord, of je daar nu zin in hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb ook een leven, helaas iets ten intensief. Hoop dat ik vanavond voor morgenochtend thuis ben :p.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kwam al zeer zelden meer langs, denk dat hij een leven heeft. Soms kwam hij mij vertellen dat ik naar buiten moest, anders kwam hij herrie schoppen in het Feijenoordtopic en vervolgens ging hij uren janken in de feedback over hoe hij behandeld werd.
Dat is hij ook, alleen JR vindt Toornstra slechtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hij ook, alleen JR vindt Toornstra slecht
Dat zei jij in het Ajax topic vorige weekquote:
Hallo Kapi.quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kapi.
Ik vond je actie van vanmiddag om met een kloon te gaan zitten posten een beetje melodramatisch.
Ik zei dat hij niet in het Ajax-spel past. Ik vind het best een goede speler hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei jij in het Ajax topic vorige week
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?
Ik verander te veel van mening, sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij niet in het Ajax-spel past. Ik vind het best een goede speler hoor. Niet mijn woorden gaan verdraaien
Je moet gewoon niet zo lopen beren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verander te veel van mening, sorry.
Ja, maar ik heb dus geen idee waar je 't over hebt. Ben sinds vrijdag niet meer op Fok! geweest, was bij m'n ouders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel wat? Dat was eigenlijk alles wat ik er over kwijt wilde.
Hoe bedoel je? Ik pak even een notitieboekje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo lopen beren.
Oh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen idee waar je 't over hebt. Ben sinds vrijdag niet meer op Fok! geweest, was bij m'n ouders.
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Knut is.
Niet zo ongeïnteresseerd doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.
Maar ach, het boeit me eigenlijk geen ruk.
Ik had gelijk, zoals altijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeert
Aardig wat dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.
4, als je deze meetelt.
Hoe gaat het met je studiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
4, als je deze meetelt.
Haha, ja.quote:
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie?
Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden
Niet zo geforceerd het braafste jongetje van de klas willen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik pak even een notitieboekje.
quote:
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Yvonne wou me bijna bannen trouwensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd het braafste jongetje van de klas willen zijn.
Dat is meer dan geen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
4, als je deze meetelt.
Meh, zoek zelf maar. Ergens in feedback ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?
Laat hem joh, als je er niets vanaf weet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?
Voor wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Yvonne wou me bijna bannen trouwens. Maar dit laten we rusten.
Ga niet zoeken hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, zoek zelf maar. Ergens in feedback ofzo.
Mwah, ik gedroeg me raar denk ik. Maar als ik het niet precies weet moet ik hier ook niet over praten.quote:
Ga je over?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil melden dat ik aan het eind van de maand de laatste toetsweek heb.
Die moet je live kijken idd. Overigens wel wat leuks gezien 2 dagen terug tijdens de nachtelijke herhaling:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht de herhaling van DWDD gekeken. En dat mag niet.
What else is new?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ik gedroeg me raar denk ik. Maar als ik het niet precies weet moet ik hier ook niet over praten.
Primaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij een zorg. Jij vroeg er om, ik sta niet te popelen het aan je te vertellen ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd gebeurt 't wel dat ik me als een debiel gedraag.
Er is gestrooid met bans, hé.quote:
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
iedereen krijgt het heet van mij
haha. Day zul je vast zelf beter weten dan ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Dat is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maar van 1 iemand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen kon dat wel zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Moet het meerdere zijn of helemaal niemand?
Vanwege die NK vergelijkingen etc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
callie, sjaak, onlogisch, saind, smoofie
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
Ja, Callie en Sjaak 2 weken. Rest weet ik niet. Alleen dat muto 6 maanden de lul isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanwege die NK vergelijkingen etc?
Nederlands Kampioenschap vergelijkingen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja. Merendeel welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem een fruitmandje gebracht. Het is toch naast mijn school.
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer overquote:
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
Pics van je zus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker ja.
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf welquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf wel
Mooi. Stuk vlees erbij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.quote:
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.quote:
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Halloquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
Uh, ok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dus
Rare zin dit. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.
Ja ik kreeg hem niet omgedraaid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel wil zijn, laten zien hoe stoer ik niet ben. Al ben ik in het eckte leven een jongen die gewoon rustig is, soms irritant over kan komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.
Moet dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een gebakken ei willen omdraaien?
LOLquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.
Het slaat nog steeds nergens op. Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel wil zijn, laten zien hoe stoer ik niet ben. Al ben ik in het eckte leven een jongen die gewoon rustig is, soms irritant over kan komen.
beetje smeersel eronderquote:
Ik begrijp het volledig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slaat nog steeds nergens op. Laat maar zitten.
Ik bak nooit pannekoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit met pannekoeken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het van mij is, dan hebben we een match denk ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch een zachte dooier mattie?Alleen boelers eten een kapotgebakken spiegelei.
Krokante kaas bestaat niet man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel? Wellicht als je er kaas opdoet en het iets krokanter wil, maar anders?
vertel me aub dat je nog thuis woont ... anders heb ik echt medelijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Het enige dat ik kan maken is een tostiik gebruik de frituur nooit, de magnetron nooit, pannen nooit
Geen tijd te verliezen, de maand is al begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig.
Laten we het hebben over iets anders. Een nieuw maandthema
Ga dan op een kookcursus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga trouwens na de zomer het huis uit en ik kan niet koken
Struisvogels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig.
Laten we het hebben over iets anders. Een nieuw maandthema
Tegenwoordig kunnen die wijven zelf ook al niet meer koken, dus beter leer je het jezelf nu zodat je kan imponeren bij de ladies straks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Het enige dat ik kan maken is een tostiik gebruik de frituur nooit, de magnetron nooit, pannen nooit
ah ja dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Vanwege de zeer gespannen sfeer heb ik gekozen voor: ''Samenwerken en onderhandelen''.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen tijd te verliezen, de maand is al begonnen.
Een uitsmijter is ook een spiegelei.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik leer ook dingen. Al maak ik meestal omelet/uitsmijter.
Gelukkig hebben we een snackbar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
gewoon slaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Cara het volgende:
mn vriendin wordt op facebook gestalkt door haar ex. mooi man.
Ik leer het je voor 10 euro per uur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Wat? Daar zijn die vrouwen toch voor potjandorie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen die wijven zelf ook al niet meer koken, dus beter leer je het jezelf nu zodat je kan imponeren bij de ladies straks.
Ik had een keer een pannekoek van een centimeter dik. Buitenkant bruin, binnenkant slap en liep het eruitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenMijn neefje zat gewoon droog beslag te eten.
Voor die prijs mag je komen kokenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leer het je voor 10 euro per uur.
Kidding right?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenMijn neefje zat gewoon droog beslag te eten.
Ik bedoel dat ik het van tevoren kluts. Soms met melk zelfs. En dan in de pan flikker met spek/bacon en ui enzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een uitsmijter is ook een spiegelei.
neuh, het is een zielige vorm van stalken. hij probeert wanhopig weer in contact te komen en ze wijst het constant af. lost ze prima zelf opquote:
nou kijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |