quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
Toornstra gaat ook wel miljoenen opleveren. Alleen niet voor ADO
Ja maar dan blijf je bezig bij Feyenoord, of je daar nu zin in hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft een hekel aan Feyenoordecht een droeftoeter. Altijd bij een nederlaag van Feyenoord begon hij te trollen en over de 2e ring van het Ado stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
Toornstra gaat ook wel miljoenen opleveren. Alleen niet voor ADO
Ik wil daar wel bij horen. Tenminste mijn ego wil dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
ja. Ik hoef ook niet meteen bij de "vasten" te horen. Gewoon eerst wat posten, en dan verder kijken. Nu vind ik het hier wel een mooi tijdsverdrijf.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je bezig bij Feyenoord, of je daar nu zin in hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb ook een leven, helaas iets ten intensief. Hoop dat ik vanavond voor morgenochtend thuis ben :p.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kwam al zeer zelden meer langs, denk dat hij een leven heeft. Soms kwam hij mij vertellen dat ik naar buiten moest, anders kwam hij herrie schoppen in het Feijenoordtopic en vervolgens ging hij uren janken in de feedback over hoe hij behandeld werd.
Dat is hij ook, alleen JR vindt Toornstra slechtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij dus gewoon gelijk dat het een hele goede speler is?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hij ook, alleen JR vindt Toornstra slecht
Dat zei jij in het Ajax topic vorige weekquote:
Hallo Kapi.quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kapi.
Ik vond je actie van vanmiddag om met een kloon te gaan zitten posten een beetje melodramatisch.
Ik zei dat hij niet in het Ajax-spel past. Ik vind het best een goede speler hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei jij in het Ajax topic vorige week
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?
Ik verander te veel van mening, sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Stijheilig, heb gehoord dat jij ook weer de dorpspastoor aan 't uithangen bent geweest hier?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij niet in het Ajax-spel past. Ik vind het best een goede speler hoor. Niet mijn woorden gaan verdraaien
Je moet gewoon niet zo lopen beren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verander te veel van mening, sorry.
Ja, maar ik heb dus geen idee waar je 't over hebt. Ben sinds vrijdag niet meer op Fok! geweest, was bij m'n ouders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel wat? Dat was eigenlijk alles wat ik er over kwijt wilde.
Hoe bedoel je? Ik pak even een notitieboekje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo lopen beren.
Oh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen idee waar je 't over hebt. Ben sinds vrijdag niet meer op Fok! geweest, was bij m'n ouders.
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Knut is.
Niet zo ongeïnteresseerd doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.
Maar ach, het boeit me eigenlijk geen ruk.
Ik had gelijk, zoals altijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even terug te lezen, naar m'n eerste posts in deze reeks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog bedankt dat jullie me overgehaald hebben, jullie hadden volkomen gelijk.
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vond de bijdehante manier van praten echt bij Kapi passen.
Maar ach, het boeit me eigenlijk geen ruk.
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch de hoeveelheid posts die jij er aan spendeert
Aardig wat dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.
4, als je deze meetelt.
Hoe gaat het met je studiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al weer gauw 3 inderdaad.
4, als je deze meetelt.
Haha, ja.quote:
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie?
Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |