quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Typisch het volgende:
Ik heb even een Stijn momentje, ik heb tegen mijn computer gescholden.wat voor zaadspel is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Over the Amazing Spiderman? Dat was ook gewoon pure bagger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. GGMM heeft ooit een vernietigende review geschreven over de Spiderman remake. Zelfs ik kreeg tranen in mijn ogen.
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over the Amazing Spiderman? Dat was ook gewoon pure bagger.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neem jouw woorden terug achterlijke belhamel.
Football Manager.
Oké.quote:
Net als je moeder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM zijn probleem was voornamelijk dat er zoveel hijskranen achter elkaar stonden. Dit werd door hem niet als realistisch ervaren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film is aan te raden, de gele heb ik al gezien.
Snitch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM zijn probleem was voornamelijk dat er zoveel hijskranen achter elkaar stonden. Dit werd door hem niet als realistisch ervaren.
Snitch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
FM is echt zaadje kan nieteens zelf je spelers besturen..whats the fun, fantasy soccer team
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
FM is echt zaadje kan nieteens zelf je spelers besturen..whats the fun, fantasy soccer team
Het is ook een manager spel, simpele flippo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
ja precies, wat is daar de lol aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook een manager spel, simpele flippo.
Hé doe eens lief.quote:
quote:
Snitch it is dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snitch.
Superman unbound, movie43 en a good day to die hard kun je beter deleten zonder te kijken.
mama is we lokquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Gast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
en dan zeker wel osm spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
osm?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet in je puberjaren osm gespeeld hebben_ !
onze puberjaren liggen zn 6-8 jaar uit elkaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet in je puberjaren osm gespeeld hebben_ !
haha jy bent egt al byna bujaart!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze puberjaren liggen zn 6-8 jaar uit elkaar
jeweetsquote:
Je klasgenoten hun wachtwoord veranderen en dan de tactiek aanpassen zodat je van ze wint.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Tyron het volgende:
451 schiet van afstand
met Hull City kampioen worden
Dit verdien jij nuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Jimbo het volgende:
een logout..nee dankquote:
En ultra defensive zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Tyron het volgende:
451 schiet van afstand
met Hull City kampioen worden
ja of gewoon aanvallend, ligt eraan, heel defensief had je soms 10 tegendoelpunten per seizoen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |