Dat is wel een leuk idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:30 schreef vandermar het volgende:
VOlgend jaar een multiplayer game met de SC
Jaquote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:10:02Alexis heeft een eenzijdig ongeluk gehad met zijn Audi A8. Dat is een auto die alles zelf kan, dat is wat Alexis ook nodig heeft. #FcbMga reageer retweet
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee.
Alleen duurt dat al ananas lang met drie personen.
Dat is ook lekker handigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:10:02Alexis heeft een eenzijdig ongeluk gehad met zijn Audi A8. Dat is een auto die alles zelf kan, dat is wat Alexis ook nodig heeft. #FcbMga reageer retweet
Nee. Ben een beetje moe, computeren is al vermoeiend genoeg. Isner gaat eraf?quote:
jezus , spamletjequote:
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.
True. Als we dan gewoon Chelsea, City, United, Spurs, Arsenal en Liverpool als clubs mag kiezen om te beginnen kan het wel. Want opbouwclubs is niet leuk in netwerk games, dan loopt de een sneller vooruit dan de ander.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een maximum qua tijd zetten waarbinnen iedereen alles moet doen. Is de tijd voorbij dan gaat de game door.
Ik heb het wel eens met een vriend gedaan. Continue elkaars mogelijke transfers kapenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.
de helft in 14 hierquote:
als je dat doet jat ik je stok en schrijf ik een dreigbriefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan. Eriksen voor de neus van Tyron wegkapen enzo.
Lower League managementquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
True. Als we dan gewoon Chelsea, City, United, Spurs, Arsenal en Liverpool als clubs mag kiezen om te beginnen kan het wel. Want opbouwclubs is niet leuk in netwerk games, dan loopt de een sneller vooruit dan de ander.
Nee, geniale 4e set. Haas mist op 6-5 een paar matchpoints, Isner maakt er een tiebreak van, vervolgens krijgt Haas nog een shitload aan matchpoints en Isner pakt de setquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ben een beetje moe, computeren is al vermoeiend genoeg. Isner gaat eraf?
Ik heb zoiets nooit gedaan. Maar volgens mij kan je dan echt nauwelijks spelers van elkaar kopen. Omdat je dan belachelijk veel gaat vragen enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een vriend gedaan. Continue elkaars mogelijke transfers kapen
Dan komen de hooligans van de clubs in opstand.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je dat doet jat ik je stok en schrijf ik een dreigbrief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geniale 4e set. Haas mist op 6-5 een paar matchpoints, Isner maakt er een tiebreak van, vervolgens krijgt Haas nog een shitload aan matchpoints en Isner pakt de set
In totaal 12 matchpoints voor die debiel
Spelers van andere clubs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nooit gedaan. Maar volgens mij kan je dan echt nauwelijks spelers van elkaar kopen. Omdat je dan belachelijk veel gaat vragen enzo.
Ik was altijd Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laagste waar ik gecoacht heb is meestal de tweede divisie ofzo.
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
John Isner tegen Nicolas Mahutwat een bazenpartije
Gewoon expres op kutspelers bieden en dan hopen dat hij er veel geld aan verspildquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers van andere clubs.
Ik was Feyenoord en hij Ajax. Ik ging Jack Tuyp halen omdat die geniale stats hadging hij daar ook ineens op bieden
ik had nauwelijks geld dus had hij op een gegeven alles voor mij weggekaapt
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliest.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Isner wint. Geniale tennisserquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isner inmiddels 2-0 in de 5e set, break voorsprong dus. Lach me echt de ballen uit de broek als die Haas verliest.
[ afbeelding ]
Toen de transferperiode voorbij was zijn we gekaptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon expres op kutspelers bieden en dan hopen dat hij er veel geld aan verspild. Wie werd er uiteindelijk kampioen?
Jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen de transferperiode voorbij was zijn we gekapthet was wel hilarisch
Ik heb geen FM 13quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajax. Maar ook met St. Pauli opgewerkt en nu probeer ik dat met GAE.
Liverpool is ook leuke uitdaging
quote:
En echte uitdaging is spelen met Harrogate, zoals ik doe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al iets van 4 games lopen met Ajax. Maar ook met St. Pauli opgewerkt en nu probeer ik dat met GAE.
Liverpool is ook leuke uitdaging
Het was ook geen directe vraag aan jou.quote:
Ik had vorig jaar een vette Ajax game. Ik had al iets van 3 x de CL gewonnen voor 2025 en nog wat verloren finales. Maar toen vanaf 2025 tot 2030 won ik elke CL met het grootste gemak. Zelfs in een voor mijn gevoel minder seizoen won ik de CL vrij makkelijk. Kreeg toen ook stadion van 90.000 met mijn naam. Toen ben ik gestopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen FM 1314 ga ik gelijk halen
ik mis het spel wel, speelde het elke dag
In 10 een game met Feyenoord tot 2022
Ik haalde spelers als Gourcuff, Alexis Sanchez gratis op
geniale game. 5 keer de CL gewonnen 12 keer kampioen
1e seizoen nipt kampioen, seizoen erop al met een dikke voorsprong.
Ajax kocht toen altijd Belgen. Fellaini, Witsel, Kompany. Allemaal gingen ze naar Ajax. Ik had Lukaku en die was goed
Welke divisie is dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
En echte uitdaging is spelen met Harrogate, zoals ik doe.
Ja zo leek het wel. Maar ja ik heb heb hem niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook geen directe vraag aan jou.Gewoon in z'n algemeen tegen de mensen die er nog steeds zo quasi-grappig mee bezig zijn.
Weet ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo leek het wel. Maar ja ik heb heb hem niet.
Oh, ja. Al een dag of 5. Op internet is dat dus al heel oud nieuws.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |