Ik zie hem toch meer voor Hardcourt en gras. Komt zijn sterke service beter tot z'n recht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd gebroken en in de game van Haas sloeg hij telkens in de 'treinbanen'.
Speel 4-4-2, simpel zat toch? Verder weinig extra instellingen. Hangt een beetje af van de tegenstander.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
zo simpel mogelijk houden. Dat doe ik altijd bij lower league's.
En kan hij dit soort lange kut partijen makkelijk volhouden hé.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie hem toch meer voor Hardcourt en gras. Komt zijn sterke service beter tot z'n recht.
41221quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49175-aanvallend-voetbal
Volgens mij gebruik ik deze, mijn tacktiek heet in ieder geval hetzelfde. Bij mij is ie echter niet klassiek maar modern, beetje het feyenoord systeem met drie middenvelders, twee buitenspelers en een afmaker. Speelt echt geweldig, in elke game tot nu toe.
Ja, kijk naar die pot op WImbledon tegen Mahut. 4 wedstrijden in 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kan hij dit soort lange kut partijen makkelijk volhouden hé.
Kan hij uren beesten op zijn servicegame en laat hij de game van zijn tegenstander voor wat het is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, kijk naar die pot op WImbledon tegen Mahut. 4 wedstrijden in 1 wedstrijd
Ja. Maar bijvoorbeeld rigid spel instelling. Lage creativiteit. Beetje persoonlijk instellen per speler. Korte pases. Weinig doordteekpassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel 4-4-2, simpel zat toch? Verder weinig extra instellingen. Hangt een beetje af van de tegenstander.
Gravel is te veel een rally moeten spelen. Nadal is daarom ook de beste gravel speler. Zo'n ziekelijk loopvermogen en sloopt anderen door de rally te spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan hij uren beesten op zijn servicegame en laat hij de game van zijn tegenstander voor wat het is.
De beste tijden beleef je hier, niet dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even terug te lezen, naar m'n eerste posts in deze reeks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog bedankt dat jullie me overgehaald hebben, jullie hadden volkomen gelijk.
Ah toen was ik er nog niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst had ik ook niks met slowchats. Vind het nu eigenlijk wel vet. 100% meegevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste tijden beleef je hier, niet dan?
Wanneer werd GGMM mod dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij was er nog niet toen GGMM mod werd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom ik hier ben gaan posten eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Eerst had ik ook niks met slowchats. Vind het nu eigenlijk wel vet. 100% meegevallen.
Toen liepen de ouder van Ajacied nog met hem in de kinderwagenquote:
Dat doen ze toch nog steeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen liepen de ouder van Ajacied nog met hem in de kinderwagen
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadionquote:
Wees blij. Geen gemis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadion
Die is zeker voor Feyenoordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
De_kromme, is hij geband ofzo? Ik zie hem nooit meer vertellen over de 2e ring op het ADO stadion
Ja dat denk ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij kwam al zeer zelden meer langs, denk dat hij een leven heeft. Soms kwam hij mij vertellen dat ik naar buiten moest, anders kwam hij herrie schoppen in het Feijenoordtopic en vervolgens ging hij uren janken in de feedback over hoe hij behandeld werd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookMet die naam wel lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hij is voor ADOquote:
Nee man, hij heeft een hekel aan Feyenoordquote:
ja. Ik hoef ook niet meteen bij de "vasten" te horen. Gewoon eerst wat posten, en dan verder kijken. Nu vind ik het hier wel een mooi tijdsverdrijf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier ben gaan posten eigenlijk.
Dat terwijl het ADO stadion behoorlijk slecht gevuld is volgens de VI van deze weekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is voor ADO.
Toornstra zou miljoenen winst geven, net als Immers. En er zou een tweede ring komen in het Kyocera Stadion.
Goede tijden met zijn onzin verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |