Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jongens jullie kunnen je weer ontspannen. Ik heb een PM binnen maar kan hem niet lezen omdat ik te kort geregistreerd ben. Ik weet alleen zeker dat het goed nieuws is dus feliciteer me maar vast.
Gefeliciteerd! Net zo'n goeie aanwinst als LompeHork!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jongens jullie kunnen je weer ontspannen. Ik heb een PM binnen maar kan hem niet lezen omdat ik te kort geregistreerd ben. Ik weet alleen zeker dat het goed nieuws is dus feliciteer me maar vast.
Ja maar daarna was ie zwart en nu weer blauwquote:
PAUL FOR MOD!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:36 schreef Paul het volgende:
Jongens
Kunnen jullie niet 1 modje erbij gebruiken?
Komt er nog wel 1 bij hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Haha, maar is hij nou echt de nieuwe mod?
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.quote:
Deze vrouw weet hoe de zaken rollen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.
Mag ik ook meedoen en de sollicitaties van commentaar voorzien?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze vrouw weet hoe de zaken rollen.
Ik zie in jou wel een goede modquote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, het was zeker gewoon een mopje. Iedereen massaal zijn sollicitatie sturen naar jullie en jullie maar lachen achter de schermen. Binnenkort komt er een boek uit he? Met alle sollicitaties, he? Lekker de namen ongecensureerd erin zetten alles. Trollers.
Nee damagniequote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en de sollicitaties van commentaar voorzien?
Daarom! Geknipt voor de functie ONZ-mod!!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks de pabo gedaan he..
[..]
Flauw.
Ik denk dat jij dan aan de lopende band zal blijven zwaaienquote:Op maandag 20 mei 2013 21:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Als ik ook maar één grammaticale fout in dat boek kan vinden, zwaait er wat.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat Paul. Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan aan de lopende band zal blijven zwaaien
Eigenlijk wel he. Maar ik ben er met een reden mee gestopt; ik kon het niet stil krijgen in de klas. Lijkt me nie handig nie voor ONZ.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom! Geknipt voor de functie ONZ-mod!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |