Pics van je zus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus at ook mee, gezellig hé. Was erg lekker ja.
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf welquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook dan? Wij vinden de pics zelf wel
Mooi. Stuk vlees erbij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.quote:
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.quote:
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moest gebeuren. Ik ben blij dat jij de zware taak op je nam.
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Halloquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima, niks mis met nu al wat koken. In tegenstelling tot al die debielen welke claimen enkel een ei te kunnen bakken.
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn begin hier alsjeblieft niet weer over
Hoe waren je sperziebonen? Heb je voor meerdere mensen gekookt?
Uh, ok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij 't baasje uit te hangen? Laat Stijn dat lekker zelf bepalen. We leven in een Vrij Land.
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een ei bakken. Lukte niet, werd scrambled eggs dus
Rare zin dit. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij heeft gelijk, ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.
Ja ik kreeg hem niet omgedraaid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een fucking ei verneuken?
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel wil zijn, laten zien hoe stoer ik niet ben. Al ben ik in het eckte leven een jongen die gewoon rustig is, soms irritant over kan komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel is.
Moet dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een gebakken ei willen omdraaien?
LOLquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het er heet van krijgt. Voor je het weet heb je koorts.
Het slaat nog steeds nergens op. Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gedraag me op dit soort punten echt als een debiel die tussen de grote jongens ook een grote hooligan van het stel wil zijn, laten zien hoe stoer ik niet ben. Al ben ik in het eckte leven een jongen die gewoon rustig is, soms irritant over kan komen.
beetje smeersel eronderquote:
Ik begrijp het volledig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slaat nog steeds nergens op. Laat maar zitten.
Ik bak nooit pannekoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit met pannekoeken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het van mij is, dan hebben we een match denk ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch een zachte dooier mattie?Alleen boelers eten een kapotgebakken spiegelei.
Krokante kaas bestaat niet man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel? Wellicht als je er kaas opdoet en het iets krokanter wil, maar anders?
vertel me aub dat je nog thuis woont ... anders heb ik echt medelijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Het enige dat ik kan maken is een tostiik gebruik de frituur nooit, de magnetron nooit, pannen nooit
Geen tijd te verliezen, de maand is al begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig.
Laten we het hebben over iets anders. Een nieuw maandthema
Ga dan op een kookcursus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga trouwens na de zomer het huis uit en ik kan niet koken
Struisvogels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig.
Laten we het hebben over iets anders. Een nieuw maandthema
Tegenwoordig kunnen die wijven zelf ook al niet meer koken, dus beter leer je het jezelf nu zodat je kan imponeren bij de ladies straks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Het enige dat ik kan maken is een tostiik gebruik de frituur nooit, de magnetron nooit, pannen nooit
ah ja dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bak nooit pannekoeken
Vanwege de zeer gespannen sfeer heb ik gekozen voor: ''Samenwerken en onderhandelen''.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen tijd te verliezen, de maand is al begonnen.
Een uitsmijter is ook een spiegelei.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik leer ook dingen. Al maak ik meestal omelet/uitsmijter.
Gelukkig hebben we een snackbar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
gewoon slaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Cara het volgende:
mn vriendin wordt op facebook gestalkt door haar ex. mooi man.
Ik leer het je voor 10 euro per uur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Wat? Daar zijn die vrouwen toch voor potjandorie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen die wijven zelf ook al niet meer koken, dus beter leer je het jezelf nu zodat je kan imponeren bij de ladies straks.
Ik had een keer een pannekoek van een centimeter dik. Buitenkant bruin, binnenkant slap en liep het eruitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenMijn neefje zat gewoon droog beslag te eten.
Voor die prijs mag je komen kokenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leer het je voor 10 euro per uur.
Kidding right?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De frituur gebruik ik wel. Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt. Een keer moest ik voor mijn neefje en nichtje pannekoeken bakken en is er niet eentje rond uitgekomenMijn neefje zat gewoon droog beslag te eten.
Ik bedoel dat ik het van tevoren kluts. Soms met melk zelfs. En dan in de pan flikker met spek/bacon en ui enzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een uitsmijter is ook een spiegelei.
neuh, het is een zielige vorm van stalken. hij probeert wanhopig weer in contact te komen en ze wijst het constant af. lost ze prima zelf opquote:
nou kijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tosti-apparaat weet ik dan weer niet hoe het werkt.
Dan is 't geen uitsmijter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het van tevoren kluts. Soms met melk zelfs. En dan in de pan flikker met spek/bacon en ui enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |