Paulien Cornelissenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het achtervolgt me.
[..]
Ik las moederen.
Eerste zinnetje zal zijn 'Kuttopic, slotje'.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat het al?
Is het ook al zo verzuurd?
Nee, het praat nog niet. Het heeft wel zure kots.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat het al?
Is het ook al zo verzuurd?
Dat wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef SuperwormJim het volgende:
hahahahaha leuk garpjen.
En nu zeker allemaal achter de schermen dikke lol hebben met de sollicitatie-mailtjes he? Nou vooruit, laat ons ook meegenieten!
Doe niet opeten dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het praat nog niet. Het heeft wel zure kots.
Ja doei, het is een grote hoax. Kom op, posten die mailtjes! Ik geef je toestemming.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ze zijn nog bezig
Heb geduld
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei, het is een grote hoax. Kom op, posten die mailtjes! Ik geef je toestemming.
Dus ik had gelijk?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.
Maakt niet uit. Vrolijk dit topic gewoon eens op met de meest hilarische sollicitaties, poepescheetje van me.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is geen hoax zuurpruimpje van me.
Dat zou lekken zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vrolijk dit topic gewoon eens op met de meest hilarische sollicitaties, poepescheetje van me.
Met dit:quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.
Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mailtjes zijn er binnengekomen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ze zijn nog bezig
Heb geduld
En hoeveel daarvan zijn meteen de prullenbak ingedonderd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mailtjes zijn er binnengekomen ?
Héél hard, waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Ik heb in mijn broekje geplast.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.quote:
Wie heeft je dat gegeven?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.
Zoiets moet gewoon kunnen toch. Beetje kinderachtig om dan gelijk zo te reageren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fopje. Knietje in mijn ballen omdat ik achter de schermen zijn homoseksualiteit bekritiseerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |