Goed ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok ik verwarm de oven alvast voor, roken we peukje, doe jij 'm erin
Maar wanneer ga je dan dat stokbrood bakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok ik verwarm de oven alvast voor, roken we peukje, doe jij 'm erin
Niks stokbrood. Mono in de ovenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je dan dat stokbrood bakken?
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Tijd om mijn signature maar eens te vervangen, maak iets leuks en je komt erin
Bohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks stokbrood. Mono in de ovenLekker met aardappelschijfjes en gevulde pepertjes
Heb je nog last van je anus waar ik de spies in moest steken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Laatst moest ik naakt van haar op een groot dienblad liggen met een appel in mijn mond. Armpjes op de rug vastgebonden.
Ze zei dat het voor de wetenschap was, maar ik weet wel beter nu
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgen
Dat komt door zijn luide paringdans die hij heeft geleerd van de Nquzuu 'Krela stam in Donker Afrika.
sindsdien kun je alleen nog maar zittend poepen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Laatst moest ik naakt van haar op een groot dienblad liggen met een appel in mijn mond. Armpjes op de rug vastgebonden.
Alles voor de wetenschap, ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie poept er staand of liggend?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
sindsdien kun je alleen nog maar zittend poepen?
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nog last van je anus waar ik de spies in moest steken?
wie nietquote:
Ik had gewoon honger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.
Echter riep ik nog (tenminste, dat probeerde ik) : 'Draw me like your French girls'
Maar je wou me niet schilderen. Jammer wel, zou een bazig stuk kunst zijn geworden!
Je vergeet de pijnboompit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
Dit had ik net in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
quote:
zittend poepen is voor frietetersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |