Solliciteren kan nog tot en met Zaterdag! (18 mei)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Lieve schatjes en gespuis,
HALP! We hebben een nieuw modje nodig! "Ja maar we hebben er al 6 idioot" ja dat weten we, maar er komt echt wel een plekje vrij binnenkort, een plekje dat we graag op willen vullen met iemand die het reilen en zeilen en fappen in ONZ kent!
Je moet niet bang zijn voor dolfijnen en ook niet vies zijn van een wollige alpalca op z'n tijd.
Ben jij dit? Of zie je het zitten om ONZ te modden? Stuur dan even een leuke mail met wat JIJ denkt bij te kunnen dragen aan ONZ als moderator naar forum@fok.nl en misschien ben jij wel ons laatste stukje van de puzzel
Mailen kan tot en met 18 Mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij je zinquote:
smegmanus lijkt mij ook wel een goede modquote:Op zondag 19 mei 2013 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, dat zou jij natuurlijk wel meteen hebben gedaan, hè.
Smegmanus for mod.
Hij heeft het ontgroeningsproces ook al eens doorstaan, natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
smegmanus lijkt mij ook wel een goede mod
ik ben voor
Jij denkt dat 100+ mods uit allerhande fora (waarvan velen nooit in ONZ komen) gaan beslissen welk modje er in ONZ bij komt zonder de users te kennen?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus niet alle modders komen bij elkaar alleen het onz clubje beslist erover? of stelt iemabd aan bij de FA?
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
De vorige keer dat die mod was deed hij het zeer goed!
Ik heb eerlijk waar geen idee hoe het in zijn verloop gaat. Werkt dit ook met zwarte of witte rook?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij denkt dat 100+ mods uit allerhande fora (waarvan velen nooit in ONZ komen) gaan beslissen welk modje er in ONZ bij komt zonder de users te kennen?
Wat Fopmans zegt, dat is aan de FA's. Maar neem aan dat de mening van de betreffende mods uit het team ook wel meegenomen wordt, gezien er toch mee samengewerkt moet worden enzo
Je kan toch verdomme ook wel een beetje logisch nadenkenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar geen idee hoe het in zijn verloop gaat. Werkt dit ook met zwarte of witte rook?
Beetje wel, maar hier gaat het me meestal wel mijn pet ter bovenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme ook wel een beetje logisch nadenken
Witte rook is wel gebruikelijk, ja
okquote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier gaat het me meestal wel mijn pet ter boven
Volgens mij krijgt elke sollicitant een PM.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou dit is zeker spannend. Ik wacht de hele dag al op een PM.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
Het kan nog wel een paar dagen weken duren hoor, de FA's zullen eerst alles af moeten wegen, en die hebben ook een leven naast FOK!
Nee, ik denk dat jij het wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
dankjewel
ik denk dat KolonelKhedaffi een goede kans maakt
Erg jammerquote:
De geur van mijn sokken is niet meer te harden vrind.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Hork had je mensen al verteld dat je terminaal was of hoe zit dat ?
Klopt. Ik wacht op de afwijzingquote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt elke sollicitant een PM.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De geur van mijn sokken is niet meer te harden vrind.
Dank voor je support.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
dankjewel
ik denk dat KolonelKhedaffi een goede kans maakt
Klopt, ik ben jaren ONZ mod geweest maar ik maak nu dus plaats voor de nieuwe, samen met Hork.quote:
Precies.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat, en je bent nog nooit mod geweest
Omdatappel niet kennen
daarom ben je altijd zo strengquote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben jaren ONZ mod geweest maar ik maak nu dus plaats voor de nieuwe, samen met Hork.
Katten en wietquote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
daarom ben je altijd zo streng
[ afbeelding ]
Soms wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je geeft soms wel klapjes, toch? Van die stiekeme?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms wel ja
Maar alleen als je het echt hebt verdiend, of in de SM kelder
Maar wie is Tally dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:55 schreef Tally het volgende:
Vetklep is speaking.
Topic niet leuk!
En dus....... SLOTJE!!!!
Oeh, spannend hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms wel ja
Maar alleen als je het echt hebt verdiend, of in de SM kelder
Ik ben mod. Van SEX en onzin. Heb je me nooit eerder gezien, dan heb je nooit goed gekekenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar wie is Tally dan?Waar komt zij opeens vandaan? Heb der nog nooit gezien in ONZ
Ooh...is me nooit opgevallenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben mod. Van SEX en onzin. Heb je me nooit eerder gezien, dan heb je nooit goed gekeken
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Furdinand het volgende:
Het inwijdingsritueel moet eerst nog voorbereid worden.Remlof is weer zwart dus die mag niet meer meedoen aan het inwijdingsritueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan neem ik het wel over.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remlof is weer zwart dus die mag niet meer meedoen aan het inwijdingsritueel
Denk jij daar bekwaam genoeg voor te zijn?quote:
Ik ken weinig tot geen schaamte dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij daar bekwaam genoeg voor te zijn?
Daar scoor je inderdaad hoge ogen mee!!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ken weinig tot geen schaamte dus dat zit wel goed denk ik.
Oh, welke user is dat? Die ken ik nietquote:
Jij muts, heb je al knopjes? Ik ben ze kwijt: ONZ / Jongens, bedankt!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar scoor je inderdaad hoge ogen mee!!
[..]
Oh, welke user is dat? Die ken ik niet
KliBoquote:
Ik wil toch helemaal geen knopjes gekkie!!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij muts, heb je al knopjes? Ik ben ze kwijt: ONZ / Jongens, bedankt!
Niet dat jij dat nodig hebt maar inderdaadquote:
Je steelt mijn slimelinequote:
Jij hebt vast wel gesolliciteerd, of niet?quote:
Leugens!!quote:
Ja. Ik offer mij op voor the greater good. Aangezien LH weg is en dus een persoon uit N-H, en ik niet wist of iemand uit N-H zou solliciteren, heb ik maar gesolliciteerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel gesolliciteerd, of niet?
[..]
Leugens!!
Eens wel, maarja, dat zien ze dan weer als vriendjespolitiekquote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik offer mij op voor the greater good. Aangezien LH weg is en dus een persoon uit N-H, en ik niet wist of iemand uit N-H zou solliciteren, heb ik maar gesolliciteerd.
En mij geen kans geven is ook een vorm van vriendjespolitiekquote:Op maandag 20 mei 2013 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens wel, maarja, dat zien ze dan weer als vriendjespolitiek
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef smitjew het volgende:
Ik ben nu drobke. Maar heb ik egewooebne. ?
quote:
Scary.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
HORKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
[ afbeelding ]
Mensen die zichzelf te serieus nemen zoals jij snappen ONZ niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef Woods het volgende:
Snap dit forum voor geen bout, hoe kunnen mensen inhemelsnaam alles bijhouden laat staan 1 topic? Vooral die paupers in ONZ
Ik snap ONZ wel maar er worden duizenden topics geopend en moeten allemaal doorgelezen wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf te serieus nemen zoals jij snappen ONZ niet...
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lompehark mattie welkom terug lobie voor jou
Haha, maar is hij nou echt de nieuwe mod?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lompehark mattie welkom terug lobie voor jou
Natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Haha, maar is hij nou echt de nieuwe mod?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jongens jullie kunnen je weer ontspannen. Ik heb een PM binnen maar kan hem niet lezen omdat ik te kort geregistreerd ben. Ik weet alleen zeker dat het goed nieuws is dus feliciteer me maar vast.
Gefeliciteerd! Net zo'n goeie aanwinst als LompeHork!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jongens jullie kunnen je weer ontspannen. Ik heb een PM binnen maar kan hem niet lezen omdat ik te kort geregistreerd ben. Ik weet alleen zeker dat het goed nieuws is dus feliciteer me maar vast.
Ja maar daarna was ie zwart en nu weer blauwquote:
PAUL FOR MOD!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:36 schreef Paul het volgende:
Jongens
Kunnen jullie niet 1 modje erbij gebruiken?
Komt er nog wel 1 bij hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Haha, maar is hij nou echt de nieuwe mod?
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.quote:
Deze vrouw weet hoe de zaken rollen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.
Mag ik ook meedoen en de sollicitaties van commentaar voorzien?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze vrouw weet hoe de zaken rollen.
Ik zie in jou wel een goede modquote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.
Nee damagniequote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en de sollicitaties van commentaar voorzien?
Daarom! Geknipt voor de functie ONZ-mod!!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks de pabo gedaan he..
[..]
Flauw.
Ik denk dat jij dan aan de lopende band zal blijven zwaaienquote:Op maandag 20 mei 2013 21:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Als ik ook maar één grammaticale fout in dat boek kan vinden, zwaait er wat.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat Paul. Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan aan de lopende band zal blijven zwaaien
Eigenlijk wel he. Maar ik ben er met een reden mee gestopt; ik kon het niet stil krijgen in de klas. Lijkt me nie handig nie voor ONZ.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom! Geknipt voor de functie ONZ-mod!!
Ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]ja maar ik heb zo m'n best gedaan bij het Weblog, dit is gewoon m'n nieuwe stap op FOK!
The helicopter?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Maar ik ben er met een reden mee gestopt; ik kon het niet stil krijgen in de klas. Lijkt me nie handig nie voor ONZ.
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.
Twee.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?
Oh wacht, nog één, ja natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het achtervolgt me.
[..]
Ik las moederen.
jammer ik had je gegund mattiequote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Paulien Cornelissenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het achtervolgt me.
[..]
Ik las moederen.
Eerste zinnetje zal zijn 'Kuttopic, slotje'.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat het al?
Is het ook al zo verzuurd?
Nee, het praat nog niet. Het heeft wel zure kots.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat het al?
Is het ook al zo verzuurd?
Dat wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef SuperwormJim het volgende:
hahahahaha leuk garpjen.
En nu zeker allemaal achter de schermen dikke lol hebben met de sollicitatie-mailtjes he? Nou vooruit, laat ons ook meegenieten!
Doe niet opeten dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het praat nog niet. Het heeft wel zure kots.
Ja doei, het is een grote hoax. Kom op, posten die mailtjes! Ik geef je toestemming.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ze zijn nog bezig
Heb geduld
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei, het is een grote hoax. Kom op, posten die mailtjes! Ik geef je toestemming.
Dus ik had gelijk?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.
Maakt niet uit. Vrolijk dit topic gewoon eens op met de meest hilarische sollicitaties, poepescheetje van me.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.
Dat zou lekken zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vrolijk dit topic gewoon eens op met de meest hilarische sollicitaties, poepescheetje van me.
Met dit:quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mailtjes zijn er binnengekomen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ze zijn nog bezig
Heb geduld
En hoeveel daarvan zijn meteen de prullenbak ingedonderd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mailtjes zijn er binnengekomen ?
Héél hard, waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Ik heb in mijn broekje geplast.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.quote:
Wie heeft je dat gegeven?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.
Zoiets moet gewoon kunnen toch. Beetje kinderachtig om dan gelijk zo te reageren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fopje. Knietje in mijn ballen omdat ik achter de schermen zijn homoseksualiteit bekritiseerde
Zeg dat hem maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zoiets moet gewoon kunnen toch. Beetje kinderachtig om dan gelijk zo te reageren.
En terecht. Zou hij ervan geleerd hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg dat hem maar.
Ik heb huilend zijn ouders opgebeld en gezegd dat ik het niet eens was met het gedrag van hun zoon. Of ze 'maatregelen' wilden treffen.
Schijnt dat hij de volgende dag zonder avondeten naar bed is gestuurd
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En terecht. Zou hij ervan geleerd hebben?
Je kan ook niet van zulke mensen verwachten dat ze bijdraaien.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Hij zegt de hele dag al niets meer tegen mij, volgens mij is ie boos
Daarom ben ik ook blij dat Fopje er mee stopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je kan ook niet van zulke mensen verwachten dat ze bijdraaien.![]()
Neerwaartse spiraal is onvermijdelijk.
Tot hij weer lief doet zal de daspacakapifijnosaurus je wel troosten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Hij zegt de hele dag al niets meer tegen mij, volgens mij is ie boos
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tot hij weer lief doet zal de daspacakapifijnosaurus je wel troosten.
[ afbeelding ]
© HaJee
Dat is jouw zaadquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de dag dat jij je kut eens was, die haringlucht is niet te harden
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:45 schreef KoekiMonster het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over het naar vis stinkende zaad van mono
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:45 schreef KoekiMonster het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over het naar vis stinkende zaad van mono
Voor de duizendste keer:quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
Het kan nog wel een paar dagen duren hoor, de FA's zullen eerst alles af moeten wegen, en die hebben ook een leven naast FOK!
eentje is hier al gepostquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef spierbal het volgende:
Gaan de leukste, domsste en grappigste sollies hier gepost worden?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef vaagjunior het volgende:
Kunnen jullie de spanning niet wat opvoeren (Of afnemen voor sommige mensen) En een selectie bekend maken met mensen waarvan hun sollicitatie wel serieus is genomen en nog kans maken?
?? Is een hele normale gedachte?quote:
quote:
quote:
Ja natuurlijk. Post even een nieuwe sollicitatie hier, dan sturen we hem daarna op naar forum@fok.nl!quote:
Iedereen wacht al 4 dagen in spanning afquote:
Nigga what? Omdatappel mod geweest?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
De vorige keer dat die mod was deed hij het zeer goed!
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nigga what? Omdatappel mod geweest?
Ik dacht dat dat het enige was dat lulkoek was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.
Nee, jij bent een echte vrouwquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.
Ow ik dacht dat ik een hosselaar woenseltje had geqoutequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nigga what? Omdatappel mod geweest?
Haha, ja....waarschijnlijk hebben ze ook slapeloze nachtenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Heb eens wat geduld hey. Een beetje zenuwachtig zijn om te weten wie de nieuwe ONZ-mod isNet een stelletje kleuters die met Sinterklaas niet kunnen wachten 's morgens om naar beneden te rennen om te zien wat er in hun schoentje ligt.
True story, en ze kunnen niet even in 2 dagen 400+ sollicitaties doorlezen en goed beoordelen. Ookal zullen er wel een aantal niet serieuze tussen zitten dan nog FA's hebben ook een leven andere dingen te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef JoeyDB het volgende:
De meeste hebben niet door dat ze juist afknappen op mensen die ongeduldig zijn, en in het ergste geval zelfs de desbetreffende admin een PM of DM sturen, ze houden echt niet van mensen die ongeduldig zijn hoor, neem dat maar van mij aan
Maar zo bedoel ik het toch niequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef JoeyDB het volgende:
De meeste hebben niet door dat ze juist afknappen op mensen die ongeduldig zijn, en in het ergste geval zelfs de desbetreffende admin een PM of DM sturen, ze houden echt niet van mensen die ongeduldig zijn hoor, neem dat maar van mij aan
Klopt, daar gaat wel even in zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
True story, en ze kunnen niet even in 2 dagen 400+ sollicitaties doorlezen en goed beoordelen. Ookal zullen er wel een aantal niet serieuze tussen zitten dan nog FA's hebben ook een leven
Je neemt het anders wel heel persoonlijk op, ik heb het niet eens over jou persoonlijkquote:
beter?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Oh ja even een tip, zeggen dat FOK!kers een leven hebben is al een no-go, maar zeggen dat FA's een leven hebben, is al helemaal taboe
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef JoeyDB het volgende:
Veel beter, alleen nu klinkt het net of ze aan het fappen zijn
Oh vandaar dat jij net nu ze weer een mod zoeken uit je dampende spelonk gekropen bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Heb eens wat geduld hey. Een beetje zenuwachtig zijn om te weten wie de nieuwe ONZ-mod isNet een stelletje kleuters die met Sinterklaas niet kunnen wachten 's morgens om naar beneden te rennen om te zien wat er in hun schoentje ligt.
burnquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh vandaar dat jij net nu ze weer een mod zoeken uit je dampende spelonk gekropen bent.
Rustig maar, zwart is sowieso meer jouw kleurquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Maar ik wil niet full time mod worden maar niet full time
Is dat zo ?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Amateur... echte bazenkleuters keken 's nachts al.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Amateur... echte bazenkleuters keken 's nachts al.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en dan stiekem het cadeautje van je broertje omwisselen, omdat je die liever wilde hebben
Goeien garpquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef jogy het volgende:
Alleen jammer dat NJ het medje destijds heeft gemaakt en er ook nog een het_hupt (Wie?) in voor kwam.
.
het_huptquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef jogy het volgende:
Alleen jammer dat NJ het medje destijds heeft gemaakt en er ook nog een het_hupt (Wie?) in voor kwam.
.
LHquote:
wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
het_hupt![]()
Openlijk op FOK! vreemd proberen te gaan terwijl hij thuis een vrouw had zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |