Dat is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Ik maar van 1 iemand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Iedereen kon dat wel zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Moet het meerdere zijn of helemaal niemand?
Vanwege die NK vergelijkingen etc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
callie, sjaak, onlogisch, saind, smoofie
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
Ja, Callie en Sjaak 2 weken. Rest weet ik niet. Alleen dat muto 6 maanden de lul isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanwege die NK vergelijkingen etc?
Nederlands Kampioenschap vergelijkingen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja. Merendeel welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem een fruitmandje gebracht. Het is toch naast mijn school.
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer overquote:
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
Pics van je zus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker ja.
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf welquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf wel
Mooi. Stuk vlees erbij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.quote:
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.quote:
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Halloquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
Uh, ok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dus
Rare zin dit. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.
Ja ik kreeg hem niet omgedraaid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |