Dat is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Ik maar van 1 iemand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Iedereen kon dat wel zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Moet het meerdere zijn of helemaal niemand?
Vanwege die NK vergelijkingen etc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
callie, sjaak, onlogisch, saind, smoofie
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
Ja, Callie en Sjaak 2 weken. Rest weet ik niet. Alleen dat muto 6 maanden de lul isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanwege die NK vergelijkingen etc?
Nederlands Kampioenschap vergelijkingen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja. Merendeel welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem een fruitmandje gebracht. Het is toch naast mijn school.
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer overquote:
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |