Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Knut is.
Niet zo ongeïnteresseerd doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.
Maar ach, het boeit me eigenlijk geen ruk.
Ik had gelijk, zoals altijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even terug te lezen, naar m'n eerste posts in deze reeks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog bedankt dat jullie me overgehaald hebben, jullie hadden volkomen gelijk.
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeert
Aardig wat dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.
4, als je deze meetelt.
Hoe gaat het met je studiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
4, als je deze meetelt.
Haha, ja.quote:
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie?
Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden
Niet zo geforceerd het braafste jongetje van de klas willen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik pak even een notitieboekje.
quote:
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Yvonne wou me bijna bannen trouwensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd het braafste jongetje van de klas willen zijn.
Dat is meer dan geen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
4, als je deze meetelt.
Meh, zoek zelf maar. Ergens in feedback ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?
Laat hem joh, als je er niets vanaf weet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet dus echt totaal niet waar je 't over hebt...link?
Voor wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Yvonne wou me bijna bannen trouwens. Maar dit laten we rusten.
Ga niet zoeken hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, zoek zelf maar. Ergens in feedback ofzo.
Mwah, ik gedroeg me raar denk ik. Maar als ik het niet precies weet moet ik hier ook niet over praten.quote:
Ga je over?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil melden dat ik aan het eind van de maand de laatste toetsweek heb.
Die moet je live kijken idd. Overigens wel wat leuks gezien 2 dagen terug tijdens de nachtelijke herhaling:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht de herhaling van DWDD gekeken. En dat mag niet.
What else is new?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ik gedroeg me raar denk ik. Maar als ik het niet precies weet moet ik hier ook niet over praten.
Primaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij een zorg. Jij vroeg er om, ik sta niet te popelen het aan je te vertellen ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd gebeurt 't wel dat ik me als een debiel gedraag.
Er is gestrooid met bans, hé.quote:
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
iedereen krijgt het heet van mij
haha. Day zul je vast zelf beter weten dan ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van jou? Ik krijg het er maar van 2 heet hier
Dat is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maar van 1 iemand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen kon dat wel zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Moet het meerdere zijn of helemaal niemand?
Vanwege die NK vergelijkingen etc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
callie, sjaak, onlogisch, saind, smoofie
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
Ja, Callie en Sjaak 2 weken. Rest weet ik niet. Alleen dat muto 6 maanden de lul isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanwege die NK vergelijkingen etc?
Nederlands Kampioenschap vergelijkingen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja. Merendeel welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. HMF kan dit soort opwinding even niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem een fruitmandje gebracht. Het is toch naast mijn school.
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer overquote:
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |